1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот na4o4o » Съб 13 фев 2016 12:49


колеги след центровката е ето така,колата е афн пасат
http://prikachi.com/images.php?images/976/8632976M.png това е на каналите
http://prikachi.com/images.php?images/977/8632977K.png това е помпата




Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Съб 13 фев 2016 16:57


Това на каналите да не е веднага след запалване? За АФН това не е идеалната центровка, още малко предварение няма да е излишно. След запалване трябва да поработи 2 минути, така че на 4 канал да се получи в последната графа под 10%. Ако не спада под 10% трябва съвсем малко напред още и пак гледаш.


Потребителски аватар
na4o4o
Мнения: 189
Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
Автомобил: PASSAT B5 1998
Двигател: AFN
Местоположение: кюстендил

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот na4o4o » Съб 13 фев 2016 17:09


а кой от софия може да ми направи идеалната центровка за афн,срещу заплащане разбира се


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Съб 13 фев 2016 17:20


Който и сега, но му стой на главата. Ако не ти се занимава със същия, карай така не е проблем.


Потребителски аватар
lubo007
Мнения: 1231
Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
Автомобил: GOLF 5 TDI
Двигател: BKC
Местоположение: Пловдив

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот lubo007 » Пон 29 фев 2016 12:21


всички писали в тази тема, и аз да задам моя въпрос: 1.9 TDI ALH, ЧИП , 0.216 дюзи и 1752 турбо - къде трябва д ами е графиката на центровката и кои канали да гледам или кача тук снимки. намирам все противоположни клипчета и мнения. Едни да е близо до зелената (под нея), други около синята!
Моля някой да сподели, довечера ще кача и снимки


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Zinoto » Пон 29 фев 2016 14:36


При теб с чипа и тези дюзи вече мотора ти не е ALH и едва ли мнение тук или където и да е ще ти помогне. Някой с повече опит като види как работи мотора и какъв му е звука, как пали може да определи, къде е оптималното положение по графиката. Виждал съм доста такива коли с или без хардуерни промени, които няма как да се настроят добре без промяна в чипа.


kraskko
Мнения: 307
Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
Автомобил: bmw
Двигател: dizel
Местоположение: Usa
Контакти:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот kraskko » Пон 21 мар 2016 17:07


https://www.youtube.com/watch?v=Cv3mwYttXmk
този пушек има ли вариант да е от центровката ?
след всяко палене излиза същия дим и при мен сутрин,след обяд няма значение дали е топла или студена .изпушва за 10-20 сек и след това няма ядове.колата е ауди а4 АФН .
центровката е на ред,милиграмите са 2,2

на 4-ти канал исканото предварение е 1,3 в трета колонка е 1,8 авансатора е на 2,8%
графиката е под зелената линия,тайминга играе от 57-62.


viper_speed
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот viper_speed » Чет 31 мар 2016 20:22


Здравейте , можете ли да кажете при мен как е центровката понеже не разбирам особено , и да обясните какви стойности трябва да докарам горе доло... 1.9 TDI 110hp ASV мотор
Прикачени файлове
za1.jpg
za2.jpg


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Spas » Пет 01 апр 2016 9:39


Тази бялата точка трябва да е по средата, между зелената и червената линия. Горивото е малко също. Какво си правил, за да стигне до тук?


viper_speed
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот viper_speed » Пет 01 апр 2016 9:44


Ами шумен мотор и майстора ми откри 2 от 3 гаики при помпата който не бяха стегнати и ги стегна,а от другата страна разхлаби нещо и чукна с чукче леко да "подвигне гнп-то".. След което се сдобих с ваг-ком и направих тест-а на загряла кола да каже който разбира дали трябва да се пипне нещо с тази центровка и какво точно..


Потребителски аватар
Spas
Модератор
Модератор
Мнения: 3690
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1800 RP
Местоположение: София

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот Spas » Пет 01 апр 2016 10:11


Искаш да кажеш, че чукаше по помпата, без да гледа на Ваг Ком?


Потребителски аватар
stefarata
Мнения: 1907
Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
Автомобил: Ford S Max MK1
Двигател: TDCI
Местоположение: Карнобат

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот stefarata » Пет 01 апр 2016 10:41


е то е ясно че е чукал без да гледа на ВАГ Ком, иначе положеието нямаше да е такова


viper_speed
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот viper_speed » Пет 01 апр 2016 11:59


Дам майстори сякакви.. Обяснете все пак къде е грешката и кво трябва да се направи вече разполагам с vag com .. Какво стойности гд трябва да гоня.. И какво е проблемното в момента при мен.. Отдвлно гледам повечето имат Btdc 1.3- 1.8 , при мене е 4 близо ?!?


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот okti_1 » Пет 01 апр 2016 17:41


От къде си колега ???


viper_speed
Мнения: 54
Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
Автомобил:
Двигател:

Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП

Мнениеот viper_speed » Пет 01 апр 2016 17:47


От София съм защо?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта