Голямо благодаря на Дани от Монтана

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Сря 29 авг 2012 15:13


brum написа:Писах по-горе. Четири точки.

Цените които ти каза и които Владо каза са различни. Помоли ме да не ги коментирам, но рискувайки да ми се сърдят после на мен ще споделя. Не виждам друг начин да ти обясня къде е разминаването в твоята и неговата история.

1) Кратки примери - Бутало - 50 (вече с 1-2 лева отгоре), но не 30лв.
2) Владо каза, че май е имало и втулки, но не е на 100% сигурен. Случката е на повече от година и тогава не е водел документация за такива помпи. Та втулките са ~35лв. Допълнително поставянето им качва цената. Владо не съм го питал изрично за това, но Вальо спомена, че е 50лв само монтажа на тези втулки. Няма как да докажа, че втулките са били сменяни, но при все, че Владо казва, че по-скоро е имало, а Вальо твърди, че е имало - склонен съм да приема, че втулки е имало.
3) Семеринг на оста - 12лв.
4) Гарнитури - в най-добрият случай 20 и няколко лева.
5) Труда - според зависи. Той може и да е 80лв, но в него не са включени допълнителните неща като поставянето на втулките. Та 80лв може да е стартовата цена на труда ако помпата Владо не я е качвал на стенд. От разговора ми с него останах с впечатление, че я е качвал за да се премери корпусното налягане, а това означава, че труда отива още нагоре.

Разлика между 130лв и сумата по-горе трябва да се вижда с просто око. Минимум два пъти разминаване. Не казвам, че ти лъжеш за тези неща, по-скоро предполагам, че нещо не си разбрал в цялата история. Но е редно когато отправяш такива обвинения да си сигурен в нещата които твърдиш. Ако авансатора който ми даваш не отговаря на моята помпа (или на тази помпа от която съм вземал части за ъпгрейд на моята, нейният номер и сега мога да го кажа - 0 460 414 987) ще е ясно, че не е моят. Ако обаче отговаря - ще приема, че просто някой неща не са ти били съвсем ясни и от там е тръгнала историята.

И пак казвам - Владо не помни на 100% историята с ремонтите по помпата ти. Но нещата който твърди са много по-близо до нещата които Вальо казва отколкото до тези които ти твърдиш.
. Т'ва с криенето в гаража не го коментирам. Ама щом е имало светната лампа е бил късен часът (можеш да споделиш за часа ако помниш). Явно си накарал Вальо да работи по нощите и ми се струва нормално да се е дърпал (но некоректно заключвайки се в гаража, правилно би постъпил да каже, че часа е късен и за днес е приключил). Но на фона на това как се опитваш да покажеш, че товари клиентите проблемите дадени като пример са ... несериозни. А когато става дума за спешна работа съм виждал на какво е способен и как отваря сервиза по изгрев слънце. Явно в твоят случай нещо е куцало.



Значи аз съм сигурен в това, което ми каза Владо, когато го питах колко му струва работата по ремонта на помпата, каза - 70 или 80 лв., но не повече от 80 лв. + 50 лв части, пред мене ги плати = 130 лв. Брум ти още ли не можеш да разбереш в какво неудобно положение поставяш Владо, хем трябва да каже истината, хем трябва по някакъв начин да защити приятеля ти от конфузната ситуация. Защото повтарям, все още Вальо му носи някоя помпа за ремонт от време на време на някой клиент. До колкото разбрах от постовете ти, ти вече няколко пъти си ходил до него да го притискаш с въпроси и едва ли не да му държиш сметка, защо ми е казал описаните цени. Ами аз ще ти кажа, защо ми ги е казал, защото е честен човек.

Относно това заключване на Вальо в сервиза, което се получи, да поясня - бях при Владо, часът беше около 6 вечерта, на 4-я ден висене, но вече бях разбрал за помпата, че Владо ми я прави, даже следобяда ходих с него за частите и привечер той я сглоби. Към 6 часа в сервиза на Владо идва Ванката и като ме видя се изненада много, аз му казвам ето я моята помпа, готова е вече. Той си тръгна, явно сконфузен, защото знаеше, че Вальо всеки път ми казва, че я дал в някакъв сервиз и там хората били много заети и само ме връщаше за следващия ден. След малко ми се обажда по телефона Вальо и казва, помпата ти току що я донесоха и почваме да я качваме. Викам му, как така, аз съм при Владо и помпата ми е тук пред мене, вече е сглобена. Той вика, няма такова нещо, не знам да има твоя помпа при Владо, помпата ти е тук при мене и вече сме започнали да я монтираме. В тоя момент си помислих, че той има някаква останала друга помпа и наистина е започнал да я слага за да избегне конфузното положение. Тогава се скарахме и му казвам никаква помпа няма да монтираш, помпата ми е тук с нови части и хич не си мисли да ми я подмениш с някоя друга. Той ми вика, тогава искаш ли да изкарам колата навън, както е със свалена помпа и да ти я оставим така, пък ти прави каквото искаш. Тогава му казах, виж какво не съм дошъл тука да се разправяме и да стават такива циркове. А той, аз си тръгвам, не ме интересува твоята помпа. Тогава излязох от гаража на Владо и отидох при Вальо. Значи техните гаражи са в съседни дворове, разделени с 3 метрова метална ограда с отделни входове на една бивша ремонтна база. Отидох до гаража на Вальо, а той се заключил отвътре и изгасил осветлението. Аз му се обаждам по телефона, той не отговаря. Накрая се обади и след дълги разправии отвори гаража, вътре бяха с това момче Ванката,което работи при него. Вика ми давай помпата да я слагаме, аз му казах, вече е късно, беше станало 8 часа вечерта, утре на спокойствие ще я качиш. А той, утре имам друга работа, сега ще я качиме. И тогава станаха тия истории със счупената отверка, счупения палец на законтрящата ролка. Така че, аз не съм го карал, както твърдиш, да ми прави вечерта колата, точно обратното, но той настоя и т.н.




brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Сря 29 авг 2012 15:57


Bora99 написа:Значи аз съм сигурен в това, което ми каза Владо, когато го питах колко му струва работата по ремонта на помпата, каза - 70 или 80 лв., но не повече от 80 лв. + 50 лв части, пред мене ги плати = 130 лв. Брум ти още ли не можеш да разбереш в какво неудобно положение поставяш Владо, хем трябва да каже истината, хем трябва по някакъв начин да защити приятеля ти от конфузната ситуация. Защото повтарям, все още Вальо му носи някоя помпа за ремонт от време на време на някой клиент. До колкото разбрах от постовете ти, ти вече няколко пъти си ходил до него да го притискаш с въпроси и едва ли не да му държиш сметка, защо ми е казал описаните цени. Ами аз ще ти кажа, защо ми ги е казал, защото е честен човек.


Ходил съм при него само веднъж. Вчера в ранния следобед. Попитах най-учтиво дали мога да задам малко въпроси за случката (като исках да разпитам само за авансатора и ако потвърди, че той е моят - да си го взема). Обаче без да настоявам Владо ми разказа доста повече детайли от необходимото. Никъде не съм го притиснал и се извиних за безпокойството след като приключихме разговора. Той отговори, че не е проблем. На Владо като му обясних за какво искам да го питам първата реакция беше, да каже че отношението ти не е правилно в тази ситуация. И че вместо това трябва да си благодарен, че помпата ти е заработила на парите дето Вальо ти ги е взел. Той даде примерите с големите сервизи, не аз. Също и каза, че няма къде да ти оправят помпата от състоянието в което е била за по-малко пари.

Писах ти по-горе с конкретни цени, ама ти нещо не вдяваш. 50лв е само буталото на авансатора. Провери го някъде по магазините. Другите части не ги коментираме - според твоите калкулации те са без пари. Айде, ако Владо пазарува на 30% отстъпки да кажеш, че буталото и гарнитурите ги е взел заедно за 50лв. Но както Владо каза - това са цени от кухнята и не е твоя работа да ги коментира. И в тези цени нищо не се споменава за втулки и разни екстри около цялата работа.

Владо го поставих в неудобно положение само с това, че цифрите които ми каза ги споделих тук, във форума. Нещо за което ти настоя.

Сега изскачаш с това, че видиш ли - Владо се опитвал да защити Вальо... Ще се съглася с това ти твърдение когато намериш сервиз да дизелови помпи които е готов да ти отремонтира помпата със изброените по-горе неща за 130 лева. Разпитай и намери поне един такъв за да докажеш, че тези цени не си ги измислил ти. Било той и някой забутан квартален сервиз във Видин.

Може Владо да е споменал нещо за 80лв за труд, да си видял 50лв за части в магазина и да си решил, че това е окончателната цена на ремонта. Ама видя ли Вальо да дава на Владо 130лв за тая помпа? Аз какво писах по-горе - че Владо има налични части в сервиза, та може някой от нещата да не ги е закупил на момента. Като си бил там докато ти правеха помпата - кажи какво видя да правят по нея.

Ти още ли не проумяваш, че нещата които пишеш не са точно така и на практика злепоставяш разни хора? И че тези неща дето ги пиша не ги пиша за да защитавам Вальо, а за да изкарам истината наяве. Колко хора да ходя да питам, за да намеря някой дето ще потвърди твоите думи? Готов съм да застана зад теб, не зад Вальо, но когато успееш по някакъв начин да ми докажеш, че цифрите написани по-горе от теб са вярни. И не мисли, че със "заклевам се" и "сигурен съм в това което чух" ще мине като доказателство. Нещо черно на бяло искам да видя. До тогава ще приема за истина нещата които са потвърдили повече хора. Да, и те не могат да ми покажат нищо черно на бяло, но все пак са по-наясно със ремонтите по помпата ти, не си ли съгласен?

