Лостче под турбината

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Пон 17 дек 2007 21:30


Още на края на тази седмица пътувам за Варна,добре е че има хора които искат да помогнат.Нямам търпение да разбрем какво става.Дано пътя да е проходим.Тогава щте разберем и зашто вдига толкова км. и обороти.




Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 18 дек 2007 1:03


andro69 написа:Още на края на тази седмица пътувам за Варна,добре е че има хора които искат да помогнат.Нямам търпение да разбрем какво става.Дано пътя да е проходим.Тогава щте разберем и зашто вдига толкова км. и обороти.
Ми обади се като дойдеш във Варна, прохода е изчистен, тъй че няма да имаш ядове.


Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот boiski » Сря 19 дек 2007 12:40


Като става въпрос за масла я кажи кое е за теб по доброто че и аз се чудя вече карам с Тотал


Потребителски аватар
boiski
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 10 юли 2007 9:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот boiski » Сря 19 дек 2007 13:00


Е малко съм пропуснал че има и още 5 страници но нищо


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Сря 19 дек 2007 21:15


Моторно масло ELF 10/40 полу синтетика/около 12-13лв. за литър/,1з работи със 3.5 литра.За скоростната кутия съм сложил Castrol 75/90 пълна синтетика/ около 34-36 лв.за литър/, по каталог 2.3 литра.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 20 дек 2007 10:50


Андрьо, сигурен ли си, че събира 3.5 литра. По спомени събира около 4-4,2 литра, поне моя толкова събира. Ма знам ли, твоя може да е по-икономичен. :lol:


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Чет 20 дек 2007 12:14


Passat_bs написа:Андрьо, сигурен ли си, че събира 3.5 литра. По спомени събира около 4-4,2 литра, поне моя толкова събира. Ма знам ли, твоя може да е по-икономичен. :lol:


Нали уточнихме , че колата му е Ауди Б4 1Z мотор а според "AUTODATA" двигателя събира 3.5 литра масло.


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Чет 20 дек 2007 19:07


Golf_Bora написа:
Passat_bs написа:Андрьо, сигурен ли си, че събира 3.5 литра. По спомени събира около 4-4,2 литра, поне моя толкова събира. Ма знам ли, твоя може да е по-икономичен. :lol:


Нали уточнихме , че колата му е Ауди Б4 1Z мотор а според "AUTODATA" двигателя събира 3.5 литра масло.
Аз много добре знам каква му е колата, просто не си бях направил труда да погледна колко масло събира Аудито. :oops:


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Пет 21 дек 2007 20:50


Днес ходих във Варна при ifidik направи основен преглед на всички компоненти свързани със турбината,и се установи че трябва да се регулира лостчето под турбината.Значи тя почти не духаше,след тези настроики турбото в момента надува така както го дават по заводски параметри. Трябва да ви кажа че вече турбото се усеща и като влезе в режим дърпа яко и няма никакъв проблем със баирите Варна-Бургас. Няма абсолютно никакво припушване,не зависимо от това на коя предавка караш и със какви обороти.Не мога да кажа точно колко по малък разход на гориво,но както гледам и аз съм много изненадан.Ще кажа точно когато долея,но то си личи и сега.Разхода очевидно падна,а за вървенето нямам думи.Само искам да кажа,че има хора които знаят при даден проблем какво и как да направят наи вярно. На такива хора им казват профисионалисти,не вярвах че щте срещна такъв човек за този проблем много се радвам че това стана.Защтото ако беше другаде,щяхме да купуваме много части и др.И много държа да отбележа ,че човека ПОМОГНА не за пари.Компа се намира от срани на жабката към волана и друг път ште го вадя.Има много разглобяване.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 27 дек 2007 21:40


Ми имаш да даваш :beer на ifidik и най-хубавото е че вече има към кой да се обръщат колегите от форума по морето :) Разбрахте ли от къде идват 220 те километра в час :shock :?:


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Чет 27 дек 2007 22:45


Още не съм разглобявал нищто,много е студено и не ми се занимава.
Компа бил в ляво от жабката и доста има да серазглобява,а съм болен от няколко дни.Даде среден разход при нормално каране 6.2 смесено 50/50.Имам малък пропуск от турбината към колекторите,но сигурно след празниците ще го оправя.Става ли да се сложи силикон за камини които издържа на 1500 градуса или трябва някакъв специален графитен силикон?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 27 дек 2007 23:18


Кво имаш предвид пропуск-издиша от пътищата на въздуха ли?Ако е така се запушва с нов маркуч.


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Чет 27 дек 2007 23:23


Това е отгоре на турбото където е свързано със мотора.


Потребителски аватар
andro69
Мнения: 58
Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот andro69 » Съб 29 дек 2007 22:01


Значи испуска от входящитите колектори много малко и то само при натоварване.На место когато даваш газ няма духане.Обаче хвърля по малко масло когато се покара 200км. Понеже не ми се губи никакво масло ми казаха че може да има в интеркулера от преди ремонта натрупано и сега да го издухва.Не ставало със силикон защтото имало налягане и щте ми намерят нова гарнитура която била метална.


Потребителски аватар
angel71
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот angel71 » Пон 31 дек 2007 10:55


andro69 написа:Днес ходих във Варна при ifidik направи основен преглед на всички компоненти свързани със турбината,и се установи че трябва да се регулира лостчето под турбината.Значи тя почти не духаше,след тези настроики турбото в момента надува така както го дават по заводски параметри. Трябва да ви кажа че вече турбото се усеща и като влезе в режим дърпа яко и няма никакъв проблем със баирите Варна-Бургас. Няма абсолютно никакво припушване,не зависимо от това на коя предавка караш и със какви обороти.Не мога да кажа точно колко по малък разход на гориво,но както гледам и аз съм много изненадан.Ще кажа точно когато долея,но то си личи и сега.Разхода очевидно падна,а за вървенето нямам думи.Само искам да кажа,че има хора които знаят при даден проблем какво и как да направят наи вярно. На такива хора им казват профисионалисти,не вярвах че щте срещна такъв човек за този проблем много се радвам че това стана.Защтото ако беше другаде,щяхме да купуваме много части и др.И много държа да отбележа ,че човека ПОМОГНА не за пари.Компа се намира от срани на жабката към волана и друг път ште го вадя.Има много разглобяване.
Здравей!Имах и аз разни дертове с пасата подобни на твоите та се свързах с kombito-tdi който много ми помогна :bowdown ЕВАЛА НА ЧОВЕКА!!!!! Та това лостче + Н 75 ми правиха въртели и колата не можеше да откъсне(спрямо сега де след като разбрах как трябва да върви) :drive :да:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 48 госта