След загасяне на мотора, повече не пали ?? ВЕЧЕ ПАЛИ !!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 09 дек 2007 21:53


а самата помпа пръска ли гориво?
ама на извадени дюзи?
два пъти ве4е имам слу4аи на прецакана помпа от нафта от туби




Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 22:02


niks76 написа:а самата помпа пръска ли гориво?
ама на извадени дюзи?
два пъти ве4е имам слу4аи на прецакана помпа от нафта от туби


Днес раговарях отново със собствениците на буса и те ми казаха че по време на движение буса предърпал. След като стигнали го угасили и повече не могъл да запали. Нафта са наляли 150 км. преди да стане това. Нафтата в колата е перфектна. Бих си я налял с удоволствие в голфа. Няма как да извадя дюзите и да го пробвам на вън. Нямам стенд за пиезокристални дюзи.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Нед 09 дек 2007 22:36


както си писал за некомпетентни мнения :
А вероятноста за избягала центровка от самото придърпване ?


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Нед 09 дек 2007 22:44


Golf_Bora написа:както си писал за некомпетентни мнения :
А вероятноста за избягала центровка от самото придърпване ?


Колата е вървяла още 20-30 км. А и тя не е с ремъци.


Потребителски аватар
kam_tod
Мнения: 1102
Регистриран на: Пон 05 мар 2007 23:59
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот kam_tod » Пон 10 дек 2007 4:22


Погледни релето на имобилайзера, понякога нагарят контактите, иначе имобилайзера си е изправен. Най-добре го изолирай тотално и пробвай.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 10 дек 2007 7:44


Никаква възможност ли нямаш, да развиеш една дюза от цилиндъра, да я вържеш към рейла (стърчейки нагоре), да й хакнеш кабела и да видиш аджеба пръска ли все пак или не ! Така поне ще елиминираш помпата за високо налягане и управлението на дюзата.
Незнам дали провери на другият бус, но ако сигнала върху дюзата е 2V (с осцилоскоп), със сигурност няма да пръсне. Казах ти по скайп, че управляващите транзистори за дюзите от ECU-то са с отворен колектор, а другият край на дюзите са към +12V. Няма как сигнала да е 2V ,освен ако не ти "кляка" плюса или ЕЦУ-то да няма маса.Измери какво става и на двете крачета на дюзата спрямо маса. На едното трябва да имаш постоянен +, а ан другото сигнал(отрицателен) с размх около 10 - 12V ! Все пак най добре е да свържеш дюзата извадена от цилиндъра!!!!!!!!


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Пон 10 дек 2007 22:12


Няма как да искарам дюза от мотора и да я карам да пръска, понеже мотора е дюза-помпа и дюзите се намират под разпределителния вал - демек вала кара дюзата да пръска, а до нея достига нафта по горивна рампа. Днес гледах софтуер на Boshc в който се пише, че напрежението към дюзата е 2V/25A.

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Вто 11 дек 2007 4:47


?????? ама това и то ли е PD като сеата ??? мислех че 2005 вече не се прави PD ! Равката и Ситроена са ми коман рейл , при тях нещата седят така, ама тука ..... :(


Потребителски аватар
busat
Мнения: 30
Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
Автомобил: Mercrdes-Benz
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот busat » Съб 15 дек 2007 18:51


Вчера запалих мотора на Транспортера. Оказа се, че проблема е в компютъра но е невидим за тестера. Компютъра на автомобила не намираше датчика на коляновия вал но не ми го изписваше. Разбрах когато откачих датчика и пуснах тестер - НИЩО. Нямаше грешка за изключен датчик. :D :D :D


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Съб 15 дек 2007 19:03


busat написа:Вчера запалих мотора на Транспортера. Оказа се, че проблема е в компютъра но е невидим за тестера. Компютъра на автомобила не намираше датчика на коляновия вал но не ми го изписваше. Разбрах когато откачих датчика и пуснах тестер - НИЩО. Нямаше грешка за изключен датчик. :D :D :D


Браво и благодарско, че каза проблема. :stll think: :hahhihi:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: icko_stanev, iwan33, Svetlix и 153 госта