Пушене при първо палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Съб 26 дек 2020 0:43


Виж кабелите до буксата че липсват парчета, компресията е лесна и да меря и да не меря основен ремонт няма да права, пък и тя ще духа на вдигната щека, не духа грам от щеката, от капачката за наливане духа леко.
Разбирам накъде биеш, ама нека помислим малко, компресията няма как да изчезва без последствия освен да духа в картера или през клапани за друго место не се сещам, то ще вдига пръчката, капачката ще изхвърля като работи, маркучи на антифриз ще надува ако е прецакана гарнитурата, масло ще гори. Поне един от тия симптоми трябва да имам. Вчера пак гледах маслото за 4500км е спаднало с 1мм от максимума.
Духането от капачката е като на всяка друга помпа дюза на която съм отвил.
За мен или е кабел или дюза прекъсва.
Прозрачните шлаухи са сложени за да направя тест за херметичност на помпа и о пръстени на дюзи, ако дори едно оплътнение отърва, при паленето изкарва балончета и пяна от обратната нафта. И там всичко е както трябва. Тея дни се заслушвам редовно по паркинга как палят другите помпа дюзи, ами по същия начин като мойта само че никой не им обръща внимание. Рекорда по пушене държи една алфа 147 1,9ЖТД, момчето като я запали и зад него все едно димка съм хвърлил




kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот kukata_pasat » Съб 26 дек 2020 14:53


Вальо ако прекъсва дюза на диагностика няма ли да се види.В момента на прекъсването няма ли да си покаже на 13канал на раздел измервателни блокове.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот vucata » Съб 26 дек 2020 16:08


При моя AFN симптома с белия пушек изчезна със смяна на 4те подгревни свещи. При мен и 4те бяха изгорели и при - 4 градуса палех след 5-6 секунди въртене, и клатене на мотора. После кълбо бял дим около минута. Сега след смяната подгрявам и чакам да чуя релето, че изключва, завъртам и паля като бензинова кола. Пушек никакъв.
П. С
Като провери свещите за колко време станаха червени?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Съб 26 дек 2020 16:46


На първата секунда се начервяват и светят много здраво и еднакво 4-те. Дюза ще излезе ама трябва някой да я включи с лаптоп преди да е палена, а никой неще да дойде на място да я включим. Само за един се сещам който ще ми свърши работа, само че е много трудно да го открия и да е свободен. И на мен на дюза ми намирисва, но като гледам снимката на кабелите ако я увеличите в началото откъдето тръгват ми се вижда че е опадала изолацията. Има вариант и маса на компютъра да е слаба, виждал съм ръжда на други коли където е хваната масата.
Не се подвеждайте от заглавието на темата пушене, темата не е моя а само я ползвам, по скоро е прекъсване при първо палене. Сега се сещам че съм го имал тоя проблем с такова прекъсване на италианска кола и го излекувах със смяна на темп. датчик на колектора, а там също се съмнявах в налягане на гориво а излезе ремонта 10-15 лева


kukata_pasat
Мнения: 954
Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
Автомобил: АУДИ А4 Б6
Двигател: AVF
Местоположение: Плевен

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот kukata_pasat » Съб 26 дек 2020 17:45


Вальо колко студена трябва да е колата че да я хване лаптопа дюзата,в смисъл трябва ли да е седяла цяла нощ или е достатъчно половин един час престой за да си покаже магариите.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Съб 26 дек 2020 19:20


Прави ми го след престой 12-14 часа, ако излеза наобяд с колата и се върна и вечерта пак бръмна след 5-6 часа няма проблем. Въздуси не лапа от никъде, карам с прозрачни маркучи и я следя постоянно. Няма нито едно балонче в горивната система нито на постъпваща нито на обратна нафта. Имах слаб дебит на подкачващата помпа и сложих чисто нова помпа с нивомер на Pierburg, нов горивен филтър MANN и нов възвратен клапан след филтъра. На всяко палене вдигам капака и гледам за балони ама няма, маркуча за постъпващата нафта си стои под налягане (твърд) и преди палене


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот Zinoto » Нед 27 дек 2020 9:11


Влияе се от температурата навън нали?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Нед 27 дек 2020 11:39


Ми да ти кажа някой път на 10 градуса ми се е случвало да палне и да угасне. Друг път на - 8 запали перфектно. Някой път е напълно загряла и върти по 2-3 секунди все едно няма гориво. На - 2 градуса ми се случи да не подгрее и стартера завъртя 2 секунди и запали все едно е топла. Някой път се закрепи с месеци и нито пушек нито претрисане. Някой път запали и държи обороти ама усещаш сякаш самото запалване прекъсва и го усещаш как мотора спре за момент първите 1-2 секунди. Ама да ти кажа на зверски студ пали по добре, зверски имам предвид - 13 и държи по високи обороти(мхалко над 1000) и работи супер нито пушек нито нищо, само пара изкарва. За мен ако мотора е износен няма да може да запали така лесно в студеното. Онзи ден ми се случи беше топла колата угасих я и след малко пак запалих и пак усетих как самото запалване прекъсна за момент и заработи добре


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот samo_pechka » Нед 27 дек 2020 11:55


Електрически проблем ще излезе , не ми прилича от обяснението да е механичен.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Нед 27 дек 2020 12:25


Демпфера е разбит и клати мотора, ама като държа съединитела няма проблем и затова на съединител паля. Помня че миналата година като смених о пръстени на дюзите паленето се подобри, но с времето си стана пак същото и се осъмних първо в пръстените. Затова при гадно палене се слагат прозрачни маркучета и ако отърват пръстените лапа въздух от там и като се запали изкарва пяна или леки балончета като я задържиш на оборот докатшо обезвъздуши и после пак си работи добре. Тук няма никакви балончета. Това ако са в начален стадий, в по късен стадий вече вкарва компресия през дихтунгите и вървят постоянно балончета през обратната нафта, колите пак работят перфектно и собствениците дори не подозират че нещо става, докато не почне да пали много трудно или не напълни картера с дизел


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Нед 27 дек 2020 15:12


Току що изключих датчика на антифриза да пробвам как е паленето и взе да капе антифриз от него като го разшафах, явно пръстенчето се е прецакало(поне разбрах откъде е губила по малко антифризец, за месец доливах 100 грама).
Запали по същия начин пак с едно леко прекъсване, само дето се блъсках 1 час да вадя куплунга без да разкачам нищо. Разликата че с изключен датчик удължава подгрева и бълва много гориво и пуши на влак


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Пушене при първо палене

Мнениеот valiosport » Сря 30 дек 2020 19:47


Днеска дойде колегата kukata_pasat и включихме моята машина да я сканираме за грешки, имаше само две грешки, дебитомера ми го набива като грешка въпреки че е спрян и бях палил с изключен датчик за антифриза.
Направих клип на дюзите при самото палене и има отклонение на студена, но не е фрапиращо, като поработи 5 минути и стойностите са +-0,2. Датчиците показват приблизително еднакви температури. Кабела на дюзите е нацепен но не е от него. Може да пробвам да натегна обувките към дюзите но не вярвам да се оправи. За мен това са дюзи, ще пробвам ударна доза с някоя добавка, ако не се оправи гледам в Дарксайд комплект ПД150 работили дюзи тествани се продават за 540£
https://youtu.be/GQ7TLlA1cyQ



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Elkapo523 и 57 госта