-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Вто 31 яну 2012 20:18


Някой кара ли на ОМВ с нафтата дето казват че е с добавка maxmotion,днес налях от нея да видим утре как ще е .




kiik
Мнения: 148
Регистриран на: Пон 12 дек 2005 21:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот kiik » Вто 31 яну 2012 20:21


Следния въпрос ме тормози тия дни:
Видяло се е, че при -20 ще ходим пеша, като колите не палят.
Обаче за събота го дават минус 2-3 градуса, тогава дали ще има някакъв шанс да припалиме?
От една страна е малко по-топло, но от друга пак си е под нулата, така че замръзналата течност няма стимул да се разтопява....
Как мислите - ще караме ли коли през уикенда или ще чакаме напролет? :roll:


Потребителски аватар
bkunev
Мнения: 402
Регистриран на: Пет 09 май 2008 22:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот bkunev » Вто 31 яну 2012 20:29


Изчетох доста. Тука хич не е топло. -18 беше сутринта. Колата никога не ме е оставяла да чукна на дърво. Спи на пътя. Карам с нафта от тирове, камиони и тн. Когато няма от бензиностанция ОМВ и Ромпетрол(обикновената нафта). И си знам за себе си. Винаги голямо количество нафта в резервоара(зимата, както беше един колега преди мен). И аз лично наливам по 10 лева бензин на един резервоар. Проблеми няма...
Читав акумулатор, свещи, центровка и горните съвети и гаранция за бърз и безпроблемен старт... ако можете да влезете в колата, естествено :D :D


Ivelin
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Ivelin » Вто 31 яну 2012 20:47


smash22 написа:Някой кара ли на ОМВ с нафтата дето казват че е с добавка maxmotion,днес налях от нея да видим утре как ще е .

Колега аз съм с нея за зимата (миналата година се доверявах пак на техния мисля че се казваше алпин дизел тогава), за в момента пали ще видим какво ще стане утре.
А ето така запали днес :
http://vbox7.com/play:8f3902d204

Последна промяна от Ivelin на Вто 31 яну 2012 22:38, променено общо 3 пъти.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот emo-gar » Вто 31 яну 2012 22:17


Мдааа,влизането в колата е проблема..и той не е в уплътненията.Ама лошото е ,че ако се случи да влезна,запаля и стигна закъдето съм тръгнал,НЕ МОГА ДА ИЗЛЕЗНААА.. scare .А през багажника не става хич(Венто).Вънка студ ,а аз се разсъбличам за да се навирам между седалки и прочие..теснотии,хем съм слабичък..Инък-пали!Ама като запали не затварям вратите(ако се случи да се отворят измамно от първия опит!)-защото като хлопна и взема да стъргам джама,после йок-не мога ни да влезна, нито да я угася...Поне има някакъв избор,все пак са сложили не-случайно 4 врати... :lol:


Потребителски аватар
BuRnInGSouL
Мнения: 273
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 22:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Belovo

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот BuRnInGSouL » Вто 31 яну 2012 22:45


Банда да ви попитам един приятел с АЛФА(не е кола) оставил я отвън пред гаража цял ден и му бил замръзнал амортисьора и сега като го размразил бил изпуснал и на друг негов приятел с Г3 и 4те и 2 били изпуснали като се размразили . Дали може и при мен може ли да се получи защото едната ми кола стой вън ... При вас случвало ли се е тези дни в студа ?


Потребителски аватар
vladi_bogoev
Мнения: 2
Регистриран на: Чет 06 окт 2011 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vladi_bogoev » Вто 31 яну 2012 23:00


Проблем с паленето нямам ( за сега). Сутрин с едно подгряване и пали. Тази вечер, при -12 пак с едно подгряване и без проблем. Притеснява ме това, че като тръгна сутрин кум 8:00 за работа, колата не ще да загрее до 90 градуса дори и след 14км каране, щото на такова разстояние ми е работата ( от Надежда до Младост 4). В други дни, като днешния, когато съм от 12:00 на работа и колата си загрява до 90 градуса. Съмнявам се в термостата, но пък може и да е от мега студеното време, знам ли? Иначе нафтичка си зареждам от ОМВ и то от ефтината.


Потребителски аватар
I4o_naskov
Мнения: 665
Регистриран на: Пон 01 дек 2008 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот I4o_naskov » Вто 31 яну 2012 23:10


Днес един колега от работа сподели че не можал да запали Алфата тя е 155 дизел 2.5 тди,а преди месец смени акумолатор и свещи.Утре ще остановим проблема,аз си мисля че може да му е замразнала нафтата понеже е въртял доста време но уви не пали,а зареждал последно на Петрол,а доколкото знам там не е от най добрата нафта :Mr Green Fun та така.Иначе мойто сеатче запали макар и с кофти свещи дано не ми падне акумолатора тия дни :drunk


nn3nn
Мнения: 12
Регистриран на: Пон 19 сеп 2011 13:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Panagyuriste

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот nn3nn » Сря 01 фев 2012 8:57


Днес 01.02 в 07.15 h -24 навън в навеса на колата -15. Passat 5.5 - 1.9 TDI двигател AWX с почти :bishop акумулатор и зареждане снощи от 17 часа до 22 часа с въртене около 4 секунди и претриване около секунда две запали и заспа с равномерен ход.Дизел Лукойл ЕCTO и обикновен на равно пълен резервоар и малко добавка TDA castrol за около 20 литра.

Лек ден колеги и безаварийно.


Потребителски аватар
Marto_VN
Мнения: 517
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 18:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Varna

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Marto_VN » Сря 01 фев 2012 9:12


Днес учудващо запалих по-добре :shock хем беше -16 а вчера -10 .....
обаче направих следната интервенция завчера вчера резервоара беше пълен повече от половината на следващото деление с нафта от Петрол, бях сложил и добавка против замръзване, вчера малко по-късно през деня долях нафта за 20 лева обаче от Ром-петрол. Днес умишлено подгрях 5 пъти и последния изчаках 20 секунди след като цъкна релето - запали за 5-6 секунди въртене.Отначало не можа веднага да вдигне обороти и се разтресе, но след 1-2 сек влезе в ритъм
Значи повече от Тея мошенници петрол нафта никога!!!!!!!!!!
Какво продват тея не знам , но не е и нафта!
Май единствено акумулатора ме спасява в тоя студ "Бош Силвър" - 85А/ч , нов -> на по-малко от месец


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот radi_nrj » Сря 01 фев 2012 9:25


Сутринта според http://www.sinoptik.bg беше -20. Голфа се изложи и запали чак от 2-рия опит :evil:


Потребителски аватар
hobsy
Мнения: 142
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 23:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот hobsy » Сря 01 фев 2012 9:35


Вчера след като ми падна акумулатора го сложих да се зарежда , сутринта го сложих на колата и при -23 запалих , i can't belive :D въпреки , че нафтата в маркучетата от филтъра ми изглеждаше замръзнала колата си запали - с повече въретене разбира се и не угасна.Дано устиска студовете тая батерия , че не мисля да купувам друга тая зима.:)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Andonov » Сря 01 фев 2012 9:41


radi_nrj написа:Сутринта според http://www.sinoptik.bg беше -20. Голфа се изложи и запали чак от 2-рия опит :evil:


Все пак си е за радване че предкамерният ветеран пали при тези температури :applause: , като знам колко нови КР не палят.


biglo
Мнения: 122
Регистриран на: Нед 02 окт 2011 21:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofiq

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот biglo » Сря 01 фев 2012 9:44


аз полото със триста зора го запалих сутринта не знам колко градуса беше но 2 акумулатора паднаха от въртене и кат запали почна цялото д се тресе и след няколко секунди се оправи


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот vankata__098 » Сря 01 фев 2012 9:51


Ето и от мен но на -21С :) нафта без добавка и купувана на тънка лайстна от бензиностанция "туба" :)


Последна промяна от vankata__098 на Сря 01 фев 2012 10:01, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта