Намерих тези картинки, дано са от полза на някой
intake

exhaust

vacuum

charge air cooler

kukata_pasat написа:Когато правя почистване на геометрията с спрея когато вкарам пияната раздвижвам геометрията(на угасен двигател) посредством вакум маркуче вкарано в клапана за разтоварване дълго около половин метър дърпайки с уста и се движи доста може би около 2 сантиметра.На този клип съм показал максималното движение на акуатора (само че при работещ двигател) https://www.youtube.com/watch?v=z8CUhM7o-1E
Scarchu написа:kukata_pasat написа:Когато правя почистване на геометрията с спрея когато вкарам пияната раздвижвам геометрията(на угасен двигател) посредством вакум маркуче вкарано в клапана за разтоварване дълго около половин метър дърпайки с уста и се движи доста може би около 2 сантиметра.На този клип съм показал максималното движение на акуатора (само че при работещ двигател) https://www.youtube.com/watch?v=z8CUhM7o-1E
Колега, според мен и ти имаш проблем с клапана и/или вакуума. Вярно, че моя двигател е AJM, но при прилагане на вакуум клапана дърпа рамото значително по-гладко (без пресекулките видни на твоето видео) и значително по-бързо (като кокошка цивка).