
Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Rumen написа::!: Дано сте обърнали внимание, че навсякъде препоръчват при двигатели помпа-дюза това да не се прави (адаптирането на 3ти канал) !
Тоя пусти англииски


За вървенето особенна разлика неусещам ?
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Rumen написа::!: Дано сте обърнали внимание, че навсякъде препоръчват при двигатели помпа-дюза това да не се прави (адаптирането на 3ти канал) !
Практиката друго казва

единствено за помпа дюза смятам 4е не трябва да се затапва механи4но EGR-a-появяват се страни4ни ефекти,отделно има и други шашми за да влезе в екологи4ните норми-при всеки мотор е индивидуално
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
.. добре де .. нека внесем малко практика в темата .. нека който го е правил да го опише стъпка по стъпка .. какво се прави .. къде се "пипа" .. къде НЕ СЕ ПИПА .. за да не стават проблеми заради "mai bad engli6"
.. аз лично съм на мнение .. че след като производителя е направил нещо .. не е добре да се "модифицира" чак толкова крайно .. със затапване .. niks76 .. освен като стойности на показанията .. може ли да се променят и оборотите при които EGR затваря напълно .. ти беше писал .. че става при 3500

.. аз лично съм на мнение .. че след като производителя е направил нещо .. не е добре да се "модифицира" чак толкова крайно .. със затапване .. niks76 .. освен като стойности на показанията .. може ли да се променят и оборотите при които EGR затваря напълно .. ти беше писал .. че става при 3500
niks76 написа:Практиката друго казва![]()
единствено за помпа дюза смятам 4е не трябва да се затапва механи4но EGR-a-появяват се страни4ни ефекти,отделно има и други шашми за да влезе в екологи4ните норми-при всеки мотор е индивидуално

Съгласен със всичко. Еле па с тебе много сме дискутирали този момент. Само исках да кажа какви са препоръките. Иначе всеки сам си преценява. Аз също съм преценил и съм си ограничил EGRa. В следствие на това двигателя работи осезаемо по-твърдо на празен ход. Не бих казал че има втрещяваща разлика в ускорението. Може да се каже че разхода е леко завишен ... но отдавна не ги мисля ония +200/300 грама. Остава ми единствено надеждата, че не мърля много смукателните колектори.
- rado_mit
- Мнения: 945
- Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
KombiTDI написа:Каква е логиката при намален софтуерно EGR да гори повече?Аз ли не разбирам нещоили....Нали при намален EGR се вкарва повече чист въздух а оттам и по-малко гориво и обратно!?Тогава къде е логиката
.. логиката е точно обратната колега .. при много въздух .. имаме много гориво .. компа гони определено съотношение за идеално изгаряне .. гориво/въздух .. при запълване на част от въздуха постъпващ в цилиндъра с отработени газове .. компа подава по малко гориво .. принципа е 1/1 със прословутия пример .. за тухлата в тоалетното казанче .. поставяйки я вътре .. тя заема обем .. които иначе би се запълнил с вода .. от там .. икономия на вода .. тук запълваме определен обем от цилиндъра с отработени газове .. компа .. който управлява и тази система /EGR/ .. подава по малко гориво .. резултат: 1. икономия гориво .. 2. подобрени екологични показатели ...
П.С. .. тази система м/у другото е въведена първо при военните .. за пръв път се монтира при танковите двигатели ..

Golf_Bora написа:Rumen написа::!: Дано сте обърнали внимание, че навсякъде препоръчват при двигатели помпа-дюза това да не се прави (адаптирането на 3ти канал) !
Тоя пусти англииски, мярнах нещо такова , но Niks76 пише друго а човека има опит ? Поиграх си малко мръднах стойностите нагоре и после при данните на работещ двигател процентите на EGR паднаха с 10 от 61% на 51% , а показанията на MAF от 245 скочиха на 335. Което според VAG COM е в границите.
![]()
За вървенето особенна разлика неусещам ?
След изминаване на около 650км усещам автомобила малко по пъргав в ниските обороти 1000-2000(от преди) то като завърти турбината е ясно.За рахода за тез километри немога да кажа; май си е същия.
П.П. имам 1 въпрос малко в страни от темата ,но : ако сложа 1 пауър бокс какво ще стане(предлагат ми 1 тука за проба и зарибяване) След тези корекции да не омажем нещо с тоя "бокс" ?
- Popov
- Мнения: 53
- Регистриран на: Пет 10 авг 2007 15:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
- Контакти:
ЕГР
Разликата след почистването и слагането на плътна гарнитура на ЕГР е голяма!Някой ако не е свършил тази работа да започва - няма да съжалява!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта