Да и аз мисля, че ти си петия не прочел предишните мнения за връзката м/у чипа и тресенето.
Не виждам как ще е буксуващ съединител - при положение, че той буксува при голямо усилие, а дизеловия мотор няма въртящ момент в този оборотен диапазон.
Според мен е маховик, и колкото по-разбит става, толкова повече горната граница на обороти на тресенето се увеличават.
AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5-та
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
StrEagle написа:
Според мен е маховик, и колкото по-разбит става, толкова повече горната граница на обороти на тресенето се увеличават.
Аз съм автомат

При мен стана изведнъж, единствената интервенция която правих е да сваля и да премеря дюзите как пръскат но бяха ОК и ги почистих и сложих обратно и от тогава го усещам

Много неприятна е за каране колата.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
Не знам колко е неприятна за каране колата, при положение, че променлива геометрия не се кара под 2000 оборота.. 

- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
Нека са 3000 за по-сигурно...
- bangobango
- Мнения: 442
- Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
Здравейте, колеги !
При мен освен, че ги има вибрациите на 4-та и 5-та предавка, има и нещо друго. Ако съм примерно на 4-та с 2400-2500 оборота и настъпя газта до долу, започва да ускорява, но оборотите се задържат на 2400-2500, а колата си ускорява стабилно. Такова нещо съм забелязал на повечето коли с автоматични скорости. Ако настъпя пак на 4-та, но вече от 1800 оборота се получават лудите вибрации, но този път оборотомера се придвижва както е нормално. Забелязвам, че при първия случай, когато оборотомера НЕ се движи, а колата ускорява се усеща и по звука на двигателя. Сякаш и самия двигател задържа на тези обороти. Всичко това се случва в малък диапазон от скорост, в рамките на 20-30км/ч , след които и оборотомера започва да си движи и звука започва да се променя както е редно. Странно ми е това на мен. С ръчни съм, а 4-та и 5-та се държат като автоматични. Дали това може да е от съединителя, демфера и т.н.
При мен освен, че ги има вибрациите на 4-та и 5-та предавка, има и нещо друго. Ако съм примерно на 4-та с 2400-2500 оборота и настъпя газта до долу, започва да ускорява, но оборотите се задържат на 2400-2500, а колата си ускорява стабилно. Такова нещо съм забелязал на повечето коли с автоматични скорости. Ако настъпя пак на 4-та, но вече от 1800 оборота се получават лудите вибрации, но този път оборотомера се придвижва както е нормално. Забелязвам, че при първия случай, когато оборотомера НЕ се движи, а колата ускорява се усеща и по звука на двигателя. Сякаш и самия двигател задържа на тези обороти. Всичко това се случва в малък диапазон от скорост, в рамките на 20-30км/ч , след които и оборотомера започва да си движи и звука започва да се променя както е редно. Странно ми е това на мен. С ръчни съм, а 4-та и 5-та се държат като автоматични. Дали това може да е от съединителя, демфера и т.н.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
Ако е от съединителя, оборотите ще се вдигат, без да се вдига скоростта. Един вид съединителя изпуска и превърта.
-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
Махнах чипа и е същата история само вибрациите са по леки но пак ги има 

-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: asz 1.9TDI 131
- Местоположение: София
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
Здравейте, имах проблем с вибрации, но и колата не вървеше както трябва. След много лутане по майстори, диагностики и проби на какво ли не след проба с други дюзи колата се отпуши и вибрациите изчезнаха. Старите дюзи ги карах на стенд при 2-ма различни майстора и ми казаха, че са перфектни, макар, че като ги върнах на колата пак не върви и има вибрации между 1600-2100 об/мин....
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
А като сменяше дюзите, сменяше ли и уплътненията или с едни и същи?
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: asz 1.9TDI 131
- Местоположение: София
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
Дифтунгите ли? - не съм ги сменял със същите, мисля, че няма проблем.
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
Мисля че имаше някакви о-пръстени, дето се късат като се вкопаят дюзите в главата.. за тях говоря.
А другите дюзи същите ли бяха, и разпръсквачите?
Защото един колега беше писал по-горе, че като откачил датчика за температурата, също изчезвали вибрациите, а то тогава вкарва повече гориво. И другите дюзи и/или разпръсквачи които си пробвал, може да са били по-големи.
А другите дюзи същите ли бяха, и разпръсквачите?
Защото един колега беше писал по-горе, че като откачил датчика за температурата, също изчезвали вибрациите, а то тогава вкарва повече гориво. И другите дюзи и/или разпръсквачи които си пробвал, може да са били по-големи.
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
- Автомобил: Golf 4 1.9TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: гр.Добринище
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
Махай демферния маховик и слагай плътен и си ти.След като сте карали с чипове,на самия маховик му идват в повече нютоните и се разбива.Аз имах същият проблем и след като се поразби маховика,даже и на празен ход тракаше и тресеше мотора,а подам ли газ до към 1000-1200 оборота(говоря за подаване на газ от място)се слушаха как треперят пружините на демфера.Първо мислих че е някоя ролка на пистовия ремък и смених всички ролки и пак същото.Сложих плътен маховик и всичко заспа.




-
- Мнения: 77
- Регистриран на: Нед 16 яну 2011 14:00
- Автомобил: Golf 4 1.9TDI
- Двигател: AHF 1998
- Местоположение: гр.Добринище
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
stanimir1123 написа:Махнах чипа и е същата история само вибрациите са по леки но пак ги има
Колега вибрациите са останали защото демфера вече е поразбит в следствие на повишения въртящ момент.А и маховика съм сигурен че не е бил първа младост

-
- Мнения: 211
- Регистриран на: Сря 29 авг 2007 17:44
- Автомобил: b5 AFN
- Двигател:
- Местоположение: Димитровград / LONDON
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
blajetoo написа:stanimir1123 написа:Махнах чипа и е същата история само вибрациите са по леки но пак ги има
Колега вибрациите са останали защото демфера вече е поразбит в следствие на повишения въртящ момент.А и маховика съм сигурен че не е бил първа младост
Колата ми е автоматик

Странното е че както колегата по горе е писал за дюзи, аз точно след сваляне за проверка външно почистване + нови О-пръстени забелязах проблема

-
- Мнения: 101
- Регистриран на: Вто 12 мар 2013 16:37
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: asz 1.9TDI 131
- Местоположение: София
Re: AFN Странни вибрации м/у 1600 и 2000 об./мин на 4-та и 5
StrEagle написа:Мисля че имаше някакви о-пръстени, дето се късат като се вкопаят дюзите в главата.. за тях говоря.
А другите дюзи същите ли бяха, и разпръсквачите?
Защото един колега беше писал по-горе, че като откачил датчика за температурата, също изчезвали вибрациите, а то тогава вкарва повече гориво. И другите дюзи и/или разпръсквачи които си пробвал, може да са били по-големи.
Дюзите са същите, както и рзпръсквачите - 205um.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, Google [Bot] и 44 госта