
Питане за Г4 SDI
Питане за Г4 SDI
Значи интересуваме дали се намира такова чудо в България защото ония ден обиколих Горубляне и не видях нито един такъв.Питах един от търговците там и той ми каза че в Италия нямало въобще SDI щото били без екстри нямали ел.стъкла и така нататък пък там били задължителни ел.стъклата
а имало само в Германия обаче не било изгодно да се внася от там поради по високата цена на колите и още куп глупости и затова да не си губя времето и да търся .Та въпроса ми е има ли нещо вярно в думите му и ако да значи такава кола треа да се ходи до немско и да се взима лично май...

- juve
- Мнения: 2255
- Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
- Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
- Двигател: AAZ - ALH
- Местоположение: Пловдив
Моят съвет към теб е, да се загледаш в ТДИ, ако държиш да имаш кола от тази група...
Защо бе ...просто човека има някакви съображения ..... този двигател , като махнеш липсата на тяга вероятно е много устойчив към проблеми ....да не забравяме , че това е модерния вариант на простия ( като чук ) обикновен дизел ... няма турбини и тем подобни глупости ..демек прост и надежден ....( поне на теория )

- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Наистина е по-добре колегата да си вземе TDI ако ще поддържа дизел.
А и тези от Горубляне им кажи да не минават с номера че било неизгодно от Германия.
От тази година правителството на Италия дава 1400 евро на всеки собственик на стара кола за да я даде да я рециклират.И опрощава до три вноски по 200 евро ако си вземе нова на лизинг.
Пример--отива мой познат да купува едно BMW Е30--за около 450 евро.Италианеца казва--да не съм луд да го давам за толкова/то реално толкова си и струва де на пазара/.И обяснява защо,което съм писал по-доре.Тоест за тази каляска трябва да му броиш поне 2000 евро за да я даде на теб,а не на правителството.Което означава че и другите коли ще скочат.
А и тези от Горубляне им кажи да не минават с номера че било неизгодно от Германия.
От тази година правителството на Италия дава 1400 евро на всеки собственик на стара кола за да я даде да я рециклират.И опрощава до три вноски по 200 евро ако си вземе нова на лизинг.
Пример--отива мой познат да купува едно BMW Е30--за около 450 евро.Италианеца казва--да не съм луд да го давам за толкова/то реално толкова си и струва де на пазара/.И обяснява защо,което съм писал по-доре.Тоест за тази каляска трябва да му броиш поне 2000 евро за да я даде на теб,а не на правителството.Което означава че и другите коли ще скочат.
- Stivi
- Мнения: 8368
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
propparo написа:От тази година правителството на Италия дава 1400 евро на всеки собственик на стара кола за да я даде да я рециклират.И опрощава до три вноски по 200 евро ако си вземе нова на лизинг.
Те това ако е вярно значи маса джамбази ще останат безработни а трошките в БГ или ще изчезнат или че поскъпнат с 3000лв

Друг момент е че вече предадена за скрап колата пак може да се продаде за експорт с фалшиви документи ,все пак и собственика на автоморгата храни деца


- propparo
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 18:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: По света и у нас
Еми братовчед ми се занимава с внос на автомобили,няма защо да си ги измисля.Трябваше му такова BMW за тунинг проект,ама 2000 евро за тая бангия кой ще даде.Но нормално е Европейските страни се стремят по всякакъв начин да ограничат замърсяването и да намалят броя на старите коли и това е един от тях.
А че от Италия отдавна се внасят много коли точно от техните автоморги си е обществена тайна,докато от Германия например е по-малко възможно.
А че от Италия отдавна се внасят много коли точно от техните автоморги си е обществена тайна,докато от Германия например е по-малко възможно.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: mironski и 46 госта