Бял дим сутрин от ауспуха (сурова нафта)....?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Сря 16 яну 2008 16:02


Много глупости са написани тук. Вижте от какво се състоят изгорелите газове, как и кога кондензира водата и ще отговорите на въпроса "защо е така".




pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Чет 17 яну 2008 8:28


ами кажи колега, щом знаеш :lol:


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Чет 17 яну 2008 9:46


По време на яките мъгли забелязах, че и моя половер започна да мета бели къдежи отзад, хеле пък като го пришпоря.
Тъкмо да се зачудя и ядосам и гледам, че на почти всички автомобили им излиза бяло от ауспусите, та се сетих за оня номер за прочистване на двигателя, като се пръска вода (с пулверизатор) в отвора за засмукване на свеж въздух (след махане на възд. филтър) и така.
Погледнах влагомера и какво да видя 83% влажност. Ми то от това ще да е.

Като я изкарах извън града, на по-високото, дето няма мъгли - няма бял пушек, а вляза ли в ниското с мъглата и пропушва.

Няма се косите - от влагата ще да е.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 17 яну 2008 22:54


pivv написа:ами кажи колега, щом знаеш :lol:


CO+CO2+HC+NOx+SO2+сажди и H2O(вода), която под определени температури кондензира и зарова я виждаме. Загрее ли мотора и изпускателната система, тя се изпарява и вече не се вижда ;)

Последна промяна от GOLF@ на Пет 18 яну 2008 20:54, променено общо 2 пъти.


John3V
Мнения: 241
Регистриран на: Пет 16 ное 2007 20:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Мнениеот John3V » Пет 18 яну 2008 19:54


offtopic:
явно химията не ти е силната страна ;-) щот' ако си прегледаш писанията отново ще видиш бая странни неща (като започнем с описаната сярна киселина).

Тук колегите (и аз) споделят, че и от загрял двигател излиза бял пушек.


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 18 яну 2008 20:40


Но самата генерация не е загряла и там се получава кондеза. След като загрее пушека спира.


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Пет 18 яну 2008 20:52


John3V написа:offtopic:
явно химията не ти е силната страна ;-) щот' ако си прегледаш писанията отново ще видиш бая странни неща (като започнем с описаната сярна киселина).

Тук колегите (и аз) споделят, че и от загрял двигател излиза бял пушек.


Абсолютно си прав, не я обичам :) оправих го и са е правилно, SO2 e.
Ако са загряли и пушат тогава е друга причината. Аз доколкото разбрах темата е само за сутрин при студено или се бъркам :)


Потребителски аватар
longora
Мнения: 2153
Регистриран на: Сря 15 мар 2006 12:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот longora » Пет 18 яну 2008 21:07


Ще разбереш дали имаш проблем с колата като я изкараш междуградско и я опънеш малко. Така ще си загреее генерацията както си трябва .... ако и тогава пуши вече има проблем който си е за майстор :)


kikir
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 02 яну 2008 13:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kikir » Пет 25 яну 2008 23:05


Центровката



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта