AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот StrEagle » Съб 01 фев 2014 21:19


Да и аз мисля, че ти си петия не прочел предишните мнения за връзката м/у чипа и тресенето.

Не виждам как ще е буксуващ съединител - при положение, че той буксува при голямо усилие, а дизеловия мотор няма въртящ момент в този оборотен диапазон.

Според мен е маховик, и колкото по-разбит става, толкова повече горната граница на обороти на тресенето се увеличават.




stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот stanimir1123 » Нед 02 фев 2014 0:59


StrEagle написа:

Според мен е маховик, и колкото по-разбит става, толкова повече горната граница на обороти на тресенето се увеличават.


Аз съм автомат :confused утре ще го махам чипа да видим какво ще се случи.
При мен стана изведнъж, единствената интервенция която правих е да сваля и да премеря дюзите как пръскат но бяха ОК и ги почистих и сложих обратно и от тогава го усещам :banghead имам чувството че не ускорява както преди в ниските.
Много неприятна е за каране колата.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот StrEagle » Нед 02 фев 2014 13:22


Не знам колко е неприятна за каране колата, при положение, че променлива геометрия не се кара под 2000 оборота.. :mhihi


Потребителски аватар
IvailoOo
Мнения: 2086
Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
Автомобил: Audi A4 B7 Avant
Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
Местоположение: Балчик

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот IvailoOo » Нед 02 фев 2014 14:02


Нека са 3000 за по-сигурно...


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот bangobango » Пон 03 фев 2014 9:06


Здравейте, колеги !
При мен освен, че ги има вибрациите на 4-та и 5-та предавка, има и нещо друго. Ако съм примерно на 4-та с 2400-2500 оборота и настъпя газта до долу, започва да ускорява, но оборотите се задържат на 2400-2500, а колата си ускорява стабилно. Такова нещо съм забелязал на повечето коли с автоматични скорости. Ако настъпя пак на 4-та, но вече от 1800 оборота се получават лудите вибрации, но този път оборотомера се придвижва както е нормално. Забелязвам, че при първия случай, когато оборотомера НЕ се движи, а колата ускорява се усеща и по звука на двигателя. Сякаш и самия двигател задържа на тези обороти. Всичко това се случва в малък диапазон от скорост, в рамките на 20-30км/ч , след които и оборотомера започва да си движи и звука започва да се променя както е редно. Странно ми е това на мен. С ръчни съм, а 4-та и 5-та се държат като автоматични. Дали това може да е от съединителя, демфера и т.н.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот StrEagle » Пон 03 фев 2014 10:13


Ако е от съединителя, оборотите ще се вдигат, без да се вдига скоростта. Един вид съединителя изпуска и превърта.


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот stanimir1123 » Пон 03 фев 2014 15:47


Махнах чипа и е същата история само вибрациите са по леки но пак ги има :banghead


VAG_MANIA
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: asz 1.9TDI 131
Местоположение: София

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот VAG_MANIA » Пон 03 фев 2014 17:05


Здравейте, имах проблем с вибрации, но и колата не вървеше както трябва. След много лутане по майстори, диагностики и проби на какво ли не след проба с други дюзи колата се отпуши и вибрациите изчезнаха. Старите дюзи ги карах на стенд при 2-ма различни майстора и ми казаха, че са перфектни, макар, че като ги върнах на колата пак не върви и има вибрации между 1600-2100 об/мин....


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот StrEagle » Пон 03 фев 2014 17:15


А като сменяше дюзите, сменяше ли и уплътненията или с едни и същи?


VAG_MANIA
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: asz 1.9TDI 131
Местоположение: София

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот VAG_MANIA » Пон 03 фев 2014 17:31


Дифтунгите ли? - не съм ги сменял със същите, мисля, че няма проблем.


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот StrEagle » Пон 03 фев 2014 18:11


Мисля че имаше някакви о-пръстени, дето се късат като се вкопаят дюзите в главата.. за тях говоря.

А другите дюзи същите ли бяха, и разпръсквачите?
Защото един колега беше писал по-горе, че като откачил датчика за температурата, също изчезвали вибрациите, а то тогава вкарва повече гориво. И другите дюзи и/или разпръсквачи които си пробвал, може да са били по-големи.


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот blajetoo » Пон 03 фев 2014 18:28


Махай демферния маховик и слагай плътен и си ти.След като сте карали с чипове,на самия маховик му идват в повече нютоните и се разбива.Аз имах същият проблем и след като се поразби маховика,даже и на празен ход тракаше и тресеше мотора,а подам ли газ до към 1000-1200 оборота(говоря за подаване на газ от място)се слушаха как треперят пружините на демфера.Първо мислих че е някоя ролка на пистовия ремък и смених всички ролки и пак същото.Сложих плътен маховик и всичко заспа. :wink :wink :wink


blajetoo
Мнения: 77
Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
Автомобил: Golf 4 1.9TDI
Двигател: AHF 1998
Местоположение: гр.Добринище

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот blajetoo » Пон 03 фев 2014 18:32


stanimir1123 написа:Махнах чипа и е същата история само вибрациите са по леки но пак ги има :banghead

Колега вибрациите са останали защото демфера вече е поразбит в следствие на повишения въртящ момент.А и маховика съм сигурен че не е бил първа младост :icon_lol


stanimir1123
Мнения: 211
Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
Автомобил: b5 AFN
Двигател:
Местоположение: Димитровград / LONDON

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот stanimir1123 » Пон 03 фев 2014 19:01


blajetoo написа:
stanimir1123 написа:Махнах чипа и е същата история само вибрациите са по леки но пак ги има :banghead

Колега вибрациите са останали защото демфера вече е поразбит в следствие на повишения въртящ момент.А и маховика съм сигурен че не е бил първа младост :icon_lol


Колата ми е автоматик icon_idea преди съм имал подобен проблем на Рено Епейс там беше вътрешно каре, но на фолксвагена не са с чашки вътрешните и си мисля че не е от това.
Странното е че както колегата по горе е писал за дюзи, аз точно след сваляне за проверка външно почистване + нови О-пръстени забелязах проблема :rolleyes


VAG_MANIA
Мнения: 101
Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: asz 1.9TDI 131
Местоположение: София

Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5

Мнениеот VAG_MANIA » Вто 04 фев 2014 9:01


StrEagle написа:Мисля че имаше някакви о-пръстени, дето се късат като се вкопаят дюзите в главата.. за тях говоря.

А другите дюзи същите ли бяха, и разпръсквачите?
Защото един колега беше писал по-горе, че като откачил датчика за температурата, също изчезвали вибрациите, а то тогава вкарва повече гориво. И другите дюзи и/или разпръсквачи които си пробвал, може да са били по-големи.


Дюзите са същите, както и рзпръсквачите - 205um.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, Google [Bot] и 44 госта