Преди седмица смених термостата, щото сменях и други неща по мотора. Сложих Вахлер.
Резултата е налице. Стария е отварял много рано. Сега вечер при околна температура от 15-17 градуса, за 7 км- стрелката отива на 90 градуса точно и ги държи. В повечето случаи термостата не е отворил изобщо и фланеца в главата е леден след термостата. Ваг-кома показва 75-78 градуса при 90 на таблото. Тоест отклонението е 10-15 градуса ! Сигурно до към 90 по Ваг-ком показанията на таблото ще са все около 90 градуса, поради начина на работа на стрелковият уред-нелинеен(базиран на аналогово преобразуване). Новият термостата би трябвало да отваря при 87 градуса.
При тази ситуация и подгревните свещи ще станат много по ефективни !
Парното е много силно.
Явно от досегашният ми опит с бензинови мотори, ме обърка в преценката ми за начина на работа на ТДИ и охладителната им система.



Пасат Б5 1,9 ТДИ AFN пада температурата при работа на място
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта