ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM маховик+съединител

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот kondzhagyulo » Вто 02 юни 2009 13:42


Колега, да не вземем да омажем нещо компютъра по този начин с прекодирането. Да не вземе да се отрази по-лошо на двигатела, а? Ами в този случай дали няма да вдигне разхода на гориво - защото до колкото знам автоматика дава по-голям разход. Ти или някой друг колега, дали го е правил този маймунджолък? Пишете по-подробно МНОГО ВИ МОЛЯ!




Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Adnan » Вто 02 юни 2009 14:49


Прочети 3-4 мнения по нагоре всеки си има различни мнения за прекодирането.


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот kondzhagyulo » Вто 02 юни 2009 16:58


Adnan написа:Прочети 3-4 мнения по нагоре всеки си има различни мнения за прекодирането.

Точно затова моля да се обосноват, защото по-предните коментари са много общи и още повече се объркваме и не можем да си съставиме собствено мнение относно плюсовете и минусите на прекодирането. Спира ли да тресе съединитела или не, показва ли се грешка на дисплея и др. :roll: :?:


Потребителски аватар
GodLike
Мнения: 2133
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 9:27
Автомобил: VW Touran
Двигател: CRKB 7DSG Highline
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот GodLike » Вто 02 юни 2009 17:23


Аз карах година и нещо на автоматик. Нищо не се скапа, разхода си беше същия, палеше от четвърт, на дисплея никакви грепки н ми е изписвало и т.н. Върхах първоначалните настройки заради придъпването за което писах по-горе в темата.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Вто 02 юни 2009 17:31


kondzhagyulo написа: Пишете по-подробно МНОГО ВИ МОЛЯ!

Колега отиди при някой с Ваг-ком и пробвай на автомат,ако нети хареса(в което се съмнявам) пак си върни на ръчни :idea:
Нищо няма да тисе счупи или дати се вдигне разхода,аз досега щях да разбера ако и има нещо за 10х.км. на автомат mhihi mhihi


Потребителски аватар
kondzhagyulo
Мнения: 194
Регистриран на: Нед 10 авг 2008 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Балчик

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот kondzhagyulo » Вто 02 юни 2009 17:43


Благодаря ви за отговорите!!! Утре съм на WAG Com и ще пиша за моя случай.


Потребителски аватар
goderzi
Мнения: 306
Регистриран на: Пон 21 авг 2006 17:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново Golf IV tdi, Passat B4
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот goderzi » Сря 03 юни 2009 8:50


kondzhagyulo написа:Благодаря ви за отговорите!!! Утре съм на WAG Com и ще пиша за моя случай.

Пиши после,какво е положението!
И аз мисля да пробвам...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Сря 03 юни 2009 15:40


AJM, не е ли помпа-дюза и дали този метод с прекодирането, ще се отрази както при AHF


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот dmode101 » Сря 03 юни 2009 15:53


morfei1 написа:AJM, не е ли помпа-дюза и дали този метод с прекодирането, ще се отрази както при AHF
На помпа дюза по принцип не става прекодирането


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Сря 03 юни 2009 16:40


dmode101 написа:
morfei1 написа:AJM, не е ли помпа-дюза и дали този метод с прекодирането, ще се отрази както при AHF
На помпа дюза по принцип не става прекодирането

А и маховика е доста по-скъп.Както се казва честито на печелившите mhihi mhihi


Потребителски аватар
VAG-fen
Мнения: 91
Регистриран на: Съб 24 ное 2007 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот VAG-fen » Съб 13 юни 2009 0:43


Последно може ли да се сложи обикновен маховик на ПД,проблема само лагер помпата ли е?Защото само това ме спира да се чипосам че от тия цифри за маховик ме заболява глава!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Съб 13 юни 2009 0:54


Е невиждам какво общо има чипа в случая. Ако си рацер и без чип ще удушиш съединителя, като си караш колата нормално и при нужда натоварваш мотора в рамките на нормалното, невиждам по какъв начин пренатоварваш съединителя.

Маховика тръгнал ли е с чип без чип, все тая...... 1000ката не ти мърда. Дори и съединителя да побуксува, маховика не се сменя задължително, ако не прави проблеми.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Съб 13 юни 2009 12:11


Здравейте колеги,бързам да се похваля с новата си покупка от преди малко,а именно Комплект съединител + маховик и аксиален лагер на Sachs-Made in Germany :D :D :D
Цената без никакви намаления на комплекта е 957лв.и на лагера 40лв. :twisted:
Това нещо тежи точно 15кг. :shock :shock и сега разбирам защо рейсърите си олекотяват маховиците :dummy:
Ето и малко снимки:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
В понеделник-вторник като го сменя ще пиша какви са ми впечатленията от новата придобивка, дали клати,дъвче,тресе или нещо от проблемните симптоми досега които имаше.
Само немога да намеря каква е спецификацията на оригиналното масло за ск. кутия,но се обадих в Порше БГ и ми казаха че ми трябват 2 шишенса масло по 1л. всяко от което струвало 15,50лв.И идеята ми е като отида да го купувам да знам какво масло ми трябва,защото 31лв. за маслото на цялата кутия ми се виждат малко :roll:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот morfei1 » Съб 13 юни 2009 12:59


@Dorian, маховика фи 220 ли го водят - за по старите ТДИ. Доколкото знам за ПД е фи 240 :roll:

Маслото мисля че трябава да е 75W80.


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Проблеми: Маховик+съединител за ГОЛФ 4 1,9 TDI AJM

Мнениеот Dorian » Съб 13 юни 2009 14:35


morfei1 написа:@Dorian, маховика фи 220 ли го водят - за по старите ТДИ. Доколкото знам за ПД е фи 240 :roll:

Маслото мисля че трябава да е 75W80.

Маховика е 228мм,такъв се слага на 90 и 110 конните и на най-малкото ПД-101 конното,също и на 1.8T,а за ПД от 115 до 150к.с. са 240мм
A за маслото вискозитета си мислех че е 75W90,но мен ми трябва спецификацията да намеря дали G4 или G5 а той вискозитета ще си дойде
Бях гледал преди в румънския вин-декодер си пишеше всичко,но сега сайта не бачка от много време и няма къде да видя :banghead: Трябва да го купувам на доверие че ще ми дадат правилното mhihi



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта