голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Сря 19 фев 2014 9:15


Според всеки в моя град милиграмите са ми в норма и не желаят да пипат в такъв случай... По всичко личи, че ще се кара така...




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4657
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот hvp800 » Пет 21 фев 2014 19:07


да се включа и аз в темата, преди време карах голф AGR 90к,с, , при мен се получаваше следното, първото палене независими от градусите навън си беше тегаво, въртене въртене и те така, понякога палеше на 4-ти оборот понякога на 7-ми 8-ми че и 10-ти, за следващите действия се сещате, диагностики, филтри, маркучи, помпи,,,,,, докато не смених ( за незнам кой път) горивния филтър, тогава при ваденето счупих клапанчето което държи налягането, Купих ново за 12лв(менте) и колата въобще не запали (естествено), клапана се оказа дефектен и си купих от VW плевен ( не помня точната сума) И,,,, чудо проблема с първото палене изчезна, Според майстора, ако проблема е бил в клапана колата е щяла да има проблеми със всяко палена а не само с първото, ДА АМА НЕ при мен колата имаше труден старт и след това си палеше от раз, а след въпросната смяна трудния старт изчезна безвъзвратно, Толкова за моята история и дано съм бил полезен на някого


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот xxx_man » Пет 21 фев 2014 22:29


Странна работа вчера съвсем случайно забелязах че и при мен клапанчето е счупено ,отидох до магазина и си купих едно за 15 лв. и сега като ти прочетох поста слезнах да запаля бегачката че от снощи стои пред блока и за голяма изненада запали от четвърт :icon_lol ще я наблюдавам известно време да видим как ще се държи за напред !!!!


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Нед 23 фев 2014 0:38


Имате предвид тройника върху горивния филтър ли? Него съм сменял, но не с такъв от Порше. Бих ги разменил с този на аудито, но имам 100% съмнение, че няма да има никаква файда. Когато мога ще гледам да бутна милиграмите на 2,6-2,8, сменям горивния сега като дойде маслото и се предавам ако не се оправи :banghead Е*си и мистериозния дизел. :banghead


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Сря 26 мар 2014 23:32


Смених горивния филтър и отново о-пръстените на клапанчето на филтъра. Ще наблюдавам няколко дни и ще пиша пак. :mhihi


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот vanesto » Чет 27 мар 2014 10:43


Аз онзи ден смених минусовата клема на акумулатора, защото бях сменял само плюсовата. Видимо нищо и нямаше на минусовата, ама се усъмних в нея защото беше медна и отвътре може би се беше окислила. Сложих нова оловна, засега пали перфектно при 7-8гр, ама ще видим, продължавам с тестовете.

Последна промяна от vanesto на Чет 27 мар 2014 14:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Чет 27 мар 2014 13:12


Днес при 11,5 по бордовия си показа пак старите номера. Тоест файда от новия филтър няма... :screwy Остават ми милиграмите от 3,6 да се свалят на 2,6... Някой да е попадал на информация на къде трябва да се мръдне плочката? Да отбележа и, че отзад докато позагрее на 60-70 градуса грубо си мирише на нафта... Като беше по-студено си пуфкаше едно беличко такова... :mhihi Катализаторът ми е избушен, държа да спомена. Да не би нещата с мириса на нафта и паленето да са навързани :screwy


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот vanesto » Чет 27 мар 2014 14:05


Е то белият дим е като въртиш повечко - неизгоряла нафта, и на мен ми пушеше зимата, ама само при палене. Видя ли какво съм писал за клемите?


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Чет 27 мар 2014 15:37


Да, колега, ще погледна и тях. :th_up


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот Zinoto » Пет 28 мар 2014 15:09


Белият пушек е от изпарена нафта, лошо изгаряне, налягането в цилиндъра е по-малко от нужното.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Пет 28 мар 2014 15:29


А причините какви могат да са? :screwy


Потребителски аватар
rufkata
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 778
Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
Двигател: 1.9 TDI ASV

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот rufkata » Пет 28 мар 2014 16:14


Износени сегменти, компресия мерил ли си?


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Пет 28 мар 2014 16:45


Не съм, но върви прекалено добре, че да е компресия.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот Zinoto » Пет 28 мар 2014 16:53


Кой е основния фактор за налягането, освен компресията? Защо на студен мотор впръскваното количество гориво за един цикъл е почти двойно повече отколкото на топъл?


phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот phantom_ » Пет 28 мар 2014 17:07


Защото въздуха примерно, по студен е по богат на кислород,който пък от своя страна спомага за по доброто му изгаряне icon_idea
Zinoto написа:Белият пушек е от изпарена нафта, лошо изгаряне, налягането в цилиндъра е по-малко от нужното.

Или също така от "пикаеща"дюза,а също и от въздух в системата!(когато няма нужното количество гориво ГНП не може да направи необходимото налягане и да го впръска в ДВГ)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта