голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Според всеки в моя град милиграмите са ми в норма и не желаят да пипат в такъв случай... По всичко личи, че ще се кара така...
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
да се включа и аз в темата, преди време карах голф AGR 90к,с, , при мен се получаваше следното, първото палене независими от градусите навън си беше тегаво, въртене въртене и те така, понякога палеше на 4-ти оборот понякога на 7-ми 8-ми че и 10-ти, за следващите действия се сещате, диагностики, филтри, маркучи, помпи,,,,,, докато не смених ( за незнам кой път) горивния филтър, тогава при ваденето счупих клапанчето което държи налягането, Купих ново за 12лв(менте) и колата въобще не запали (естествено), клапана се оказа дефектен и си купих от VW плевен ( не помня точната сума) И,,,, чудо проблема с първото палене изчезна, Според майстора, ако проблема е бил в клапана колата е щяла да има проблеми със всяко палена а не само с първото, ДА АМА НЕ при мен колата имаше труден старт и след това си палеше от раз, а след въпросната смяна трудния старт изчезна безвъзвратно, Толкова за моята история и дано съм бил полезен на някого
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Странна работа вчера съвсем случайно забелязах че и при мен клапанчето е счупено ,отидох до магазина и си купих едно за 15 лв. и сега като ти прочетох поста слезнах да запаля бегачката че от снощи стои пред блока и за голяма изненада запали от четвърт
ще я наблюдавам известно време да видим как ще се държи за напред !!!!

- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Имате предвид тройника върху горивния филтър ли? Него съм сменял, но не с такъв от Порше. Бих ги разменил с този на аудито, но имам 100% съмнение, че няма да има никаква файда. Когато мога ще гледам да бутна милиграмите на 2,6-2,8, сменям горивния сега като дойде маслото и се предавам ако не се оправи
Е*си и мистериозния дизел. 


- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Смених горивния филтър и отново о-пръстените на клапанчето на филтъра. Ще наблюдавам няколко дни и ще пиша пак. 

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Аз онзи ден смених минусовата клема на акумулатора, защото бях сменял само плюсовата. Видимо нищо и нямаше на минусовата, ама се усъмних в нея защото беше медна и отвътре може би се беше окислила. Сложих нова оловна, засега пали перфектно при 7-8гр, ама ще видим, продължавам с тестовете.
Последна промяна от vanesto на Чет 27 мар 2014 14:10, променено общо 1 път.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Днес при 11,5 по бордовия си показа пак старите номера. Тоест файда от новия филтър няма...
Остават ми милиграмите от 3,6 да се свалят на 2,6... Някой да е попадал на информация на къде трябва да се мръдне плочката? Да отбележа и, че отзад докато позагрее на 60-70 градуса грубо си мирише на нафта... Като беше по-студено си пуфкаше едно беличко такова...
Катализаторът ми е избушен, държа да спомена. Да не би нещата с мириса на нафта и паленето да са навързани 



- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Е то белият дим е като въртиш повечко - неизгоряла нафта, и на мен ми пушеше зимата, ама само при палене. Видя ли какво съм писал за клемите?
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Да, колега, ще погледна и тях. 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Белият пушек е от изпарена нафта, лошо изгаряне, налягането в цилиндъра е по-малко от нужното.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
А причините какви могат да са? 

- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Износени сегменти, компресия мерил ли си?
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Не съм, но върви прекалено добре, че да е компресия.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Кой е основния фактор за налягането, освен компресията? Защо на студен мотор впръскваното количество гориво за един цикъл е почти двойно повече отколкото на топъл?
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Защото въздуха примерно, по студен е по богат на кислород,който пък от своя страна спомага за по доброто му изгаряне 
Или също така от "пикаеща"дюза,а също и от въздух в системата!(когато няма нужното количество гориво ГНП не може да направи необходимото налягане и да го впръска в ДВГ)

Zinoto написа:Белият пушек е от изпарена нафта, лошо изгаряне, налягането в цилиндъра е по-малко от нужното.
Или също така от "пикаеща"дюза,а също и от въздух в системата!(когато няма нужното количество гориво ГНП не може да направи необходимото налягане и да го впръска в ДВГ)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта