Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Вто 18 мар 2008 23:41


:!: Дано сте обърнали внимание, че навсякъде препоръчват при двигатели помпа-дюза това да не се прави (адаптирането на 3ти канал) !




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 18 мар 2008 23:49


Може и да съм го пропуснал на в Ross-Tech не съм го срещал. :wink:
Единствено само за центровката казват.


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Вто 18 мар 2008 23:58


Rumen написа::!: Дано сте обърнали внимание, че навсякъде препоръчват при двигатели помпа-дюза това да не се прави (адаптирането на 3ти канал) !

Тоя пусти англииски :oops: , мярнах нещо такова , но Niks76 пише друго а човека има опит ? Поиграх си малко мръднах стойностите нагоре и после при данните на работещ двигател процентите на EGR паднаха с 10 от 61% на 51% , а показанията на MAF от 245 скочиха на 335. Което според VAG COM е в границите. :roll:
За вървенето особенна разлика неусещам ?


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Сря 19 мар 2008 3:03


Rumen написа::!: Дано сте обърнали внимание, че навсякъде препоръчват при двигатели помпа-дюза това да не се прави (адаптирането на 3ти канал) !

Практиката друго казва :lol:
единствено за помпа дюза смятам 4е не трябва да се затапва механи4но EGR-a-появяват се страни4ни ефекти,отделно има и други шашми за да влезе в екологи4ните норми-при всеки мотор е индивидуално


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Сря 19 мар 2008 9:45


.. добре де .. нека внесем малко практика в темата .. нека който го е правил да го опише стъпка по стъпка .. какво се прави .. къде се "пипа" .. къде НЕ СЕ ПИПА .. за да не стават проблеми заради "mai bad engli6" :lol:
.. аз лично съм на мнение .. че след като производителя е направил нещо .. не е добре да се "модифицира" чак толкова крайно .. със затапване .. niks76 .. освен като стойности на показанията .. може ли да се променят и оборотите при които EGR затваря напълно .. ти беше писал .. че става при 3500


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Сря 19 мар 2008 10:53


niks76 написа:Практиката друго казва :lol:
единствено за помпа дюза смятам 4е не трябва да се затапва механи4но EGR-a-появяват се страни4ни ефекти,отделно има и други шашми за да влезе в екологи4ните норми-при всеки мотор е индивидуално

:да:
Съгласен със всичко. Еле па с тебе много сме дискутирали този момент. Само исках да кажа какви са препоръките. Иначе всеки сам си преценява. Аз също съм преценил и съм си ограничил EGRa. В следствие на това двигателя работи осезаемо по-твърдо на празен ход. Не бих казал че има втрещяваща разлика в ускорението. Може да се каже че разхода е леко завишен ... но отдавна не ги мисля ония +200/300 грама. Остава ми единствено надеждата, че не мърля много смукателните колектори.


Потребителски аватар
KombiTDI
Мнения: 48
Регистриран на: Сря 26 дек 2007 18:12
Автомобил: Polo 1_4 TDI 2003
Двигател: AMF 2003
Местоположение: Асеновград

Мнениеот KombiTDI » Чет 20 мар 2008 10:59


Каква е логиката при намален софтуерно EGR да гори повече?Аз ли не разбирам нещо :oops: или....Нали при намален EGR се вкарва повече чист въздух а оттам и по-малко гориво и обратно!?Тогава къде е логиката :?


Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот rado_mit » Чет 20 мар 2008 11:43


KombiTDI написа:Каква е логиката при намален софтуерно EGR да гори повече?Аз ли не разбирам нещо :oops: или....Нали при намален EGR се вкарва повече чист въздух а оттам и по-малко гориво и обратно!?Тогава къде е логиката :?

.. логиката е точно обратната колега .. при много въздух .. имаме много гориво .. компа гони определено съотношение за идеално изгаряне .. гориво/въздух .. при запълване на част от въздуха постъпващ в цилиндъра с отработени газове .. компа подава по малко гориво .. принципа е 1/1 със прословутия пример .. за тухлата в тоалетното казанче .. поставяйки я вътре .. тя заема обем .. които иначе би се запълнил с вода .. от там .. икономия на вода .. тук запълваме определен обем от цилиндъра с отработени газове .. компа .. който управлява и тази система /EGR/ .. подава по малко гориво .. резултат: 1. икономия гориво .. 2. подобрени екологични показатели ...
П.С. .. тази система м/у другото е въведена първо при военните .. за пръв път се монтира при танковите двигатели .. :wink:


Потребителски аватар
GOLF@
Мнения: 250
Регистриран на: Чет 24 юни 2004 9:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Evropa

Мнениеот GOLF@ » Чет 20 мар 2008 11:47


Така е, ЕГР намалява загубите от газоразпределението. Може да се види и на индикаторната диаграма. Площта с отрицателен знак става по-малка или по-точно площта затворена между изхвърлянето на отработилите газове и засмукването. Следователно КПД се покачва. ;)


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Пон 24 мар 2008 15:56


Golf_Bora написа:
Rumen написа::!: Дано сте обърнали внимание, че навсякъде препоръчват при двигатели помпа-дюза това да не се прави (адаптирането на 3ти канал) !

Тоя пусти англииски :oops: , мярнах нещо такова , но Niks76 пише друго а човека има опит ? Поиграх си малко мръднах стойностите нагоре и после при данните на работещ двигател процентите на EGR паднаха с 10 от 61% на 51% , а показанията на MAF от 245 скочиха на 335. Което според VAG COM е в границите. :roll:
За вървенето особенна разлика неусещам ?

След изминаване на около 650км усещам автомобила малко по пъргав в ниските обороти 1000-2000(от преди) то като завърти турбината е ясно.За рахода за тез километри немога да кажа; май си е същия.

П.П. имам 1 въпрос малко в страни от темата ,но : ако сложа 1 пауър бокс какво ще стане(предлагат ми 1 тука за проба и зарибяване) След тези корекции да не омажем нещо с тоя "бокс" ?


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Чет 27 мар 2008 18:08


тоя "бокс" го пробваи щом го дават за проба


Потребителски аватар
Golf_Bora
Мнения: 168
Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Bg

Мнениеот Golf_Bora » Чет 27 мар 2008 18:42


NIP написа:тоя "бокс" го пробваи щом го дават за проба


:oops: :lol: тоя "бокс" не е оня (бокс)
Питам защото колегата Брезел не е мн за тях и се страхувам да не стане нещо ?


Потребителски аватар
NIP
Мнения: 59
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Лясковец

Мнениеот NIP » Пет 28 мар 2008 17:45


:roll: oki


Потребителски аватар
Popov
Мнения: 53
Регистриран на: Пет 10 авг 2007 15:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кюстендил
Контакти:

ЕГР

Мнениеот Popov » Съб 29 мар 2008 8:29


Разликата след почистването и слагането на плътна гарнитура на ЕГР е голяма!Някой ако не е свършил тази работа да започва - няма да съжалява!


ceko1993
Мнения: 64
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 1:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Мнениеот ceko1993 » Съб 29 мар 2008 23:55


Доре де ше го затапим ама да не почне компа да трупа разни грешчици.И друго- тая гарнтура за затапването от кво е най добре да се изреже :gruebel



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта