Въпрос за Голф 3 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Пет 21 дек 2007 18:41


Stivi написа:Нещо не се разбрахме ! Ти пишеш че минаваш по 10 000км на месец което значи че правиш по 120 000км на година :shock Спокойно може да те обявим за първенец по навъртени километри в форума! Та мисълта ми беше да не си искал да напишеш 1000км на месец понеже това вече е съвсем друго нещо :wink:


Ми не претендирам за титлата просто споделям опит, (айде да не се изхвърлям между 85-100 000), доволен съм много от колата!




Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8368
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Пет 21 дек 2007 18:50


pavlikianov написа:Ми не претендирам за титлата просто споделям опит, (айде да не се изхвърлям между 85-100 000), доволен съм много от колата!


За последно цапам темата на колегата,но да знаеш че вече ще цитирам тази тема всеки пък когато някой каже че е пълна глупост това ,че дизелите се взимали да се карат много :lol: Да видят те как се кара в БГ пък да правят сметка как е навън дето един резервоар не е половин заплата като тук !


Потребителски аватар
pavlikianov
Мнения: 300
Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот pavlikianov » Пет 21 дек 2007 19:16


Съгласен съм !


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Пет 21 дек 2007 22:17


Сега се прибирам от работа колеги и видях,че има интерес по темата,в смисал,че аз оспамих на колегата темата,но ще отворя нова,за моята слабост-турбодизела с директно впръскане,като предварително уточнявам,че някои цифри,като например налягане в цилиндъра,което се развива със директното впръскване(по памет 120-140кг/см или атмосфери) или примерно в зависимост от другия вид впръскване(индиректно) или както други го знаят "с бренер" то пък от своя страна се дели на вихрекамерно с горивна камера на Хари Рикардо и наречена в негова чест използувана в повечето по-стари дизели.Другият вид с предкамерно горене се използува по-често при моторите на Мерцедес,което в комбинация с редовия си тип ГНП се отличава от другите производители с по-скъпата си поддръжка и инвестиции. Пак по памет максималното налягане развивано в цилиндъра е около 65-70 кг/см (атмосфери),което се доближава до налягането развивано в цилиндъра на бензиновите двигатели като изключим детонационното горене. За днес стига толкова утре пак в новата тема Friday spam



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта