Проблем при студен двигател Голф 3 1Z

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dimitar4o
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Проблем при студен двигател Голф 3 1Z

Мнениеот dimitar4o » Пон 17 дек 2007 22:05


Проблема е следния сутрин като паля колата и ми се струва че не става едновремено запалване на всички цилиндри, смених една изгоряла свещ и сега всички са здрави. Днес сутринта времето което ми се струва че не се запалиха се удължи, мисля че ми падна и тягата и ми се вдигна малко рахода (може да си въобразявам ). Запазих си час за сервис, но това чак за 26.12 и затова искам да си споделя проблема. Ако някои има някаква идея нека я сподели ще съм благодарен.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 17 дек 2007 22:12


От свещ тяга и разход няма как.Като палиш пуши ли.Гледал ли си центровката на помпата?


dimitar4o
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 30 юни 2007 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот dimitar4o » Вто 18 дек 2007 16:46


Не съм я гледал аз си мислех за дюза, преди малко ми изписа OEL което премигаше.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 18 дек 2007 16:54


И тя може да е ама е малко вероятно.В смисал то е ясно че дюзите не са ти кат на нова кола ,но тоя проблем е по-лесно да се провери центровката.Коства поглед на ремъка и включване на ВАГ-Ком :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 122 госта