milmar написа:bnick написа:Напротив, производителите гледат да спестят и улеснят водача....
Какво му е напротив ??? и кой водач ще бъде уленен ?
Аз бих се затруднил максимално , ако трябва нонстоп да карам с лаптопа на VAGCOM . Ще бъдат "улеснени" русолявите водачи , такива дето си мислят например , че като пускат по баир на скорост мотора поддържа 90* без да изгря гориво и това се дължи на триенето на буталата

. Не отричам , че в някои случаи и това е възможно

.
Казвам отново , хората отъпяват постоянно , за жалост , особенно по-младите .
Едва ли някой го интересува каква му е температурата, дали е 87 или 90

. WTF. Всеки който не може да си смени накладките или ангренажен ремък или просто не го интересува силно температурата е тъп , така ли?
Да, но производителите продават нови коли

, не такива на по 20г, за да им гледаш непрекъснато колко е температурата. Че там гумата станала на пластмаса, и от налягането се пука

. Такива работи
П.П И младото поколение е много по-умно, просто го интересуват други неща
