Теч от нафтовата помпа

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Теч от нафтовата помпа

Мнениеот mladeja » Пон 07 яну 2008 21:26


Пускам нова тема въпреки че изчетох старата като моля за помощ.
Значи в тия студове ми просълзи горивонагнетателната помпа от не знам гарнитура ли е там където са кабелите за електронния блок и долното масивно тяло на помпата.Прави мехурчета от нафтата.
Моля за съвет и помощ щото едва ли сълзенето ще спре само.
Благодаря.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 яну 2008 21:40


Ако сълзенето е малко хич не го пипай.Кво имаш предвид под мехурчета?Иначе комплекта гарнитурки е 18-25 лева.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: Теч от нафтовата помпа

Мнениеот dani_94 » Пон 07 яну 2008 21:44


mladeja написа:Пускам нова тема въпреки че изчетох старата като моля за помощ.
Значи в тия студове ми просълзи горивонагнетателната помпа от не знам гарнитура ли е там където са кабелите за електронния блок и долното масивно тяло на помпата.Прави мехурчета от нафтата.
Моля за съвет и помощ щото едва ли сълзенето ще спре само.
Благодаря.


Изобщо няма да спре само... Гледам си от Пловдив... Та мисълта ми е че майстора по тези работи е до гъзъти... Потърси kombito-tdi от Карлово е, ще ти свърши работа и ще останеш доволен от всичко, та дори и от цената...

Успех...


mladeja
Мнения: 395
Регистриран на: Пет 11 авг 2006 21:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот mladeja » Пон 07 яну 2008 21:52


Ами мехурчетата са с диаметър около 2-3 мм. все едно правя от сапун балончета но по малки :D Забелязват се между двете тела това на електронния блок в същност там където влизат кабелите с една черна пластмаса има едно по малко метално тяло и долното по масивното.Има вход на нафтата там от нафтовия филтър.Та между двете метални тела на помпата в хоризонталната Равнина.Дано съм достатъчно ясен.
Писах на "комбито ТДИ" на лични но още не се е появил та помислих че може и други да ме посъветват.
То не че времето е подходящо за такива ремонти ама требе да се прави.


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 07 яну 2008 22:08


Щом излизат мехурчета верно е за смяна - при мен само сълзи и мърси помпата по-малко.Най-добре се свържи с него хем като отваря да я сменя направо да ти направи профилактика и да я огледа ако има нещо.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 185 госта