


Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
- Milanski
- Мнения: 422
- Регистриран на: Пон 25 фев 2008 15:20
- Автомобил: VW Golf 4 110
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Прав си колега , това с ремонта на стартера и аз мисля , че ще има временно подобрение . Това при положение , че се ремонтира профилактично , ако втулките и четките са тотал щета и се сменят ще има доста голям и продължителен ефект , но ако е само за спорта няма да изкара много ...
- tdi fen
- Мнения: 4708
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
щом светва лампата на абс почти 99% акумулатора е за нов (но първо го тествайте можеш да пробваш са го заредиш и на зарядно ако напрежението е около и под 12.35V),ако вземаш нов си избери качествен акумулатор поне 74 Ah има вариант и стартера да зтяга
Последна промяна от tdi fen на Пон 29 дек 2014 19:35, променено общо 2 пъти.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Лампата на ABS светва, когато тока падне под 12V, което не значи, че трябва да сменяш акумулатора. И мойта светва понякога. Трябва да пада под 10V, за да го сменяш.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Имах предвид за ремонт с нови четки и втулки, другото не се брои. Ефекта е продължителен, но не е достатъчен за износен мотор и помпа. Да го отваряш за смазване 2 пъти в годината не е работа. Като си купувам пак кола май задължително мерене на компресията, защото на комън рейл примерно още не знам как да подобрявам лошия старт с регулировки. На упрекващите ме, че пазя някаква тайна ще кажа, че преди доста години имах подобни проблеми с един форд. Не съм си чесал пръстите по форуми ами си чупих ръцете с проби. Не жалих време и средства по майстори, мерене на компресии и ефект нулев. Тоя форд стана златен. Компресията беше доста добра при максимална от завода 34, тя беше 31-32. Паленето студен под 0 градуса беше много зле, а под -10 нямаше палене. Свещите сменени няколко пъти, беше предкамерен дизел. Накрая случайно се запознах с един майстор, който нямаше сервиз, а оправяше колите предимно на приятели и познати, работеше в някаква фирма поддръжка на багери и камиони. Поигра си човека с центровката и бутна нещо по помпата, аз после разгадах какво е бутал. На сутринта на -10 колата запали от четвърт без никакъв пушек. Чудо невиждано за форд, комшиите не вярваха, че това е моята кола след това което бяха виждали. Мина време протече помпата където беше пипал човека и при смяната на уплътнението се развали настройката. Опитах се да я наглася както е била, но никога не стана толкова добре, може би защото преди това сменях ремъци и центровката явно се промени малко. Така, че дори да кажа как се регулира помпа на ТДИ нищо няма да направите, освен някоя беля. Всяко нещо си иска опит. Тук четящите форумни майстори са повече от тези с проблемите и от години се ядат с мен НЕ случайно.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Нищо де...ти кажи...ние ще опитаме и няма да те виним теб че си ни строшил колите 

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
http://vbox7.com/play:1389d181ad след моя намеса. Температурата е около -1 градуса.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Zinoto написа:http://vbox7.com/play:1389d181ad след моя намеса.
Това би следвало да е Ауди и да е АФН.
Според мен зора е основно с АХФ и АСВ и производните им. Или с други думи моторите с многото ролки на ангренажа.
Пали добре.
Имам 3 Голфа с АФН мотор. /един мой, на брат ми и на тъста ми/
И трите палят от чевърт. На брат ми Голфа е от 4 години у нас и от поне 7 на подръжка при мен. За 7 години имах един път зор с паленето и се оказа колелото на коляновия вал. Имаше теч от помпата - от гарнитурите, след това от о-пръстена на главата на помпата. Обляна в нафта помпа и никакъв зор с паленето.
На тъста АФН-а преди години започна да се чуди при температури под -8, -10 градуса. Оказаха се изгорели 4-те свещи. До -2 -3 палеше без зор.
Със моя не съм имал ядове също.
И трите са на по 360000-380000 - двата на 100% реални, третия не се знае точно.
ГНП-то освен центровка, количество и налягане няма какво да му се пипа.
Центровката и горивото ясно как се гласят., но как мериш налягането и как си сигурен, че като го направиш не е повече от нужното. Доколкото знам трябва да е 5 бара, но не виждам как може да се сложи часовник и да е сигурен човек в това което прави. Номера с ваг-а следенето на аванса някак си не мога да го приема. А какво става ако го причукаш повече. Другия вариант е да си им толкова свикнал че да става на слух. Аз така правя на старите помпи центровката но го избягвам.
Също така не схващам /не съм си и поставил за цел да го разбера точно/ каква е връзката на вътрешното налягане със студеното палене, при положение че доколкото знам когато не е с манометър се прави по работата на авансатора. А тези мотори не палеха ли със статичен аванс.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
За топлия старт е важен статичния аванс, но за студения е важен и динамичния. Тия с многото ролки повече имат проблеми със старта както беше споменато по-горе, но също се гласят.
- dctr88
- Мнения: 141
- Регистриран на: Пон 26 май 2014 14:43
- Автомобил: Audi 80
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
При мен когато светеше лампата за ABS-а се оказа, че динамото е заминало и едвам, едвам зарежда и зареждаше когато си иска и както си иска.
На едва 5тото замерване ми показа, че нещо при зареждане на акумулатора не е както трябва, първите 4 замера бяха в нормите.
На едва 5тото замерване ми показа, че нещо при зареждане на акумулатора не е както трябва, първите 4 замера бяха в нормите.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
vanesto написа:Лампата на ABS светва, когато тока падне под 12V, което не значи, че трябва да сменяш акумулатора.
Абсолютно вярно. Преди седмица смених акумулатора, защото една сутри при -2-3 градуса едвам завъртя. Абе беше ми направило впечатление, че при първи старт, при положение, че всички лампи по таблото ми гаснеха, при завъртане ми светваха лампите на АБС и ЕСП. При следващи стартове за деня, това го нямаше. След като замерих стария акумулатор с товарна вилка, напрежението му падна под 7 волта. Сега с новата батерия нищо не свети по време на старт, дори и тази сутрин при -8

- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Добре де, ами ако се бутне повечко аванс? Иначе казано ако се покачи до към най-горната линия? Един колега каза, че това при него е помогнало. Всеки майстор също ми твърди, че с повече предварение просто пали по-хубаво, но минусът бил, че тракала повечко. Е ако е само тракането проблема защо да прави центровки около средната линия?
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
И аз това питам, ама не казват защо. Да, трака повече, ама само докато позагрее малко, след това няма никаква разлика.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Пробвайте и споделете как палят "тракторите" и орехотрошачките 

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Какво да пробваме, аз от два месеца съм така
, ама нямам намерения да връщам аванса. Митове и легенди общо взето.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 67 госта