
два пъти подгряване на свещи?
- Stivi
- Мнения: 8369
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: два пъти подгряване на свещи?
Когато е под нулата си имам "традиция" ,подгрявам веднъж,после 5 сек. държа дългите светлини,след това подгрявам пак и паля! Това с дългите за да се "събуди" акумулатора преди да завърти /да знам че и подгряването вече го е събудило/,пробвал съм и директно да подгрявам и паля и мога отговорно да заявя че след гимнастиката пали по-лесно което не значи че карам някой друг да го прави 

Re: два пъти подгряване на свещи?
Колега red.devilll, кво да ти кажа незнам защо изобщо сравняваш газова уретба, която ми е до болка позната с подгревни свещи на дизел, явно нещо ги бъркаш здраво
Пробвай с вагкома да измериш R на някой датчик или да си настроиш геометрията на турбото от регулиращите болтове !
А и измери си подгревните свещи по- ток и по- проводимост и тия на допълнителния подгрев и ме светни как става, щото Ваг кома не ми каза че имам една изгоряла на антифриза !
Акумулатора когато е в покои и го ползваш има момент в който първо пада после леко се вдига и после естествено пак пада, но зависи какво консумираш в дадения слуяай.
На друдите твои гениални заключения няма да отдоварям, просто нямам такъв капацитет в "теория на вероятностите" !
Иначе това вашето стана чис Спам и за напред понеже и инфото е пари, аз лично няма да си правя труда да публикувам моите открития по темите, защото виждам че получавам само нападки от ХОРА КОИТО НЕ СА СИ МРЪДНАЛИ ПРЪСТА ДА УСТАНОВЯТ НЕЩО САМИ
Извинявам се че ви занимавам с моите "глупости", щом има хора които само ме нападат, а няма такива които да кажат ей браво размърдал си е мозъка и си е поиграл, значи няма смисъл да се хабя !!!
И свещите не горят от двоен подгрев, а от ЕДИН продължителен подгрев във времето и старост !

Пробвай с вагкома да измериш R на някой датчик или да си настроиш геометрията на турбото от регулиращите болтове !
А и измери си подгревните свещи по- ток и по- проводимост и тия на допълнителния подгрев и ме светни как става, щото Ваг кома не ми каза че имам една изгоряла на антифриза !
Акумулатора когато е в покои и го ползваш има момент в който първо пада после леко се вдига и после естествено пак пада, но зависи какво консумираш в дадения слуяай.
На друдите твои гениални заключения няма да отдоварям, просто нямам такъв капацитет в "теория на вероятностите" !
Иначе това вашето стана чис Спам и за напред понеже и инфото е пари, аз лично няма да си правя труда да публикувам моите открития по темите, защото виждам че получавам само нападки от ХОРА КОИТО НЕ СА СИ МРЪДНАЛИ ПРЪСТА ДА УСТАНОВЯТ НЕЩО САМИ

Извинявам се че ви занимавам с моите "глупости", щом има хора които само ме нападат, а няма такива които да кажат ей браво размърдал си е мозъка и си е поиграл, значи няма смисъл да се хабя !!!
И свещите не горят от двоен подгрев, а от ЕДИН продължителен подгрев във времето и старост !
Последна промяна от kossis на Чет 17 яну 2013 14:50, променено общо 3 пъти.
- snoopcar
- Мнения: 169
- Регистриран на: Сря 16 сеп 2009 19:19
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: 1.9 AFN
- Местоположение: Сливен
Re: два пъти подгряване на свещи?
kossis написа:...
Колега колата ти нали вече пали добре с новите свещи?
Относно въпросното двойно подгряване,въпросът предполагам се поражда от неефективно работещи свещи,което ти си установил.Карай си колата и за напред продължавай да намираш решения по разни проблеми.
Само да вметна,че аз си "ремонтирах" въпросният клапан N75,който управлява турбината и съм сигурен,че работи по-добре и реагира по бързо от нов такъв.
И не заради това,че няма пари за нов,имам чисто нов който така си стои .
Та за това не съм споделял,и няма и да споделя какво съм правил с клапана.Все ще се намери някой,който като вдигне предния капак и се чуди за какво иде реч,да си чеше пръстите по форума.
Не визирам никого в случая,нито пък съм голям разбирач.
Весели празници!

Re: два пъти подгряване на свещи?
Ей имало и интелигентни форми на живот тука бе !
Важното е че си се оправил с клапана- ти пили ли му цилиндърчето от налепа, щото аз майче яко го изшлайфах да не запира ?
Прав си колега - никой не е станал пророк в собствената си държава ! Не знам аз къде съм тръгнал, а наздраве

Важното е че си се оправил с клапана- ти пили ли му цилиндърчето от налепа, щото аз майче яко го изшлайфах да не запира ?
Прав си колега - никой не е станал пророк в собствената си държава ! Не знам аз къде съм тръгнал, а наздраве

- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: два пъти подгряване на свещи?
snoopcar написа:..
Само да вметна,че аз си "ремонтирах" въпросният клапан N75,който управлява турбината и съм сигурен,че работи по-добре и реагира по бързо от нов такъв.
И не заради това,че няма пари за нов,имам чисто нов който така си стои .
Та за това не съм споделял,и няма и да споделя какво съм правил с клапана.Все ще се намери някой,който като вдигне предния капак и се чуди за какво иде реч,да си чеше пръстите по форума.
..
Весели празници!
Колега ,как си се справил с проблема ? Ако може да споделиш




- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: два пъти подгряване на свещи?
Прекалено добре знаеш английски и не обръщаш внимание на кой език пишеш?
Или изкаш да изтъкнеш колко добре знаеш английски (защото ние не сме добре запознати с този факт) ?
Или има някаква друга причина?
Весела Коледа
Или изкаш да изтъкнеш колко добре знаеш английски (защото ние не сме добре запознати с този факт) ?
Или има някаква друга причина?
Весела Коледа

Re: два пъти подгряване на свещи?
А знам го малко и го забравям, щото не го ползвам, но ми помага и в ремонтите по бараките. Явно ме избива по някога, без причина
- разтоварване ! Играх си с един смартфон и си слагах антирадарна програмка, като прелитам през куките да знам че съм прелетял, и ми дойдоха в повече тия настройки
Така и така я оспамихме тая,
Та за клапана поне ще е от помощ !
Значи разконсервира се като консерва с отверка и клещи внимателно. После се внимава за мембраната и вътре има едно ситно клапанче - пак е от гумен материал. То се промива само -в центъра на иглата и котвата е-като хриле и има дупчета от другата си страна !
Необходимо е да се изпили внимателно- магнитопроводният цилиндър в който се движи котвата на клапана и самата котва се полира с финна шкурка !
Но налепите са в магнитопровода и е необходимо финно пилене с шкурка и нещо обло за да се подвежда шкурката в цилиндъра. Хода на котвата да е абсолютно свободен и да пружинира на мембраната си !
После промивка и на малкото клапанче в центъра и на иглата и се зглобява - с лкещи, менгеменце и отверка пак консервираш ! Може да се пробва на адаптор 12 волта ! Като залепне, понеже се подмагнитва и тука за да се разлепи идва на ход -разтоварващият извод като се духне в него и се разлепва от магнитопровода !
Его те на -http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=157387
Ако нещо не е ясно питай и научи и за гресите, колега samo_pechka



Така и така я оспамихме тая,
Та за клапана поне ще е от помощ !
Значи разконсервира се като консерва с отверка и клещи внимателно. После се внимава за мембраната и вътре има едно ситно клапанче - пак е от гумен материал. То се промива само -в центъра на иглата и котвата е-като хриле и има дупчета от другата си страна !
Необходимо е да се изпили внимателно- магнитопроводният цилиндър в който се движи котвата на клапана и самата котва се полира с финна шкурка !
Но налепите са в магнитопровода и е необходимо финно пилене с шкурка и нещо обло за да се подвежда шкурката в цилиндъра. Хода на котвата да е абсолютно свободен и да пружинира на мембраната си !
После промивка и на малкото клапанче в центъра и на иглата и се зглобява - с лкещи, менгеменце и отверка пак консервираш ! Може да се пробва на адаптор 12 волта ! Като залепне, понеже се подмагнитва и тука за да се разлепи идва на ход -разтоварващият извод като се духне в него и се разлепва от магнитопровода !
Его те на -http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=157387



Последна промяна от kossis на Сря 26 дек 2012 13:32, променено общо 1 път.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: два пъти подгряване на свещи?
Интересно инфо
засега нямам проблеми с клапана ( пу да н' чуй дявола
) но да си имам и аз едно на ум ,кое-как е
П.п. за гресите - виждал съм влиянието на повечето греси към алумина какво е
те масово предизвикват корозия
Знам ,че има и такива ,които няма проблем ,като се нанесе по алуминиев детайл .Едно нещо малко ме притесни , като каза ,че си ползвал графитна грес за свещите .Самите свещи- нагревателят им ,има място за топлинно разширение в основата , нещо като "луфт" да го наречем .И затова при стягане в главата ,се препоръчва да е с определн момент (кг) за да не се "смачка" в основата и оттам-подгревния и щифт , ако това стане - дефектира за отр.време .Проблема е когато се ползва грес ( особено графитна) че често това разстояние м/у щифта и резбата в основата - се напълва и там с грес и тя запича яко и..мине не мине -свещта отива на кино
Отделно си мисля ,че може и резбата да запече поради този факт ( наличието на графит+грес+алумин)
Дано да съм в грешка де
При мен никога не е имало проблем с развиването на свещите , а само с об.двиг. масло съм мазал резбата им, и само на студен мотор-глава съм ги стягал и развивал .



П.п. за гресите - виждал съм влиянието на повечето греси към алумина какво е



Дано да съм в грешка де

Re: два пъти подгряване на свещи?
Тая грес беше за една ламбда сонда и аз я мазах с друга графитна от големия "казан". Та ми остана малкото пакетче специално за такива детайли и мисля че не би трябвало да има проблем, отделно си стягах с динамометричен около 20 Нм.
А и резбата им е доста далече от нагревателната повърхност, така че тая грес е за там ! После при опит да я отвия с 1/4 гедоре и става- значи е малко усилието. И това след като съм тествал мотора вече
А и резбата им е доста далече от нагревателната повърхност, така че тая грес е за там ! После при опит да я отвия с 1/4 гедоре и става- значи е малко усилието. И това след като съм тествал мотора вече

Re:
myrshavija написа:Един приятел с ескорт 1.6Д казва, че има голяма разлика дали подгрява веднъж или два пъти когато е много студено.
И аз подгрявам по 2 пъти, за моя трошляк има ефект. Като подгрея 1 път пали, ама върти повече от колкото ако съм подгрял 2 пъти.
Re: два пъти подгряване на свещи?
Dobromirski написа:Колега kossis. Понеже обичаш да мериш, утре отиваш на студена кола и връзваш мултицета да мери напрежението върху шината на подгревните свещи. Даваш контакт и киризиш лампата и мултицета . Откриваш двете разлики. После палиш и пак киризиш мултицета. Пусни и парното, за да не ти загрее бързо мотора до +20'С . Нееее, не се кокори такааа!Ъъъъъъ странно а ? Греят на работещ мотор
. Ако подадеш газ и вдигнеш над 2500rpm , ще изгаснат, но паднат ли оборотите пак ще се включат (дори се чува релето как цъка)
И така, докато антифриза стане около 20 градуса.
Оказва се , че дори и да запалиш след изключило реле (не лампа а реле) , подгряването тръгва на ново. И не просто задържа още малко, а задържа докато двигателят загрее. При -15, това отнема около 3-4 минути. Ако по някаква причина , температурата на двигателя падне под 10 градуса, подгряването се пуска, независимо от колко време работи двигателя.
Хайде весела Коледа
Колега я понеже ги чаткаш тия загряванета на свещите по време на работа на мотора кажи- тая сутрин беше около -8 по борд, така и аз подгрявам веднъж и си викам я да пробвам да паля и завъртях-директно си запали. Викам добре, щото и доста ми светеше пружината де. После тръгнах и като колата се движеше нещо все цъкаше, а на светофарите спираше да цъка

