Биодизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
rado_mit
Мнения: 945
Регистриран на: Сря 30 юни 2004 13:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ....

Мнениеот rado_mit » Сря 10 май 2006 8:50


rudolf написа:никси,,,мислил ли си да направиме ако не системата с двата резервоара и за нафта,,,,поне един топлообменик да влиза биото на към 70-80 градуса в помпата???

и как би се отразил като го караме и само на нафта и я загряваме???

.. амии мисля, че комплектите за преминаване към бои-дизел който продават в Германия /имаше в Авто Билд/ имаха топлообменник .. явно има значение за да го включват вътре наред с маркучите и май допълнителен филтър имаше .. :wink:




Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Сря 10 май 2006 8:59


Аз доколкото разбрах тези комплекти са за каране на чисто олио.
А при мен има нагревателна свещ за горивото фабрично, само че не знам дали работи и къде се намира.


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Сря 10 май 2006 13:03


комплектите наистина ги дават за рапично олио.. а не за Б20....мислълта ми беше че сега на Б90 ако има смущение от температурите...мислех си дали тия колебания в мощността не могат да са от температурата на биодизела в системата..., ако и при теб се наблюдава това с прилив на мощност когато колата започне по интензивно да се натоварва известно време -може ли да е от повишаването на температурата на биото -щото минава през помпата по интензивно???....хубаво е че температурите се задържаха ниски за сезона,,,интересно ми е когато се повишат дали ще има колебания и на колко градуса околна -ще се оправи...

според мен системите за олио са за намаляване на гъстотата чрез загряване,,,,но определено си мисля че биха позволили използването на б100 през по голям период от годината....
(дори зимата си мисля вариянт за 10тина литра алпин дизел с присадки в тубичката и обикновен дизел в резервоара след като загрее...а и за екстремнно ниски темпрератури -допълнителния резервоар да се демонтира и да се загрява преди старта на колата,в домашни условия..)....не че ще го правя ,но ми звучи много добре за бак уп, 20тина януарски дни..,особено когато трябва да разчиташ на колата...)

мислълта ми беше ,как ще повлияе загряване на горивото ако ти се наложи да минеш на истински си дизел?


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Сря 10 май 2006 13:04


всъщност не е никакъв проблем,ако имаш радиаторче с топла вода ,да му сложиш механично кранче което да го спира...

гледах че ги правят 35-45 сантиметра най-простите радиаторчетата,когато не са серпентитен тип..


Потребителски аватар
stanimir
Мнения: 488
Регистриран на: Чет 11 май 2006 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ...

Мнениеот stanimir » Чет 11 май 2006 15:30


Още не съм пробвал тоя биодизел,но защо ли ми се струва,че мернах цена много над "ЕДИН ЛЕВ",че и по-скъп е ,май, от обикновения дизел :twisted: :twisted: :twisted: :wink: :wink: :wink:


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: ...

Мнениеот rudolf » Чет 11 май 2006 16:32


stanimir написа:Още не съм пробвал тоя биодизел,но защо ли ми се струва,че мернах цена много над "ЕДИН ЛЕВ",че и по-скъп е ,май, от обикновения дизел :twisted: :twisted: :twisted: :wink: :wink: :wink:


ние се се напъваме глобално и с перспектива :WC

ако го намираш по скъпо от дизел -сипи дизел,аз ще ти го трампя за био :handshake


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Пет 12 май 2006 20:14


Колеги, днес се задръсти поредния нов филтър, който е на 700-800км....не съм го сменил още да видя дали 100% е в него проблема, но колата се държи като на запушен горивен филтър....в момента дори на 30км/ч колата придърпва и едва не гасне.....допускам, че може отнякъде да влиза въздух, но утре ще се види със сигурност......аз мисля да не сипвам вече от горивото, което с nix сипваме......един приятел мина 1500км с бмв 525tds и няма проблеми.......явно само аз съм каръчето.......не плюя по горивото, просто искам да споделя......според мен точно това гориво не е особено качествено....поздрави:)


Kalin72
Мнения: 1320
Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG

Мнениеот Kalin72 » Пет 12 май 2006 20:30


Alek написа:Колеги, днес се задръсти поредния нов филтър, който е на 700-800км....не съм го сменил още да видя дали 100% е в него проблема, но колата се държи като на запушен горивен филтър....в момента дори на 30км/ч колата придърпва и едва не гасне.....допускам, че може отнякъде да влиза въздух, но утре ще се види със сигурност......аз мисля да не сипвам вече от горивото, което с nix сипваме......един приятел мина 1500км с бмв 525tds и няма проблеми.......явно само аз съм каръчето.......не плюя по горивото, просто искам да споделя......според мен точно това гориво не е особено качествено....поздрави:)


А не мислиш ли, че биодизела все още промива наслагванията от петролния дизел по горивната ти система, и по този начин те се събират във филтъра и го запушват?


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Пет 12 май 2006 20:54


Допускам, но така може да промива още доста, което не ме устройва.......може да заминат още доста филтри.....и миналата година като карах със същото гориво не съм сменил един филтър....както и да е......просто споделям факти.....


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Съб 13 май 2006 0:16


имам усещането че пропана е по на сметка...особено зимата


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Нед 14 май 2006 13:24


Смених филтъра и колата тръгна нормално.....това ще да е бил проблема....колеги, задължително си носете резервен горивен филтър в багажника:)


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rudolf » Нед 14 май 2006 17:16


Alek написа:Смених филтъра и колата тръгна нормално.....това ще да е бил проблема....колеги, задължително си носете резервен горивен филтър в багажника:)


алек един въпрос...

ти прецеждаш ли тубата когато я сипваш???


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Нед 14 май 2006 21:10


Ами аз вече съм на 2200 км и всичко е ок. Алек, можеш ли да разголбиш задрсътения филтър и да видиш как е вътре ? евентуално снимки ?
Фунията с която сипвам има цедка и по нея се събраха разни по твърди образувания, но при разтъркването им с пръст те без проблем се разтвориха и минаха през цедката, която е доста ситна. Аз обмислях да го цедя през нещо по фино. Принципно на дъното на тубата остава по мътен биодизел. Т.е не изсипвам цялата туба. Последните 2-3 литра ги оставям и след 2 дни престой отново се избистря и т огава ги доливам като пак осатвям утайката в тубата (после я изхвърлям)
определено не е много висококачествен. Бероятно не е измит добре. Тези остатъци са т.нар. сапун има начин за неговото тотално очистване но верятно не го правят. Защото процеса "миене" не маха напълно.
Скоро ще преведа и ще постна рецепта как се прави биодизел вкъщи:)
Супер лесно е и не изисква кой знае какво. Е естествено не е най висококачествения биодизел който ще получите но пак е нещо:)

поздрави!


Потребителски аватар
rudolf
Мнения: 385
Регистриран на: Сря 22 фев 2006 5:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

...

Мнениеот rudolf » Нед 14 май 2006 23:44


никс,,,и аз в тоя аспект мисля,,,,и аз ги изцеждам и не мога да разбера,,,,уж са като люспички,,,а се разтварят.....някакво слояване ли е???

затова алекс го питах цеди ли,,,щ

сипах 2рата туба ,от времето когато ти каза че май са го развалили я купих,,,,

има разлика,,,при мен върви повече и постояно,както и при загасване наблюдавам няколко пъти два три оборота в повече след като съм върнал ключа...възможно ли е да има връзка с биото??

бтв доста над 6 литра ми е разхода,,,


Потребителски аватар
Alek
Мнения: 764
Регистриран на: Сря 12 апр 2006 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Alek » Пон 15 май 2006 8:39


Не, не съм цедил, наливам директно....а това за оборотите след гасене и на мен ми се случва и със сигурност е от биото....на мен ми се случва и друго понякога.....при изключване от скорост оборотите на ми падат на 900 примерни, а седят понякога 15 секунди доста по-високи....нямам оборотомер, но според мен някъде 1200-1300 оборота....



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта