"rado_mit"]много "специалисти" ..
пак да ви кажа ..
като човек дето търгува с масла ..
Колега може да търгуваш с масла, но си остани само с търгуването след като не знаеш (или не искаш да знаеш)предназначението на 2Т маслото добавяно в нафтата.
Та на въпросите които не си разбрал:
rado_mit
това не го разбрах какво искаш да кажеш ..
1. Че Опел не са знаели за Евро 3 изискванията преди 10г. ???
Знаели са и затова това бутало е с тефлоново покритие, за да намали триенето.
2. Че приятеля ти е мърляч???
По какво определи, че е мърляч- по това, че в оторизиран сервиз за дизелови двиг. на околовръстното на София му казали повредено ГНП-1500лв. и отново ще караш колата. Той естествено не ги даде, но при тези корекни търговци (мърлячи) вече не стъпва.
3. Че Опел, напук на слуховете са много "дуракоустойчиви" машини??
Дали са устойчиви машини или не, не съм аз този, който ще ги определям. Само ще ти спомена, че въпросното ГНП BOSH VP-44 се монтира и на БМВ, АУДИ, ФОРД, НИСАН и на безброй американски автомобили. На тях също се поврежда ГНП-то много често, но те също не са "дуракоустойчиви" машини нали???
4. Че 2Т маслото замества успешно тефлона???
Факт, че си кара колата вече няколко години и няма проблеми, и то срещу много по-малка сума. А дали 2Т маслото замества успешно тефлона не знам, но знам, че повечето коли които се карат в БГ са милионни мъртавци откъм километри и хората правят и невъзможното да продължат да си ги карат.
Поздрави