СМЯНА НА АНГРЕНАЖНО КОЛЕЛО НА AAZ С ТАКОВА ОТ AFN

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

СМЯНА НА АНГРЕНАЖНО КОЛЕЛО НА AAZ С ТАКОВА ОТ AFN

Мнениеот kidgo » Сря 19 дек 2007 17:41


Здравейте колеги!Научих че проблема на AAZ мотора с превъртане на ангренажното колело успешно е бил решен,като въпросното колело се сменяло с такова от TDI!Ас ги видях и двете колелета,може да се запили вала и да се сложи новото колело,по стабилно ми изглежда,но в средата дето е било старото зъбче на вала ще устане празнота и ефекта незнам дали ще е пълен!Та въпросът ми е - някой правил ли го е и съответно доволен ли е!




WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Чет 20 дек 2007 8:45


вала се сваля , наварява се , прави се по новия профил на зъбното колело и си 6.Иначе само ядове!
Така е на старото ми венто.


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Чет 20 дек 2007 17:11


WasteLand_TD написа:вала се сваля , наварява се , прави се по новия профил на зъбното колело и си 6.Иначе само ядове!
Така е на старото ми венто.

Ас ако сваля вала,има доста подобрения дето могат да се направят,но целта е да не се сваля!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта