Голямо благодаря на Дани от Монтана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19715
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот radotom » Нед 26 авг 2012 22:52


Яааа... темата стана наполовина по-малка, а нищо не се е загубило :roll:

Веднъж вече сте предупредени:
Pichaga написа:ауууу каква седянка!
прочетох 15 страници грозна тема
кой каквото казал, казал, айде СТОП
всеки да си прави изводите
при следваща обида, ще се погрижа да има ред,сговор и любов :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


трето предупреждение няма да има, макар, че се чудя трябваше ли да има и второ...

При следващия 'семкаджийски' коментар най-малкото ще е официално предупреждение. Това се отнася основно за Даскала, enigma и появилия се от нищото pepi
Особено пък за последните двама.
Жоро, въобще не ми е ясно какво търсиш в Дизел-секцията...

Също поне предупреждения ще има и за квалификации към някого.
Това пък е основно към Морфей.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Вто 28 авг 2012 8:52


Ventoman написа:Нещо разбирам че днес вече за н'ти път се чувате с Владо и не можете да се разберете кое е авансатор, кое е бутало и кое по какъв начин деиства.


Което по никакъв начин, не променя факта, че си сменил здрава и работеща част за която е редно да си върнеш парите.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Вто 28 авг 2012 14:44


Ходих и разговарях лично с Владо. Нещата не са точно както Bora99 ги представя.

Първо за този ремонт той не е взел 130лв. Цената е по-висока, но не може да каже колко, защото историята е от преди повече от година. Каза че на тази помпа са сменяни бутало, втулки, комплект гарнитури. Та цената при никое положение няма как да е 130лв. Ако желаеш можеш пак да му позвъниш и да разпиташ, но има голяма вероятност да не ти отговори - каза, че с теб повече не иска да има общо.

Второ, според Владо - това са цени "от кухнята" и не е твоя работа да ги коментираш. Също е некоректно от твоя страна това, че си се насадил в сервиза му и си разпитвал за разни работи докато той дори не е знаел кой си и че това е твоята помпа.

Трето, пак според Владо отношението ти към него (Владо) и най-вече към Вальо е некоректно. Цената на която са ти оправили помпата (била тя 700 или 900 лева) е ниска! А защо е ниска - в големите сервизи като Супер Дизел или Техно_нещо_си (не запомних) цената е щяла да бъде поне двойна. Ако не вярваш - можеш да провериш. Аз лично като видях какъв човек е Владо съм склонен да му имам доверие.

Четвърто - Владо каза, че пропуска със стружката е негов, а не на Вальо.

И последно - относно авансатора. Дай ми номерът който пише над него за да го сравня с номера на корпуса на моята помпа. Ако отговаря - ще го взема обратно за тези 100лв който му търсиш (нищо, че аз най-вероятно съм взел 80лв от него). Владо каза, че не може да потвърди тази история с авансатора, защото е минала година. Може да потвърди само това, че преди месец-два си си взел обратно един авансатор (айде, не авансатор, ами електромагнитен клапан на авансатора) обратно. Което се покрива с твоята история.

Мисля, че е крайно време да спреш да мрънкаш и да осъзнаеш, че тази помпа за тези пари другаде е нямало как да заработи. Това са думите на двамата механици работили по нея - Владо и Вальо. Това са и моите думи - на човека дето безпристрастно се намеси, понесе доволно много обиди от Морфей (за което още си чакам извинението) и въпреки всичкото плюене което понесе се зае да разпитва и да изясни цялата история.

И ако пак тръгнеш с историята със софтуера - вината е изцяло моя. Вальо тука няма такава (вина). Проблемите ти със този софтуер не са се появявали на момента и е нямало как да ги открия за да ги оправя. Но това са си оправдания - поемам си вината и за софтуера можете да ме плюете колкото си искате. Въпреки, че не знам колко би било коректно при все, че Вальо ти е върнал пари точно за някой от софтуерите (дали моят, дали чужд - не знам).


Потребителски аватар
bubo-bubo
Мнения: 45
Регистриран на: Сря 25 юли 2012 9:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Град

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот bubo-bubo » Вто 28 авг 2012 14:57


Всичко хубаво ама някак тона ти не ми харесва…
В крайна сметка вие сте тези които извършвате услуги и взимате пари на хората...
В момента даже и да си изяснил случая му връщаш пари през половин уста и го караш човека да се чувства едва ли не виновен за това, че се е оплакал…
Според мен трябваше на лични да се разберете и развръзката де е такава, че той сам да ви похвали накрая, че ако не друго то поне сте били коректни и сте му възстановили някакви пари…
Даже не чух от теб едно извинявай а в този българо-турски сапунен сериал, софта от теб е изиграл ключова роля…


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Вто 28 авг 2012 15:10


Тонът ми щеше да е същият и срещу Вальо ако се беше оказало, че той е излъгал. Аз се направих на безпристрастен съдник между двамата. Както виждаш по-нагоре тонът ми не е такъв и явно си има причина след срещата с Владо да бъде такъв.

За софтуерът ми - чети по-внимателно. Писал съм, че поемам отговорност за него. Извинение някъде трябва да има. Та човека може да плюе софтуерът ми колкото му душа иска. Там ще си поема негативите.

Но за да не се налага да връщаш темата назад: Поднасям най-искрените си извинения за проблемите причинени от софтуерът. Човекът може да предложи как да го компенсираме за тези неща и ако преценя, че е удачно - ще го компенсирам.

И ние не сме аз. Аз с работата и сервиза на Вальо нямам много общо освен когато става дума за софтуер. Ако си чел по-горе трябва да ти е станало ясно, че за тази работа пари НЕ вземам (освен в редки случай когато се налага да се прави силов тунинг и тогава съм на място и работя директно с клиентите на Вальо). А тук оплакванията не са основно срещу софтуерът, а за работата по помпата и високата цена която са му взели.

Последна промяна от brum на Вто 28 авг 2012 15:15, променено общо 1 път.


pepi16189
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 24 авг 2012 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: хасково

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот pepi16189 » Вто 28 авг 2012 15:14


разбрахме,че някои от лица свързани с ремонта имат няква вина!
бръм,че нещо е объркал софтуера.
владо(човека дето е отремонтирал помпата)не добре почистена от първия ремонт.

а вентоман каква му е вината???
освен ,че сменил работещ авансатор с друг такъв втора употреба


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Вто 28 авг 2012 15:20


brum написа:Ходих и разговарях лично с Владо. Нещата не са точно както Bora99 ги представя.

Първо за този ремонт той не е взел 130лв. Цената е по-висока, но не може да каже колко, защото историята е от преди повече от година. Каза че на тази помпа са сменяни бутало, втулки, комплект гарнитури. Та цената при никое положение няма как да е 130лв. Ако желаеш можеш пак да му позвъниш и да разпиташ, но има голяма вероятност да не ти отговори - каза, че с теб повече не иска да има общо.

Второ, според Владо - това са цени "от кухнята" и не е твоя работа да ги коментираш. Също е некоректно от твоя страна това, че си се насадил в сервиза му и си разпитвал за разни работи докато той дори не е знаел кой си и че това е твоята помпа.

Трето, пак според Владо отношението ти към него (Владо) и най-вече към Вальо е некоректно. Цената на която са ти оправили помпата (била тя 700 или 900 лева) е ниска! А защо е ниска - в големите сервизи като Супер Дизел или Техно_нещо_си (не запомних) цената е щяла да бъде поне двойна. Ако не вярваш - можеш да провериш. Аз лично като видях какъв човек е Владо съм склонен да му имам доверие.

Четвърто - Владо каза, че пропуска със стружката е негов, а не на Вальо.

И последно - относно авансатора. Дай ми номерът който пише над него за да го сравня с номера на корпуса на моята помпа. Ако отговаря - ще го взема обратно за тези 100лв който му търсиш (нищо, че аз най-вероятно съм взел 80лв от него). Владо каза, че не може да потвърди тази история с авансатора, защото е минала година. Може да потвърди само това, че преди месец-два си си взел обратно един авансатор (айде, не авансатор, ами електромагнитен клапан на авансатора) обратно. Което се покрива с твоята история.

Мисля, че е крайно време да спреш да мрънкаш и да осъзнаеш, че тази помпа за тези пари другаде е нямало как да заработи. Това са думите на двамата механици работили по нея - Владо и Вальо. Това са и моите думи - на човека дето безпристрастно се намеси, понесе доволно много обиди от Морфей (за което още си чакам извинението) и въпреки всичкото плюене което понесе се зае да разпитва и да изясни цялата история.

И ако пак тръгнеш с историята със софтуера - вината е изцяло моя. Вальо тука няма такава (вина). Проблемите ти със този софтуер не са се появявали на момента и е нямало как да ги открия за да ги оправя. Но това са си оправдания - поемам си вината и за софтуера можете да ме плюете колкото си искате. Въпреки, че не знам колко би било коректно при все, че Вальо ти е върнал пари точно за някой от софтуерите (дали моят, дали чужд - не знам).



Не знам защо, след като обясних нещата толкова много пъти и то най-подробно, ти продължаваш да се съмняваш във всичко, което съм написал. Казваш нещата не са точно така, ами аз се заклех, че тези части струваха 50 лева, аз бях с него, когато той ги плати пред мен. Повтарям, че темата ми започна с цел да благодаря на Дани, но нямаше как и да не опиша и случките с Вальо, а те са толкова много и толкова показателни за това, как един т.н. клубен майстор не трябва да се държи с клиентите си, които му плащат толкова, колкото е поискал. В никакъв случай аз не съм "мрънкял", а описвах точно и подробно всичките ми перипетии около тези ремонти. Това, че много от фактите не се харесват на някои хора аз нямам вина. Довечера на лични ще ти пусна номера на прекъсвача.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Вто 28 авг 2012 15:24


50лв е само буталото. Другите неща може да са му били в сервиза и да не са били купени на момента. Дори като отидох сега ми показа комплект гарнитури запечатани в пликче и втулки (пак запечатани в пликче). Явно държи разни части в наличност.

Съмнявам се в думите ти след като ходих при Владо и нещата се оказаха различни с твърденията ти. Това е вторият човек от който получавам информация и тя не съвпада с дадената от теб. Колко според теб е необходимо да ми кажат, че това което казваш не е така за да почна да се съмнявам в думите ти?

Може и нещо да не си доразбрал, но е редно преди да почнеш да нареждаш хора да изчистиш цялата история и след това да ги нареждаш. Пак казвам - Владо каза, че за такъв ремонт в по-големите сервизи ще ти вземат поне двойно. Само цените на труда почват от 400лв и това при свалена помпа.

А ти можеш да се замислиш как си действал. Факт е, че и двамата хора които са работили по колата ти не искат да имат вземане-даване повече с теб. И под двамата хора визирам Владо и Вальо. Какво ще кажеш относно това?

Ако те притеснява, че цялата тази история се развива в тази тема, а не в другата за сервиза на Вальо - можеш да пренесеш част от информацията от тук там и да оставим тази тема така. Като гледам имаш един от по-форумните хора плътно до теб - Морфей - та той би трябвало да може да я свърши тази работа. Или поне да намери кой да я свърши.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Вто 28 авг 2012 15:51


pepi16189 написа:разбрахме,че някои от лица свързани с ремонта имат няква вина!
бръм,че нещо е объркал софтуера.
владо(човека дето е отремонтирал помпата)не добре почистена от първия ремонт.

а вентоман каква му е вината???
освен ,че сменил работещ авансатор с друг такъв втора употреба


Ето каква му е вината:

1.След като свали помпата при първия ремонт, каза че я е оставил в оторизиран сервиз в някакъв друг квартал.
Оказа се , че сервиза е в съседния му вход. Три дни подред ми казваше, ела утре, аз отивах, чаках до вечерта. На четвъртия ден случайно ме упътиха към въпросния Владо и така разбрах някои работи, които описах.
2.Ремонта на помпата е 70 за работа на майстора и 50 лв части, общо 130 лв , а поиска и му платих 500 лв.
3.Сваляне и качване 200 лв. - х 100лв сваляне и 100 лв. качване, защото се свалял и агренажния ремък. Сега твърди, че било само 100 лв. което е лъжа!
4. След втория ремонт, направи настройките така, че се оказаха 820 оборота, /това няма нищо общо със софтуера на Брум/
5. Когато му казах, че оборотите са ниски, той ми вика стрелката ти не показва правилно - оказа се че показва правилно.
6. Каза, че срива на оборотите са от разбития маховик, даже ми даде някакъв пример, случая бил като моя. Да сменям маховика, проблема ще се оправи. Смених маховика проблема си остана. А той няма как да не е знаел, че причината е грешен софтеур, защото проблема се появи веднага след слагане на чипове за оправяне на тресенето и ниските обороти. И аз това тогава му го казах, че се съмнявам от тия чипове и то беше логично, защото се появи след слагането им.
7. Относно срива на оборотите каза, че дебитомера си отишъл. Да го сменя защото той бил причината. Обаче колата си върви без проблеми, без забивания и т.н.

Общо съм ходил над 10 пъти при него, а проблемите идваха един след друг. Даже имаше случаи когато в сервиза му нямаше кола, но той си намираше все нещо да се занимава до като дойде някой и започне с него. Това за мене е безотговорност към клиента, защото вече ми е взел парите и като ме въртеше така, очакваше аз да се откажа, както и стана накрая.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот red.devilll » Вто 28 авг 2012 15:56


Не гледайте цените в другите сервизи колко е защото нито ти,нито Владо,нито Вальо работите так.Защо гледате в канчето на другите кой колко взима.У "наше село за сваляне и качване на помпа взимат 30лв" значи Вентомана е взел много като е искал 100лв? Как еди къде си щели да му вземат 1000лв за същия ремонт а те му взели скромните 900лв :Mr Green Fun .Стига сте гледали къде как е .Всеки греши безгрешен човек на тази планета няма,но мисля че като се направи грешка е редно да се извини на дадения човек.А като гледам само ти го направи.Ако ти как ще се почустваш ако някой ти смени работеща част по колата и ти сложи друга втора ръка за 3 пъти по-скъпа цена от тази която върви и след време разбереш че и твоята си е била здрава и така са те набутали само? Е помисли малкоо върху този въпрос и след това го защитавай още! И ти си преебан от "Приятеля ти" продал ти е авансатора за 200 ,а на теб ти е дал по твоите думи 80лв.Да те таковам и в приятеля който го имаш.И аз имах двама такива,но вече не са в графа приятели,а в графа познати. замисли се само за колко други неща е могъл и ще те пре*бе??? Един път направил ли го е ще се повтори,потрети и т.н.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Вто 28 авг 2012 16:04


Относно 4 - дето ти е свалил оборотите на 820. Преди тази история те са били дигнати със настройка през VAG-COM до 860. Ако ти е сложил софтуер за тази работа е логично да изчисти настройката през VAG-COM за да може оборотите да са според софтуера. Стана ясно, че проблема не се появява веднага и затова е имало последващи намеси със мой софтуер да се оправи това.

Относно 7 - за дебитомера Вальо каза, че си му се обадил с оплакване, че колата не върви. Закачили сте го с VAG-COM-а, показал е 600 единици максимална стойност и той ти е казал, че имаш проблем с дебитомера. И че смениш ли дебитомера колата ще тръгне нормално. Силно ме съмнява да е казал, че дебитомера има нещо общо с ниските обороти. Опитай се да си спомниш по-добре тази случка. Ако наистина е казал, че оборотите са ниски заради дебитомера - излъгал те е :) .

Относно маховика - питах те няколко пъти, но нито веднъж не каза - маховикът като го свалихте оказа ли се, че е бил за смяна? Или беше читав? Т.е. казал ти е да смениш разбит маховик или здрав такъв?

А за отношенията ми с Вальо - сам мога да си преценя там нещата. Благодаря, но няман нужда от съвети в това отношение :) .


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Вто 28 авг 2012 16:36


brum написа:Относно 4 - дето ти е свалил оборотите на 820. Преди тази история те са били дигнати със настройка през VAG-COM до 860. Ако ти е сложил софтуер за тази работа е логично да изчисти настройката през VAG-COM за да може оборотите да са според софтуера.

Относно 7 - за дебитомера Вальо каза, че си му се обадил с оплакване, че колата не върви. Закачили сте го с VAG-COM-а, показал е 600 единици максимална стойност и той ти е казал, че имаш проблем с дебитомера. И че смениш ли дебитомера колата ще тръгне нормално. Силно ме съмнява да е казал, че дебитомера има нещо общо с ниските обороти. Опитай се да си спомниш по-добре тази случка. Ако наистина е казал, че оборотите са ниски заради дебитомера - излъгал те е :) .

Относно маховика - питах те няколко пъти, но нито веднъж не каза - маховикът като го свалихте оказа ли се, че е бил за смяна? Или беше читав? Т.е. казал ти е да смениш разбит маховик или здрав такъв?

А за отношенията ми с Вальо - сам мога да си преценя там нещата. Благодаря, но няман нужда от съвети в това отношение :) .


1. След втория ремонт на помпата си тръгнах при спиране на първия светофар колата се разтресе силно. Прибрах се във Видин и с Вагком се установиха ниски обороти - 820. На следващата сутрин започна силно да претриса на студено палене. Обадих се на Вальо и се разбрахме да отида при него. Междувременно ходих до Монтана и се обадих на Дани, той вдигна чрез вагком оборотите до 860 и т.н. всичко това съм описал подробно сигурно вече 10 пъти.

2. Маховика претрисаше съвсем леко и то при ниски температури, след втория ремонт започна силно да претриса, аз сега си го обяснявам от тези ниски 820 оборота, така си карах повече от месец, претрисанията се засилиха много и това съм го описал много пъти.

3. Ами да, колата не вървеше, писах вече, че с тия ниски обороти, дори и когато Дани ги вдигна на 860, колата след като вдигна повече от 100 км започваше да се чува едно бучене от двигателя и нямаше мощност, но това се оправи след софтуера на Дани, като не съм пипал дебитомера, значи диагнозата за проблем с дебитомера е погрешна.

4. Аз не съм ти давал никакви съвети за отношенията ти с Вальо, нещо бъркаш!


pepi16189
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 24 авг 2012 13:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: хасково

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот pepi16189 » Вто 28 авг 2012 16:37


някъде четох из темата ,че при сваляне ти е счупил ролката и нещо по помпата ама нали скастриха темата , а и незнам как ще го коментира вентомана.


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Ventoman » Вто 28 авг 2012 17:00


Само да спомена че Владо както го наричаме на кратко е първо инженер, работи към съда и се занимава с превод, редакция и печат на техническа автомобилна (и ремонтна) литература от английски, френски, немски и руски език. Това че се споменава неговото име тук не е случайно защото ние с него работим от години както в случая и по помпата на Сергей. И както писах по-горе с годините съм изградил връзки с доста силни и кадърни хора. Целта за това е както в случая с проблемни ремонти да се стигне до краен положителен резултат. Има не малко теми за ремонти и на помпи кадето надхвърлят по пет страници. На мен това ми е обидно че от цялото си старание получих само негативи. А в краина сметка:

1. Помпа със доста сериозен проблем бе оправена с една година гаранция, и понеже и на мен не са ми ясни някой деиствия който все още се опитвам да навържа, се наложи повторен ремонт на помпата който съм го поел изцяло от моя сервиз.
2. Сервиза се зае с подмяна на софт, който в последствие (аз го наричам грешен) се оказа грешен. Сервиза възтанови сумата по него дори не потърсих отговорност от никого и не съм изискал пари от някого.

Не случайно не коментирам темата за авансатора защото авансатора който беше на помпата на Сергей е изпитан и поради тази причина подменен. В темата и в разговорите си с Владо разбирам за повторна подмяна и някой факти не ми се навръзват защото аз заемайки се с ремонта на тази помпа съм гонел краен резултат. Като и ако стигна до някакво заключение по темата за авансатора ще напиша. Както казах е хубаво да се пие вода от извора и само едно знам че през помпата минаха три авансатора. Какво цели Сергей не ми е ясно?

Сергей обръщам се към теб. Неблагодарен си и много лъжеш! Това последното със счупената отверка и ролка беше върха на твоята наглост.

Първо не ти е счупена отверка а при зацепване и стягане на централната гайка на помпата на точните нютони ни се счупи чопчето което ползваме от години. Той се ползва и за по новите двигатели и е отнесал безброй затягания на 100 нютона. При теб се счупи и под 50 нютона.
Първо, свалихме на ново помпата да извадим отчупеното парче за да не вземе да го изплюе някой ден и да стане беля. Взехте с мен и отидохме до нас да го наваря и извадя.

Спомни си с коя кола те возех тогава и не лъжи хората какви коли карам. И когато карам клиентски коли както утре ще карам октавоя рс предполагам Горна баня, Орландовци ще си ходя ако се налага с нея за части и ще я върна отново в Горна баня, всичко става под пълното знание на клиента и това не е твоя работа!!!

Не можа да се навари парчето понеже е прекалено закалено. Не съм ти пробил нов отвор а побих корпуса над парчето да мога да го почукна и избия със секача. Счупило се счупило, не съм седнал да рева а да намеря решение да избегна понататъчен проблем а с мойте действия не съм нарушил по-нататъчната работа на помпата.

Когато Ваньо моя колега ти накачи ремъците и тръгнах да опъвам ролката и като останових че е скъсана първото нещо което казах е че 100% съм сигурен че е труктек защото те се късат по този начин. Ако аз бях разкачил ремъците а не колегата щях да го остановя още при разглабянето. Свалих от ролка в коша есцентрик но забелязахме още един проблем в твойта мисля беше в палчето което законтря към гърба. Тогава Ваньо моя колега ходи до тях и ти подари неговата ролка която е на 10 000км.

Ти си неблагодарен и лъжец!!!


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Вто 28 авг 2012 17:14


Bora99 написа:2. Маховика претрисаше съвсем леко и то при ниски температури, след втория ремонт започна силно да претриса, аз сега си го обяснявам от тези ниски 820 оборота, така си карах повече от месец, претрисанията се засилиха много и това съм го описал много пъти.


Възможно е да е заминал по-бързо от софтуера. Ама може и просто да му е дошло времето. Това е нещо което няма как да се установи. Надявам се да не поискаш да ти компенсирам маховика :) .

Bora99 написа:4. Аз не съм ти давал никакви съвети за отношенията ти с Вальо, нещо бъркаш!


Ъ, така е. Това беше насочено към red.devil :) .

Последна промяна от brum на Вто 28 авг 2012 17:16, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта