-19 С, с мъка , но запалих

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Dobromirski » Сря 01 фев 2012 9:57


Аз да се оплача :(
Като оставим на страна слабият акумулатор (направи 3 тегави оборота и умря ), след подаване на ток колата запали много гадно. При въртенето на стартер пали само един цилиндър, и след 3-4 секунди на задържан стартер се обадиха и другите и заработи без стартер. Отзад бял пушек...чудо. Работи твърдо първите двайсетина секунди и лютииии, лютиии. После се оправя. Ядоса ме и проверих свещите с мултицет, и има само една електрически здрава. :banghead: Ама при -20 няма да ги сменял , бал съм ги .
Кат се отопли тогаз.




Потребителски аватар
sam_boha
Мнения: 640
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 12:01
Автомобил:
Двигател:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот sam_boha » Сря 01 фев 2012 10:01


Не знам какво ми се хвалите тука с тия минус 20. :Mr Green Fun Я четете сега за целзии.

Действието се развива вчера в ... Кнежа. Поглеждам шишето Кастрол ТДА - станало на желе. ОК, за нафтата е ясно и си тръгнах пеша. Баща ми подминава шишето, излиза на улицата, качва се в колата (поло СДИ), върти един път - не ще, върти втори - пали и отива да си върши работа. Вечерта ми казва -" ти тия смещи уж ги сменява, пък ей на - въртях два пъти. Такава ти е цялата работа, аз ако бях, щех да взема едни , дето...", натам се почват примерите на моите години какво е правил и т.н. семейна идилия.

Та аз съм горд - при минус 29 сутринта, хайде в града е било по-топло, а и е няколко часа след най-студото време, Поло-то стартира, е , със зор, но мисля, че е геройство.

П.П. Нафта половин резервоар от Лукойл + Кастрол ТДА. Колата спи на улицата, акумулаторът не е свалян или зареждан.
Оказа се, че е въртяла мудно, което говори, че е паднал, а и не беше палена предишния ден, така че е нормално. Май ще го сваля, за да постои на зарядно.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот dani_94 » Сря 01 фев 2012 10:11


Dobromirski написа:Аз да се оплача :(
Като оставим на страна слабият акумулатор (направи 3 тегави оборота и умря ), след подаване на ток колата запали много гадно. При въртенето на стартер пали само един цилиндър, и след 3-4 секунди на задържан стартер се обадиха и другите и заработи без стартер. Отзад бял пушек...чудо. Работи твърдо първите двайсетина секунди и лютииии, лютиии. После се оправя. Ядоса ме и проверих свещите с мултицет, и има само една електрически здрава. :banghead: Ама при -20 няма да ги сменял , бал съм ги .
Кат се отопли тогаз.


И при мен така... В понеделник в 5 часа запали от третият път... Във вторник сутринта след въртене по 10-15 секунди и то 3-4 пъти, запали и се стрисаше доста... Вчера проверих свещите, то здрава само на първи цилиндър... Бегом към магазина и закупуване на 4 нови NGK... Тази сутрин, както угасна лампата, запали от 1/4 оборот, без притрисане :banana


boi4eto
Мнения: 1518
Регистриран на: Нед 11 мар 2007 12:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Чипровци

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот boi4eto » Сря 01 фев 2012 10:12


sam_boha написа:Не знам какво ми се хвалите тука с тия минус 20. :Mr Green Fun Я четете сега за целзии.

Действието се развива вчера в ... Кнежа. Поглеждам шишето Кастрол ТДА - станало на желе. ОК, за нафтата е ясно и си тръгнах пеша. Баща ми подминава шишето, излиза на улицата, качва се в колата (поло СДИ), върти един път - не ще, върти втори - пали и отива да си върши работа. Вечерта ми казва -" ти тия смещи уж ги сменява, пък ей на - въртях два пъти. Такава ти е цялата работа, аз ако бях, щех да взема едни , дето...", натам се почват примерите на моите години какво е правил и т.н. семейна идилия.

Та аз съм горд - при минус 29 сутринта, хайде в града е било по-топло, а и е няколко часа след най-студото време, Поло-то стартира, е , със зор, но мисля, че е геройство.

П.П. Нафта половин резервоар от Лукойл + Кастрол ТДА. Колата спи на улицата, акумулаторът не е свалян или зареждан.
Оказа се, че е въртяла мудно, което говори, че е паднал, а и не беше палена предишния ден, така че е нормално. Май ще го сваля, за да постои на зарядно.

Колега, ти си рекордьор за тази зима, а и останалите с дизели в Кнежа който палят. Аз днес при - 20С не можах да запаля и внесох акумулатора да се зареди, след обяд ще запаля, но ми писна от този студ, да се маха!


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Zinoto » Сря 01 фев 2012 10:24


При тия температури определено свещите вече са важни и при ТДИ, до -5 ако е в добро здраве пали и с изгорели свещи.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Andonov » Сря 01 фев 2012 10:37


1Z при -10С палеше на втория оборот но без свещи и умерен бял пушек за около 5сек. Предпазителя беше прекъснат, като купувах колата.


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот lozan_87 » Сря 01 фев 2012 10:46


Днес беше най ужасния ден за моя пасат най трудното палене. Снощи заредих 20л дизел от ромпетрол + добавка Хелиос против замръзване на нафтата. Сутринта ставам подгрявам подават ми ток (защото моя пак свърши докато опитвам да запаля самостоятелно) върти и не припалва даже, но днес доста дълго въртене падна може би 6-7 пъти за по 10-15 секунди, след което запали много измъчено (чак жал ми стана). Преди това погледнах нафтата данеби да е замръзнала бръкнах с едно маркуче в резервоара от маркучето прокапа бистра нафта дори не беше гъста.
Моля ви кажете какво може да се скапва от ниската температура че да не иска да пали???


Потребителски аватар
Благовест
Мнения: 2117
Регистриран на: Нед 02 яну 2011 22:38
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Благовест » Сря 01 фев 2012 10:50


Свещи :hmmmm


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот smash22 » Сря 01 фев 2012 10:51


Да се похваля и аз ,че тази сутрин запалих :bishop има си разлика с по-рядкото масло ,усеща се осезаемо как по леко върти акумулатора и не се изтощава ,ама за всеки случай си я подгрях 3-пъти все пак е -20 и наистина падна въртене от около 10 секунди ама поне запали ,а за нафтата на ОМВ дето казват че е с добавка си е чиста рекламна измама същата си е като другата та днес ще си сложа аз добавката на Кастрол .


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Adnan » Сря 01 фев 2012 11:14


lozan_87 написа:Днес беше най ужасния ден за моя пасат най трудното палене. Снощи заредих 20л дизел от ромпетрол + добавка Хелиос против замръзване на нафтата. Сутринта ставам подгрявам подават ми ток (защото моя пак свърши докато опитвам да запаля самостоятелно) върти и не припалва даже, но днес доста дълго въртене падна може би 6-7 пъти за по 10-15 секунди, след което запали много измъчено (чак жал ми стана). Преди това погледнах нафтата данеби да е замръзнала бръкнах с едно маркуче в резервоара от маркучето прокапа бистра нафта дори не беше гъста.
Моля ви кажете какво може да се скапва от ниската температура че да не иска да пали???

Горивен филтър, погледна ли дали идва бистра течност от прозрачният маркуч или само пяна?


lozan_87
Мнения: 56
Регистриран на: Съб 18 юни 2011 10:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Силистра

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот lozan_87 » Сря 01 фев 2012 11:26


Горивен филтър, погледна ли дали идва бистра течност от прозрачният маркуч или само пяна?

Не съм гледал филтъра но предполагам че идва защото е на 5 месеца, а и като запали може да си я форсираш колкото искаш подава си достатъчно гориво и нито подскача нито угася.


K
Мнения: 1340
Регистриран на: Вто 09 окт 2007 21:01
Автомобил: Passat B6
Двигател: DSG 4x4 CBBB

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот K » Сря 01 фев 2012 11:48


На -15 тая сутрин запалих от раз, с няколко подгрева. Вчера сипах малко бензин, вечерта я припалих и днес е есктра :mrgreen:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Aprilia » Сря 01 фев 2012 12:10


Нарочно оставих мойта снощи да спи отвънка защото казаха че днеска ще е най-студения ден и тука, слизам сутринта в 6:30 -13, малко зор влязох в колата де mhihi въртя ключа 1 подгряване и пали от четвърт, тоя път без претрисания :shock :shock Странно животно е тоя АХФ колкото му е по-студено по-добре пали и работи mhihi


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Zinoto » Сря 01 фев 2012 12:23


Andonov написа:1Z при -10С палеше на втория оборот но без свещи и умерен бял пушек за около 5сек. Предпазителя беше прекъснат, като купувах колата.

Точно това доказва, че при първите симптоми за трудно палене в началото на зимата при температури около нулата за дизел с директно впръскване свещите са последното нещо което трябва да се провери. В много теми "специалистите" съветват винаги "свещи" и "въздух", да ама не mhihi


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: -19 С, с мъка , но запалих

Мнениеот Andonov » Сря 01 фев 2012 12:28


Дам. Помпа или дюзи, компресията е последното нещо от което ще страда едно ТДИ.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, Dddimarta и 71 госта