Другия вариант е тия за подгрев на антифриза да правят тоя номер с цъкането, но там имам една изгоряла. И може от това че не работи едната и да става неправилната работа и на двете системи


Та от какво цъка според тебе колега

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: два пъти подгряване на свещи?
Цъка релето,защото компа спира подгревните свещи в цилиндрите при достигане на някаква Т (не съм сигурен колко)на антифриза ИЛИ при вдигане НАД 2000об (май може да се адаптира с програма).Затова на светофар пак ги пуска.Поне аз така съм чел.


Re: два пъти подгряване на свещи?
Оф, верно че при над 2000 оборота ги спирало.
Големо цъкане големи подгреви ей да го ева и дизела. Трябва да си монтирам музиката от старата кола, ама стана студ и на пролет. За да не чувам кво чатка и чука
Един въпрос с повишена трудност в тоя ред на мисли-
Е сега мамка му, тука в работата ми имам до мене един радиатор-дълъг дето грее само себеси и от едната страна входния е на телесна температура 35 градуса, а от другата връщашата е ледена. Така в тоя ред на мисли- аз като барам долния на радиатора на колата и той е леден а горе е някъде 60-70 градуса та дали има слаба циркулация и дали от 60 градуса може долния да е свалил флуида до температурата на околния въздух ?
Дали ми сванахте мисълта. А и радиатора е топъл зад перката като го барам, само долния е леден.
Пави ми впечатление че на место ако е стигнала стрелката до 70 от ръчканката и като върти вътрешното парно и пак пада на 60 и тнт. За сега залагам на изгорялата свещ на антифриза. Но дали и термостата не е.....
Не ми се сменя термостат, щото до тука като съм сменял на другите кошници -ефекта е бил О. А и виждам че е привидно затворен, ама дали ?
Тая кошница иска магистрала !
Като се сменя термостат на АВФ мотор много ли антифриз губи и може ли да се събере без да се сваля долната кора ?



Един въпрос с повишена трудност в тоя ред на мисли-
Е сега мамка му, тука в работата ми имам до мене един радиатор-дълъг дето грее само себеси и от едната страна входния е на телесна температура 35 градуса, а от другата връщашата е ледена. Така в тоя ред на мисли- аз като барам долния на радиатора на колата и той е леден а горе е някъде 60-70 градуса та дали има слаба циркулация и дали от 60 градуса може долния да е свалил флуида до температурата на околния въздух ?
Дали ми сванахте мисълта. А и радиатора е топъл зад перката като го барам, само долния е леден.

Пави ми впечатление че на место ако е стигнала стрелката до 70 от ръчканката и като върти вътрешното парно и пак пада на 60 и тнт. За сега залагам на изгорялата свещ на антифриза. Но дали и термостата не е.....
Не ми се сменя термостат, щото до тука като съм сменял на другите кошници -ефекта е бил О. А и виждам че е привидно затворен, ама дали ?
Тая кошница иска магистрала !
Като се сменя термостат на АВФ мотор много ли антифриз губи и може ли да се събере без да се сваля долната кора ?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: два пъти подгряване на свещи?
Щом радиатора е топъл преди да достигне 80 градуса поне, проблема ти е в термостата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта