


Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Вчера рециклирах стартера и след смяна на втулки и четки(старите имаха още бая хляб), изчистване и смазване обилно на редуктора, както каза един колега преди няколко поста. Колата като запали, чак се стреснах и не очаквах да има такава голяма разлика. Сега върти с доста по големи обороти, и съответно пали много по-бързо.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Четките, че "имали хляб" нищо не значи, новото си е ново! Нов четкодържател ли сложи или презапоява четките, защото мисля следващия път като правя профилактика на моя да си взема направо четкодържател.
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Нов четкодържател бош със остъпката ми излезна 15лв. Втулките са 4бр. Но смених само крайните 2бр. другите ми се видя мисия невъзможна. Смазване на редуктора и всичко е ок.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали


М/у другото може ли от тези гумички
подложени на изключителни химически,температурни и механични въздействия да зависят толкова много неща,тъпа работа,поне ГНП-тата нямат подобни проблеми.
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Жалко е, че излишно осложняват новите автомобили, но колкото и да си караме старите - идва момент в който щеш не щеш трябва да караш нова...
-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Мислил ли си да я продадеш?
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Да
...обаче проблема е какво да взема ако я продам,то трябва да е или чисто ново или макс на 1-2 години,писах някъде,че съм си харесал новата фиеста,за около 10 000 има 2010-11,около 90 коня,фабрична газова,гласов контрол,безконтактно запалване,адаптивни предни светлини...ама жената казва,че ако взема подобна "женска" кола щяла да ме напусне
...иначе много си харесвам моята Бора , дали да допусна едни о-пръстенчета с диаметър на гумената част 1-2 мм да ме разделят с нея?Не знам!В чудене съм.
Замислям нова смяна на въпросните,явно при поставянето става нещо и всичко е до късмет.


Замислям нова смяна на въпросните,явно при поставянето става нещо и всичко е до късмет.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Бората ти е наистина уникална и аз не бих се разделил е така. 

Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
FELIPE написа:Замислям нова смяна на въпросните,явно при поставянето става нещо и всичко е до късмет.
ок има някви проблеми с главата е възможно. Направи си е една зимна разходка до морето

- buller
- Мнения: 2193
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
FELIPE написа::cry Оказва се,че вече въздух в горивото няма и пали перфектно,НО този път пък вкарва нафта в маслото :banghead
Оправят едно, развалят друго.
Колкото и да е добър един майстор, понякога се получават такива неща.
Иди в сервиза, в който са ти оправили паленето - би трябвало да ги сменят без да ти взимат пари за труд

- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Този (д)ефект се получава при разбити легла на дюзите, много често срещано при 131 (предимно на авф съм го виждал) дали пък там не е проблема
Както е казал морфей раходи се до морето при ифидик, доста път е ама поне ще си решиш проблемите 


- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
Покарай е и следи нивото на маслото, мисля че един милиметър не е критерий на различни места и налкони и температура на маслото може да се вдигне и повече от 3-5 мм.
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
На мен ме е яд,че не погледнах нивото на маслото още на другата сутрин след като взех колата,за да имам някаква отправна точка,защото действително нивото ми бе около милиметър,милиметър и половина под горната чупка,а сега е точно на чупката,но тая някаква надежда,че може да е влезнала нафта вследствие на самия ремонт,какво ми дава основание да мисля така,Жоро ми каза,че като са махнали дюзите в цилиндрите е влезнала доста нафта,като чак се е опасявал от "нафтов удар" при запалване и след като запалих колата за първи път след ремонта доста пушеше и миришеше на не изгоряла нафта, това пушене продължи доста време,да кажем половин час,като след това изчезна...а дано,ама надали дето се казва,но надеждата умира последна
.Ако не, ще съм тоталния карък,на хората им влиза нафта в маслото и след смяна на гумичките се оправя,а при мен е обратното
.
А главата действително има вкопано от дюзите(не вярвам ПД 1,9 освен чисто нова да няма,знаем защо),но преди първата смяна нямаше проблеми,след нея също,проблема,ако го има, се появи чак сега.
Иначе приятели,ако съм сигурен в момента,че мога да мина 500 км с колата без да ми се напълни картера с нафта,веднага и с кеф щях да напиша в заглавието -РЕШЕНО!
П.П.27.11.2013г. - И наистина смятам проблема за решен,досега съм минал 650 км.,Бората пали кибрит,нивото на маслото не се променя,даже съвсем леко е дръпнало надолу,та вече спокойно мога да констатирам,причината за проблема е бил о-пръстените на дюзите и Жоро ги е сменил напълно професионално.


А главата действително има вкопано от дюзите(не вярвам ПД 1,9 освен чисто нова да няма,знаем защо),но преди първата смяна нямаше проблеми,след нея също,проблема,ако го има, се появи чак сега.

П.П.27.11.2013г. - И наистина смятам проблема за решен,досега съм минал 650 км.,Бората пали кибрит,нивото на маслото не се променя,даже съвсем леко е дръпнало надолу,та вече спокойно мога да констатирам,причината за проблема е бил о-пръстените на дюзите и Жоро ги е сменил напълно професионално.
Последна промяна от FELIPE на Сря 27 ное 2013 19:21, променено общо 3 пъти.
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
няма вариант да ти се напълни толкова бързо с нафта, ако имаше, едва ли щеше да имаш проблеми само с по-трудно палене.
Аз също се бях навил да ги сменям превантивно и имено Иво ми каза, не се филмирай и си карай колата, имаш ли реален проблем то ще си покаже. Година и повече, си перкам така, ядове няма.
Аз също се бях навил да ги сменям превантивно и имено Иво ми каза, не се филмирай и си карай колата, имаш ли реален проблем то ще си покаже. Година и повече, си перкам така, ядове няма.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Bora ASZ 2002 върти по-дълго от нормалното докато запали
колкото и да е странно днес правих голф 131коня с абсолютно същия проблем.колата имаше пауарбокс, изключих го и проблема се оправи.преди това колата палеше когато тя реши и оборотомера на стартер скачаше до 4000 оборота.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Piqndurnik и 35 госта