СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ С НЕИЗПРАВНИ ПОДГРЯВАЩИ СВЕЩИ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Б100
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 31 юли 2007 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот Б100 » Чет 10 яну 2008 18:45


Колега ,по въпроса за уредите на темп. и горивото може да споделя малко опит.Та при мен се включваха и даваха показания когато си искат.Забелязах че при третиране "По нашенски" (с удар по таблото) те се оправяха за известно време, но пък също забелязах че дават неверни показания.Така например почти винаги температурата при изкачване по стръмнина показваше 110 че и повече градуса.Та по същество.Махаш кормилото,сваляш таблото,разглабяш много внимателно ако трябва ще записваш кое болтче от къде е развито,също така внимавай със стрелките на километража и часовника.После ще видиш че от обратната страна на въпросните уреди има конектор т.е нещо като 4-ри пътна букса .Представлява нещо като "женски" и" мъжки "контактни площи.Мъжките са към страна уреди,женските са към страна платка.Вадиш внимателно "мъжките" от "женските" и с една отвертка приближаваш пластинките на "женските' една към друга.Т.е. проблема е във хлабава връзка и евентуални окиси на контактните площи.може да зачистиш площите и после събираш таблото и си готов.На практика отнема по малко време отколкото да го напиша.Ако внимаваш и не бързаш много много ще се справиш.Горното се отнася за VW Т4 2,4Д





Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 132 госта