колеги след центровката е ето така,колата е афн пасат
http://prikachi.com/images.php?images/976/8632976M.png това е на каналите
http://prikachi.com/images.php?images/977/8632977K.png това е помпата
1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Това на каналите да не е веднага след запалване? За АФН това не е идеалната центровка, още малко предварение няма да е излишно. След запалване трябва да поработи 2 минути, така че на 4 канал да се получи в последната графа под 10%. Ако не спада под 10% трябва съвсем малко напред още и пак гледаш.
- na4o4o
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
а кой от софия може да ми направи идеалната центровка за афн,срещу заплащане разбира се
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Който и сега, но му стой на главата. Ако не ти се занимава със същия, карай така не е проблем.
- lubo007
- Мнения: 1231
- Регистриран на: Вто 31 окт 2006 18:56
- Автомобил: GOLF 5 TDI
- Двигател: BKC
- Местоположение: Пловдив
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
всички писали в тази тема, и аз да задам моя въпрос: 1.9 TDI ALH, ЧИП , 0.216 дюзи и 1752 турбо - къде трябва д ами е графиката на центровката и кои канали да гледам или кача тук снимки. намирам все противоположни клипчета и мнения. Едни да е близо до зелената (под нея), други около синята!
Моля някой да сподели, довечера ще кача и снимки
Моля някой да сподели, довечера ще кача и снимки
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
При теб с чипа и тези дюзи вече мотора ти не е ALH и едва ли мнение тук или където и да е ще ти помогне. Някой с повече опит като види как работи мотора и какъв му е звука, как пали може да определи, къде е оптималното положение по графиката. Виждал съм доста такива коли с или без хардуерни промени, които няма как да се настроят добре без промяна в чипа.
-
- Мнения: 307
- Регистриран на: Сря 24 мар 2010 12:27
- Автомобил: bmw
- Двигател: dizel
- Местоположение: Usa
- Контакти:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
https://www.youtube.com/watch?v=Cv3mwYttXmk
този пушек има ли вариант да е от центровката ?
след всяко палене излиза същия дим и при мен сутрин,след обяд няма значение дали е топла или студена .изпушва за 10-20 сек и след това няма ядове.колата е ауди а4 АФН .
центровката е на ред,милиграмите са 2,2
на 4-ти канал исканото предварение е 1,3 в трета колонка е 1,8 авансатора е на 2,8%
графиката е под зелената линия,тайминга играе от 57-62.
този пушек има ли вариант да е от центровката ?
след всяко палене излиза същия дим и при мен сутрин,след обяд няма значение дали е топла или студена .изпушва за 10-20 сек и след това няма ядове.колата е ауди а4 АФН .
центровката е на ред,милиграмите са 2,2
на 4-ти канал исканото предварение е 1,3 в трета колонка е 1,8 авансатора е на 2,8%
графиката е под зелената линия,тайминга играе от 57-62.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте , можете ли да кажете при мен как е центровката понеже не разбирам особено , и да обясните какви стойности трябва да докарам горе доло... 1.9 TDI 110hp ASV мотор
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Тази бялата точка трябва да е по средата, между зелената и червената линия. Горивото е малко също. Какво си правил, за да стигне до тук?
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Ами шумен мотор и майстора ми откри 2 от 3 гаики при помпата който не бяха стегнати и ги стегна,а от другата страна разхлаби нещо и чукна с чукче леко да "подвигне гнп-то".. След което се сдобих с ваг-ком и направих тест-а на загряла кола да каже който разбира дали трябва да се пипне нещо с тази центровка и какво точно..
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Искаш да кажеш, че чукаше по помпата, без да гледа на Ваг Ком?
- stefarata
- Мнения: 1907
- Регистриран на: Нед 13 сеп 2009 10:56
- Автомобил: Ford S Max MK1
- Двигател: TDCI
- Местоположение: Карнобат
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
е то е ясно че е чукал без да гледа на ВАГ Ком, иначе положеието нямаше да е такова
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Дам майстори сякакви.. Обяснете все пак къде е грешката и кво трябва да се направи вече разполагам с vag com .. Какво стойности гд трябва да гоня.. И какво е проблемното в момента при мен.. Отдвлно гледам повечето имат Btdc 1.3- 1.8 , при мене е 4 близо ?!?
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
От къде си колега ???
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пет 04 мар 2016 20:16
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
От София съм защо?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта