Обогатителя за нафтата..........??????????

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Обогатителя за нафтата..........??????????

Мнениеот sredkov » Пон 14 яну 2008 18:35


дали този обогатител след като му е развито жилото докрай за да наглася оборотите чрез него влия е върху разхода на колата????????????




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 14 яну 2008 18:38


авансатор е ,а не обогатител :търсачкаа


sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sredkov » Пон 14 яну 2008 18:43


мми не съм много компетентен
казах ми го като за лаик ..обогатител за нафта бил ел. датчик с жило от поомпата неможахме да свалим оборотите и след барникане на въпросното жило ги свалихме но сега при студено даржи кум 940 оборота като загрее някой път ги сваля на 900 друг път ги даржи на около 920


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 14 яну 2008 18:49


на ква кола с къв мотор :?:


sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sredkov » Пон 14 яну 2008 18:52


голф 3 1.9ТД 95.год


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Пон 14 яну 2008 21:17


:oops:

Последна промяна от Rabbit_TDI на Пон 14 яну 2008 21:31, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Мнениеот ДАНЧО » Пон 14 яну 2008 21:25


Колегата май е писал TD


sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sredkov » Сря 16 яну 2008 21:31


при мен започна да става все по-объркано и по-объркано ..........сега след като ми смениха всички видове ремъци оборотите при студено палене сутрин са към 920 след като загрее падат на 880-890 .друго което забелязах е че по-бързо затопля парното .имали разумно обяснение това


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 16 яну 2008 22:14


в крайна сметка какъв е проблема на колата


sredkov
Мнения: 17
Регистриран на: Вто 04 дек 2007 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот sredkov » Чет 17 яну 2008 19:15


колега и аз това питам да ли има проблем.................


Потребителски аватар
ivan20071983
Мнения: 157
Регистриран на: Сря 05 дек 2007 23:44
Автомобил: Passat
Двигател: AHL
Местоположение: Бургас

Мнениеот ivan20071983 » Чет 24 яну 2008 14:30


Колега за обогатитела искам да кажа че според мен ако си вдигниш оборотите от него и караш с дръпнат обогатител би трябвало да гори наистина повече.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 195 госта