ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Колега, да не вземем да омажем нещо компютъра по този начин с прекодирането. Да не вземе да се отрази по-лошо на двигатела, а? Ами в този случай дали няма да вдигне разхода на гориво - защото до колкото знам автоматика дава по-голям разход. Ти или някой друг колега, дали го е правил този маймунджолък? Пишете по-подробно МНОГО ВИ МОЛЯ!
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Прочети 3-4 мнения по нагоре всеки си има различни мнения за прекодирането.
- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Adnan написа:Прочети 3-4 мнения по нагоре всеки си има различни мнения за прекодирането.
Точно затова моля да се обосноват, защото по-предните коментари са много общи и още повече се объркваме и не можем да си съставиме собствено мнение относно плюсовете и минусите на прекодирането. Спира ли да тресе съединитела или не, показва ли се грешка на дисплея и др.


- GodLike
- Мнения: 2133
- Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
- Автомобил: VW Touran
- Двигател: CRKB 7DSG Highline
- Контакти:
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Аз карах година и нещо на автоматик. Нищо не се скапа, разхода си беше същия, палеше от четвърт, на дисплея никакви грепки н ми е изписвало и т.н. Върхах първоначалните настройки заради придъпването за което писах по-горе в темата.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
kondzhagyulo написа: Пишете по-подробно МНОГО ВИ МОЛЯ!
Колега отиди при някой с Ваг-ком и пробвай на автомат,ако нети хареса(в което се съмнявам) пак си върни на ръчни

Нищо няма да тисе счупи или дати се вдигне разхода,аз досега щях да разбера ако и има нещо за 10х.км. на автомат


- kondzhagyulo
- Мнения: 194
- Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Балчик
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Благодаря ви за отговорите!!! Утре съм на WAG Com и ще пиша за моя случай.
- goderzi
- Мнения: 306
- Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
- Контакти:
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
kondzhagyulo написа:Благодаря ви за отговорите!!! Утре съм на WAG Com и ще пиша за моя случай.
Пиши после,какво е положението!
И аз мисля да пробвам...
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
AJM, не е ли помпа-дюза и дали този метод с прекодирането, ще се отрази както при AHF
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
На помпа дюза по принцип не става прекодиранетоmorfei1 написа:AJM, не е ли помпа-дюза и дали този метод с прекодирането, ще се отрази както при AHF
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
dmode101 написа:На помпа дюза по принцип не става прекодиранетоmorfei1 написа:AJM, не е ли помпа-дюза и дали този метод с прекодирането, ще се отрази както при AHF
А и маховика е доста по-скъп.Както се казва честито на печелившите


- VAG-fen
- Мнения: 91
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Последно може ли да се сложи обикновен маховик на ПД,проблема само лагер помпата ли е?Защото само това ме спира да се чипосам че от тия цифри за маховик ме заболява глава!
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Е невиждам какво общо има чипа в случая. Ако си рацер и без чип ще удушиш съединителя, като си караш колата нормално и при нужда натоварваш мотора в рамките на нормалното, невиждам по какъв начин пренатоварваш съединителя.
Маховика тръгнал ли е с чип без чип, все тая...... 1000ката не ти мърда. Дори и съединителя да побуксува, маховика не се сменя задължително, ако не прави проблеми.
Маховика тръгнал ли е с чип без чип, все тая...... 1000ката не ти мърда. Дори и съединителя да побуксува, маховика не се сменя задължително, ако не прави проблеми.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
Здравейте колеги,бързам да се похваля с новата си покупка от преди малко,а именно Комплект съединител + маховик и аксиален лагер на Sachs-Made in Germany
Цената без никакви намаления на комплекта е 957лв.и на лагера 40лв.
Това нещо тежи точно 15кг.
и сега разбирам защо рейсърите си олекотяват маховиците
Ето и малко снимки:




В понеделник-вторник като го сменя ще пиша какви са ми впечатленията от новата придобивка, дали клати,дъвче,тресе или нещо от проблемните симптоми досега които имаше.
Само немога да намеря каква е спецификацията на оригиналното масло за ск. кутия,но се обадих в Порше БГ и ми казаха че ми трябват 2 шишенса масло по 1л. всяко от което струвало 15,50лв.И идеята ми е като отида да го купувам да знам какво масло ми трябва,защото 31лв. за маслото на цялата кутия ми се виждат малко



Цената без никакви намаления на комплекта е 957лв.и на лагера 40лв.

Това нещо тежи точно 15кг.



Ето и малко снимки:
В понеделник-вторник като го сменя ще пиша какви са ми впечатленията от новата придобивка, дали клати,дъвче,тресе или нещо от проблемните симптоми досега които имаше.
Само немога да намеря каква е спецификацията на оригиналното масло за ск. кутия,но се обадих в Порше БГ и ми казаха че ми трябват 2 шишенса масло по 1л. всяко от което струвало 15,50лв.И идеята ми е като отида да го купувам да знам какво масло ми трябва,защото 31лв. за маслото на цялата кутия ми се виждат малко

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
@Dorian, маховика фи 220 ли го водят - за по старите ТДИ. Доколкото знам за ПД е фи 240 
Маслото мисля че трябава да е 75W80.

Маслото мисля че трябава да е 75W80.
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM
morfei1 написа:@Dorian, маховика фи 220 ли го водят - за по старите ТДИ. Доколкото знам за ПД е фи 240
Маслото мисля че трябава да е 75W80.
Маховика е 228мм,такъв се слага на 90 и 110 конните и на най-малкото ПД-101 конното,също и на 1.8T,а за ПД от 115 до 150к.с. са 240мм
A за маслото вискозитета си мислех че е 75W90,но мен ми трябва спецификацията да намеря дали G4 или G5 а той вискозитета ще си дойде
Бях гледал преди в румънския вин-декодер си пишеше всичко,но сега сайта не бачка от много време и няма къде да видя


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта