
Вибрации в обтегача на пистовият ремък
- PASSATTD1982
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PASSAT TDI AFN 110 h.p. 1998г., sofia
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Ами просто когато ми смениха преди 3 месеца вибрационната ролка с обтегача е трябвало още тогава да ми сменят и другата на алтернатора. Ще мина през някой друг сервиз за допълнително мнение, че още 250 кинта
., но като карам на дълъг път ще ми е на тръни:((

- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Ако пътуваш често на дълго,не си прави експерименти,че за репатрак ще дадеш двойно!
Смени обтегача да ти е мирна главата!
Смени обтегача да ти е мирна главата!
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
PASSATTD1982 написа:Мотора е афн 110к.с. 1998г. Сега ходих на ремонт оказа се както и изчетох дотук, че е блокирала ролката на алтернатора.
Смениха я, но ми казаха че напрежението до сега е падало върху обтягащата ролка и въпреки че преди 3 месеца съм я сменил, пак била заминала и трябвало пак да я сменям. В действителност има малък наклон който се вижда и с просто око и според майсторите задължително трябва да се смени за да неизлезе отново ремъка от нея и да се скъса. Дали може наистина да изкочи от улеите при положение че сега ролкат на алтернатора не е блокирала.
Колега аз взех моя обтегач за 95 лв на SKF от един познат с 35% отстъпка,ако си решил да сменяш дрънни една шайба и ще питам и за твоята 0877 145 133 Иван
- PASSATTD1982
- Мнения: 22
- Регистриран на: Чет 14 яну 2010 15:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: PASSAT TDI AFN 110 h.p. 1998г., sofia
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Смених и обтягащата ролка за да ми е мирна главата. Сега пасаторчето е отново на пътя а аз отново без кинти:)))
- nane
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
- Автомобил: Passat
- Двигател: ADR
- Местоположение: враца
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
колеги така и не се разбра коя шаиба е демпфер и коя не,та направо ще пусна снимка на моята шаиба да кажат хората които разбират дали е демпфер или не,нямам фраилаиф поне така до колкото разбирам че ако има гаика на оста на динамото и ако се въти в двете посоки значи няма мотора е 1z 94г.
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 21:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Това колега ти е демпфера, който е захванат на зъбното колело на коляновия вал, то също служи за обиране на вибрациите.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Това е топло-изолационен пръстен. 

- nane
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
- Автомобил: Passat
- Двигател: ADR
- Местоположение: враца
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Dobromirski написа:Това е топло-изолационен пръстен.
ами кое ми е демпфера колега ?
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Кой демпфер ? Защото по спомени от форума май 1z е с обикновен маховик, но в това не съм сигурен . И тъй, като това на снимката не е демпферна ремъчна шайба, се чудя кой демпфер точно си търсиш 

- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
"Колеги,да споделя с вас че ролката на генератора тип фрайлайф може да се рециклира и да и се направи профилактика в смисъл,сваляш я избиваш внимателно вътрешната част ,измиваш добре лагерите като ги преглеждаш дали всички са там,издухваш с компресор и смазваш добре с високооборотна грес,сглобяването става без набиване на ръка само с леко завъртане на избитата част.Лагера блокира от липса на грес."-бях го писал на друго място ,но и тук върши работа.
- nane
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
- Автомобил: Passat
- Двигател: ADR
- Местоположение: враца
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Dobromirski написа:Кой демпфер ? Защото по спомени от форума май 1z е с обикновен маховик, но в това не съм сигурен . И тъй, като това на снимката не е демпферна ремъчна шайба, се чудя кой демпфер точно си търсиш
ами аз си мисля че това е демпферна шаиба,

- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
ulipet написа:"Колеги,да споделя с вас че ролката на генератора тип фрайлайф може да се рециклира и да и се направи профилактика в смисъл,сваляш я избиваш внимателно вътрешната част ,измиваш добре лагерите като ги преглеждаш дали всички са там,издухваш с компресор и смазваш добре с високооборотна грес,сглобяването става без набиване на ръка само с леко завъртане на избитата част.Лагера блокира от липса на грес."-бях го писал на друго място ,но и тук върши работа.
Хмммм, аз лично съм пробвал с 3 броя. И 3-те "тръгват" и на ръка всичко е ОК, но като се сложат на колата, обтегача хич не е спокоен. Не липсата на грес е проблема, а износването на ролките !
nane написа:ами аз си мисля че това е демпферна шаиба,значи 1з е без демпфер така ли ами тази топло изолациона гума за какво служи
За топло изолация

- nane
- Мнения: 44
- Регистриран на: Съб 16 окт 2010 23:42
- Автомобил: Passat
- Двигател: ADR
- Местоположение: враца
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
ами от какво може да ми пищи сутрин ремака като е студено рамак съм сменил 2-ва даже оптяжната ролка на пистовия ремак не е разбита тази шаиба щом не е демпферна няма какво да се разбие тогава от какво меже да е
- ulipet
- Мнения: 616
- Регистриран на: Чет 16 апр 2009 22:34
- Автомобил: VW PASSAT B7
- Двигател: CFF
- Местоположение: пловдив
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
Dobromirski написа:ulipet написа:"Колеги,да споделя с вас че ролката на генератора тип фрайлайф може да се рециклира и да и се направи профилактика в смисъл,сваляш я избиваш внимателно вътрешната част ,измиваш добре лагерите като ги преглеждаш дали всички са там,издухваш с компресор и смазваш добре с високооборотна грес,сглобяването става без набиване на ръка само с леко завъртане на избитата част.Лагера блокира от липса на грес."-бях го писал на друго място ,но и тук върши работа.
Хмммм, аз лично съм пробвал с 3 броя. И 3-те "тръгват" и на ръка всичко е ОК, но като се сложат на колата, обтегача хич не е спокоен. Не липсата на грес е проблема, а износването на ролките !nane написа:ами аз си мисля че това е демпферна шаиба,значи 1з е без демпфер така ли ами тази топло изолациона гума за какво служи
За топло изолация
аз не я сложих за проба щото нямам инструмента за развиването,който го има нищо не пречи да пробва спестява 80-90лв. но само при положение,че всички ролки са налице и няма видимо поражение по гривните.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Вибраци в обтегача на пистовият ремък
nane написа:ами от какво може да ми пищи сутрин ремака като е студено рамак съм сменил 2-ва даже оптяжната ролка на пистовия ремак не е разбита тази шаиба щом не е демпферна няма какво да се разбие тогава от какво меже да е
Някой шайби отзад са изцяло метални, а на някой гумата е изцяло диеметрално. Ако при теб е така, драсни с едно тебеширче , и виж дали превърта. Ако не, търси проблема другаде;
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 27 госта