Поло 1,9 Д 60 к.с. - тресе двигател при празен ход

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
audiokick
Мнения: 603
Регистриран на: Чет 15 юни 2006 8:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Поло 1,9 Д 60 к.с. - тресе двигател при празен ход

Мнениеот audiokick » Вто 08 яну 2008 9:39


Колата е на приятел и ме помоли за малко инфо. Когато е студена няма проблем. Щом загрее започва да тресе двг на празен ход. Сменил е тампоните на двг и пак проблема е налице. Някой да се сблъсквал с това?
Става въпрос за Поло 98 г. 1,9 Д 60 к.с.
Благодаря ви предварително!




Потребителски аватар
Koksan
Мнения: 1678
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 15:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен / 6N 1,4 16V - AFH
Контакти:

Мнениеот Koksan » Вто 08 яну 2008 12:09


Нормално за Дизел! Когато не е загряла работи на по високи обороти и тогава не изпада в резнонс! Когато ... загрее ... се опитва да си свали максимално оборотите за да е максимално икономичен. Ако преди с ее държал по-добре ... просто да отиде майстор да му вдигне ако е възмойно съвсем леко оборотите на празен ход и ще се оправи! :)


yagoda
Мнения: 74
Регистриран на: Сря 26 яну 2005 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот yagoda » Вто 08 яну 2008 12:17


Здравей, при мен съм забелязал че почва да притриса когато му станат повечко консуматорите - влкючени фарове, вентилатор на парното и като се включи и перката на радиатора на двигателя почва да вибрира... същото най ясно го усещам като включа фарове и вентилатора на парното и пусна аварийните - ясно се усеща как като не святят крушките на аварийните вибрацията намалява и след това като светнат вибрира по осезаемо. при мен за този проблем се съмнявам в акумулатора който си е вече на годинки, но все още не съм го сменил...

Колкото до оборотите... При мене на студена кола са малко под 1000, да кажем 980. Като загрее се качва стрелката на оборотомера малко над 1000.


Потребителски аватар
kilima
Мнения: 484
Регистриран на: Пон 30 юли 2007 22:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kilima » Вто 08 яну 2008 12:46


yagoda написа:Здравей, при мен съм забелязал че почва да притриса когато му станат повечко консуматорите - влкючени фарове, вентилатор на парното и като се включи и перката на радиатора на двигателя почва да вибрира... същото най ясно го усещам като включа фарове и вентилатора на парното и пусна аварийните - ясно се усеща как като не святят крушките на аварийните вибрацията намалява и след това като светнат вибрира по осезаемо. при мен за този проблем се съмнявам в акумулатора който си е вече на годинки, но все още не съм го сменил...

Колкото до оборотите... При мене на студена кола са малко под 1000, да кажем 980. Като загрее се качва стрелката на оборотомера малко над 1000.


Като включваш консуматори е нормално малко да има смущение в оборотите.Особено като навключиш куп неща и примерно ти е кофти акомулатора пьк и не зарежда хубаво...И при полото и голфа които ползвам го има тва,нормално е ще ти го кажат много хора.


Потребителски аватар
hslavov
Мнения: 26
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 23:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот hslavov » Вто 08 яну 2008 20:33


проблема е в шайбата на алтернатора
тя е фрай-лай и се разбива
аз имах същия проблем сменяте я и нещата се оправат
когато се разбие тожари много пистовия ремък и от там се вдига и шума



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: icko_stanev, Volkswangel и 85 госта