


Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Тази сутрин в наше село беше -10 градуса. Имам клип от старта но нещо немога да го кача с телефона. Определено завъртя по мудно отколкото при -1 градус (акумулатор) но ми направи впечатление че пак си запали с "удар" и даже задържа обороти малко над 1000.
За протокола на 2-ри цилиндър не подгрява свеща заради разпаднала се лула. Предстои смяна но сега ми е много студено.
За протокола на 2-ри цилиндър не подгрява свеща заради разпаднала се лула. Предстои смяна но сега ми е много студено.
- alex-paynera
- Мнения: 79
- Регистриран на: Нед 20 сеп 2009 20:25
- Автомобил: Seat Leon 1P
- Двигател:
- Местоположение: Pyce
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колеги искам да ви питам дали ако някоя от свещите не подгрява и лампата ще ми индикира на таблото.Питам понеже днес беше -8 градуса и при мен лампата за подгрев светва и изгася заедно с другите.На предните ми коли подгрева си стоеше поне 3-4 секунди а на Бората изгася веднага.За мен не е нормално.
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Маховика на колата ти как е ?samo ra4na na zavoite написа:но ми направи впечатление че пак си запали с "удар"
А за колегата над мен , изгоряла свещ не индикира на таблото и не се отразява на продължителността на светене на лампичката .
Може би имаш проблем с датчика на тройника . Смени го .alex-paynera написа:На предните ми коли подгрева си стоеше поне 3-4 секунди а на Бората изгася веднага.За мен не е нормално.
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
На мен и 4-те не работеха и пак ми светваше лампата за около секунда-две и после изгасваше. Прав е колегата , тая лампа само индикира а не ти казва дали са ти здрави свещите
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: Пон 27 окт 2014 16:30
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Колеги, здравейте и при мен положението е зле, защото днес беше -7 запалих я пуши неизгоряла нафта, някои от цилиндрите май не пали, преди малко излязох пак да пробвам примерно с 5 подгрявания и същата работа тресе, пуши, въртя на стартер 3 4 секунди. Смених една дюза, но все още не съм я закачал на вага обаче има напредък когато беше 0 градуса със старата пушеше над 10 минути, със тази 15 секунди обаче сега на -8 градуса пак е зле . Като я закачих на вага преди да я запаля,когато бях със старата дюза, човека ми каза че като грешка ми излиза лампата на подгрева незнам какво значи това той каза, че не е проблем. Проверявах си свещите само 1 беше изгоряла и я смених но възможно ли е и здравите да не могат да подгряват защото едва ли са сменяни някога и просто да са се изчерпали. По принцип маховика ми е заминал, но не мисля, че той главната причина. Ще се опитам да направя клип тези дни. Да отбележа, че съм с AJM мотора.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
samo_pechka написа:Маховика на колатаsamo ra4na na zavoite написа:но ми направи впечатление че пак си запали с "удар"
Колега знам че ти си наясно с нещата но неси обърнал внимание на колата ми в по горните постове.
Маховика ми е идеален с 1z съм :)
Като казвам че пали с "удар" имам предвид че го няма товаприпалване и зачудване доро и бавно да върти стартера. Когато е доста студено и върти мудно просто прави няколко оборота и пали без да дъвче. Това го споделям с цел да бъде като някакъв ориентир за другите колеги.
- samo_pechka
- Мнения: 8981
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Ясно , наистина не съм обърнал внимание
разбрах сега какво имаш в предвид .

- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
До тук добре. Сега ако някой сподели и по въпроса за предварението и как се постига това "ударно" палене и мисля, че нещата ще се подредят.
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Моята центровка е меду средната и най горната линия , по скоро е по близо до най горната и пали с "удар"
- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
На моите кошници, гледам тайминга да е между 55 и 60 на загряла кола. И двете палят от раз
Днес на -10 се представиха много добре.

-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Ами снощи след като при -7 колата едвам въртеше,ABC - светеше като луд и едвам запали картинката ми стана ясна :) Днес се обадих на един приятел и ми докара чисто нов FERA 80Ah сложих го на студена непалена кола и о чудо при -6.5 най-накрая запали както трябва!!!Дано всичките ми ядове да са били от този акумулатор ,ще покарам и пак ще споделя !
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
Аз като паля нямам навика да натискам съединителя, но тази сутрин го натиснах и завъртя по живичко въпреки ,че беше -10 гадуса.
Има и други фактори де предния ден имах едно пътуване та може акумулатора да се е позаредил повечко знам ли.
Има и други фактори де предния ден имах едно пътуване та може акумулатора да се е позаредил повечко знам ли.
- streetracer1
- Мнения: 461
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
По моята статистика излиза, че тези с повечко предварение и по-ниски милиграми палят по-добре. Дали не е тук тайната в паленето? Отделно нали си трябват свещи, ревизиран стартер и здрав акумулатор.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
samo ra4na na zavoite написа:Аз като паля нямам навика да натискам съединителя,
Ако колата не е автоматик е неписан закон че се пали ВИНАГИ С НАТИСНАТ СЪЕДИНИТЕЛ,едно от гледна точка на безопасност /забравил си да изключиш от скорост/ и второ си мъчиш стартера освен коляновия вал да завърта при старт и първичния вал на скоростната кутия

- BOSS75
- Мнения: 11
- Регистриран на: Нед 02 ное 2014 17:23
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: 1.9 TDI
- Местоположение: Плевен
Re: Бора 1,9TDI AHF 110 коня трудно първо палене
https://www.youtube.com/watch?v=3dNoJhdqqJg
Мнения относно това "палене"?
ПС: Весело посрещане на Новата Година довечера! :)
Мнения относно това "палене"?
ПС: Весело посрещане на Новата Година довечера! :)
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 66 госта