а самата помпа пръска ли гориво?
ама на извадени дюзи?
два пъти ве4е имам слу4аи на прецакана помпа от нафта от туби
След загасяне на мотора, повече не пали ?? ВЕЧЕ ПАЛИ !!!
- busat
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
- Автомобил: Mercrdes-Benz
- Двигател:
- Местоположение: Русе
niks76 написа:а самата помпа пръска ли гориво?
ама на извадени дюзи?
два пъти ве4е имам слу4аи на прецакана помпа от нафта от туби
Днес раговарях отново със собствениците на буса и те ми казаха че по време на движение буса предърпал. След като стигнали го угасили и повече не могъл да запали. Нафта са наляли 150 км. преди да стане това. Нафтата в колата е перфектна. Бих си я налял с удоволствие в голфа. Няма как да извадя дюзите и да го пробвам на вън. Нямам стенд за пиезокристални дюзи.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Никаква възможност ли нямаш, да развиеш една дюза от цилиндъра, да я вържеш към рейла (стърчейки нагоре), да й хакнеш кабела и да видиш аджеба пръска ли все пак или не ! Така поне ще елиминираш помпата за високо налягане и управлението на дюзата.
Незнам дали провери на другият бус, но ако сигнала върху дюзата е 2V (с осцилоскоп), със сигурност няма да пръсне. Казах ти по скайп, че управляващите транзистори за дюзите от ECU-то са с отворен колектор, а другият край на дюзите са към +12V. Няма как сигнала да е 2V ,освен ако не ти "кляка" плюса или ЕЦУ-то да няма маса.Измери какво става и на двете крачета на дюзата спрямо маса. На едното трябва да имаш постоянен +, а ан другото сигнал(отрицателен) с размх около 10 - 12V ! Все пак най добре е да свържеш дюзата извадена от цилиндъра!!!!!!!!
Незнам дали провери на другият бус, но ако сигнала върху дюзата е 2V (с осцилоскоп), със сигурност няма да пръсне. Казах ти по скайп, че управляващите транзистори за дюзите от ECU-то са с отворен колектор, а другият край на дюзите са към +12V. Няма как сигнала да е 2V ,освен ако не ти "кляка" плюса или ЕЦУ-то да няма маса.Измери какво става и на двете крачета на дюзата спрямо маса. На едното трябва да имаш постоянен +, а ан другото сигнал(отрицателен) с размх около 10 - 12V ! Все пак най добре е да свържеш дюзата извадена от цилиндъра!!!!!!!!
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
busat написа:Вчера запалих мотора на Транспортера. Оказа се, че проблема е в компютъра но е невидим за тестера. Компютъра на автомобила не намираше датчика на коляновия вал но не ми го изписваше. Разбрах когато откачих датчика и пуснах тестер - НИЩО. Нямаше грешка за изключен датчик.![]()
![]()
Браво и благодарско, че каза проблема.


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: icko_stanev, iwan33, Svetlix и 153 госта