Лостче под турбината
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Ми обади се като дойдеш във Варна, прохода е изчистен, тъй че няма да имаш ядове.andro69 написа:Още на края на тази седмица пътувам за Варна,добре е че има хора които искат да помогнат.Нямам търпение да разбрем какво става.Дано пътя да е проходим.Тогава щте разберем и зашто вдига толкова км. и обороти.
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Аз много добре знам каква му е колата, просто не си бях направил труда да погледна колко масло събира Аудито.Golf_Bora написа:Passat_bs написа:Андрьо, сигурен ли си, че събира 3.5 литра. По спомени събира около 4-4,2 литра, поне моя толкова събира. Ма знам ли, твоя може да е по-икономичен.
Нали уточнихме , че колата му е Ауди Б4 1Z мотор а според "AUTODATA" двигателя събира 3.5 литра масло.

- andro69
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Днес ходих във Варна при ifidik направи основен преглед на всички компоненти свързани със турбината,и се установи че трябва да се регулира лостчето под турбината.Значи тя почти не духаше,след тези настроики турбото в момента надува така както го дават по заводски параметри. Трябва да ви кажа че вече турбото се усеща и като влезе в режим дърпа яко и няма никакъв проблем със баирите Варна-Бургас. Няма абсолютно никакво припушване,не зависимо от това на коя предавка караш и със какви обороти.Не мога да кажа точно колко по малък разход на гориво,но както гледам и аз съм много изненадан.Ще кажа точно когато долея,но то си личи и сега.Разхода очевидно падна,а за вървенето нямам думи.Само искам да кажа,че има хора които знаят при даден проблем какво и как да направят наи вярно. На такива хора им казват профисионалисти,не вярвах че щте срещна такъв човек за този проблем много се радвам че това стана.Защтото ако беше другаде,щяхме да купуваме много части и др.И много държа да отбележа ,че човека ПОМОГНА не за пари.Компа се намира от срани на жабката към волана и друг път ште го вадя.Има много разглобяване.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- andro69
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Още не съм разглобявал нищто,много е студено и не ми се занимава.
Компа бил в ляво от жабката и доста има да серазглобява,а съм болен от няколко дни.Даде среден разход при нормално каране 6.2 смесено 50/50.Имам малък пропуск от турбината към колекторите,но сигурно след празниците ще го оправя.Става ли да се сложи силикон за камини които издържа на 1500 градуса или трябва някакъв специален графитен силикон?
Компа бил в ляво от жабката и доста има да серазглобява,а съм болен от няколко дни.Даде среден разход при нормално каране 6.2 смесено 50/50.Имам малък пропуск от турбината към колекторите,но сигурно след празниците ще го оправя.Става ли да се сложи силикон за камини които издържа на 1500 градуса или трябва някакъв специален графитен силикон?
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- andro69
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Значи испуска от входящитите колектори много малко и то само при натоварване.На место когато даваш газ няма духане.Обаче хвърля по малко масло когато се покара 200км. Понеже не ми се губи никакво масло ми казаха че може да има в интеркулера от преди ремонта натрупано и сега да го издухва.Не ставало със силикон защтото имало налягане и щте ми намерят нова гарнитура която била метална.
- angel71
- Мнения: 64
- Регистриран на: Вто 04 дек 2007 10:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Здравей!Имах и аз разни дертове с пасата подобни на твоите та се свързах с kombito-tdi който много ми помогнаandro69 написа:Днес ходих във Варна при ifidik направи основен преглед на всички компоненти свързани със турбината,и се установи че трябва да се регулира лостчето под турбината.Значи тя почти не духаше,след тези настроики турбото в момента надува така както го дават по заводски параметри. Трябва да ви кажа че вече турбото се усеща и като влезе в режим дърпа яко и няма никакъв проблем със баирите Варна-Бургас. Няма абсолютно никакво припушване,не зависимо от това на коя предавка караш и със какви обороти.Не мога да кажа точно колко по малък разход на гориво,но както гледам и аз съм много изненадан.Ще кажа точно когато долея,но то си личи и сега.Разхода очевидно падна,а за вървенето нямам думи.Само искам да кажа,че има хора които знаят при даден проблем какво и как да направят наи вярно. На такива хора им казват профисионалисти,не вярвах че щте срещна такъв човек за този проблем много се радвам че това стана.Защтото ако беше другаде,щяхме да купуваме много части и др.И много държа да отбележа ,че човека ПОМОГНА не за пари.Компа се намира от срани на жабката към волана и друг път ште го вадя.Има много разглобяване.



Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: kukata_pasat и 48 госта