За цирковете със смяната на помпата и заключването няма да коментирам. Там не съм запознат и не желая да се запознавам.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Сря 29 авг 2012 19:53


brum написа:
Ходил съм при него само веднъж. Вчера в ранния следобед. Попитах най-учтиво дали мога да задам малко въпроси за случката (като исках да разпитам само за авансатора и ако потвърди, че той е моят - да си го взема). Обаче без да настоявам Владо ми разказа доста повече детайли от необходимото. Никъде не съм го притиснал и се извиних за безпокойството след като приключихме разговора. Той отговори, че не е проблем. На Владо като му обясних за какво искам да го питам първата реакция беше, да каже че отношението ти не е правилно в тази ситуация. И че вместо това трябва да си благодарен, че помпата ти е заработила на парите дето Вальо ти ги е взел. Той даде примерите с големите сервизи, не аз. Също и каза, че няма къде да ти оправят помпата от състоянието в което е била за по-малко пари.

Писах ти по-горе с конкретни цени, ама ти нещо не вдяваш. 50лв е само буталото на авансатора. Провери го някъде по магазините. Другите части не ги коментираме - според твоите калкулации те са без пари. Айде, ако Владо пазарува на 30% отстъпки да кажеш, че буталото и гарнитурите ги е взел заедно за 50лв. Но както Владо каза - това са цени от кухнята и не е твоя работа да ги коментира. И в тези цени нищо не се споменава за втулки и разни екстри около цялата работа.

Владо го поставих в неудобно положение само с това, че цифрите които ми каза ги споделих тук, във форума. Нещо за което ти настоя.

Сега изскачаш с това, че видиш ли - Владо се опитвал да защити Вальо... Ще се съглася с това ти твърдение когато намериш сервиз да дизелови помпи които е готов да ти отремонтира помпата със изброените по-горе неща за 130 лева. Разпитай и намери поне един такъв за да докажеш, че тези цени не си ги измислил ти. Било той и някой забутан квартален сервиз във Видин.

Може Владо да е споменал нещо за 80лв за труд, да си видял 50лв за части в магазина и да си решил, че това е окончателната цена на ремонта. Ама видя ли Вальо да дава на Владо 130лв за тая помпа? Аз какво писах по-горе - че Владо има налични части в сервиза, та може някой от нещата да не ги е закупил на момента. Като си бил там докато ти правеха помпата - кажи какво видя да правят по нея.

Ти още ли не проумяваш, че нещата които пишеш не са точно така и на практика злепоставяш разни хора? И че тези неща дето ги пиша не ги пиша за да защитавам Вальо, а за да изкарам истината наяве. Колко хора да ходя да питам, за да намеря някой дето ще потвърди твоите думи? Готов съм да застана зад теб, не зад Вальо, но когато успееш по някакъв начин да ми докажеш, че цифрите написани по-горе от теб са вярни. И не мисли, че със "заклевам се" и "сигурен съм в това което чух" ще мине като доказателство. Нещо черно на бяло искам да видя. До тогава ще приема за истина нещата които са потвърдили повече хора. Да, и те не могат да ми покажат нищо черно на бяло, но все пак са по-наясно със ремонтите по помпата ти, не си ли съгласен?

За цирковете със смяната на помпата и заключването няма да коментирам. Там не съм запознат и не желая да се запознавам.



Господин Брум, аз не съм злепоставял никакви хора, а с действията им, които описах подробно те сами са се злепоставили. Това е, което мога да ти кажа. Съжалявам, ако някой се е засегнал от коментарите ми. Но истината няма как да бъде изопачена с някакви голи твърдения и провокативни съмнения, тя е една - две истини няма. Аз мисля, че хората, чели цялата тема са преценили всичко написано до тук и са си направили нужните заключения!


mshbul
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1108
Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот mshbul » Сря 29 авг 2012 21:20


Най-трагичното е, че повечето собственици на дребни сервизи, които извършват специфична дейност започват да се сравняват по цени с големите сервизи, където и отношението и гаранциите са съвсем други, а и възможностите за ремонт по-големи.
А как да опиша опитите да те одерат и после скандалите като разбереш, че ти правят пладнешки обир, защото носели някъде помпата и се оказва, че за сваляне и качване ти взимат маса пари. Имало и настройки - елементарни, ама не всеки ги знае, ама ние затова се учим, да не ни работят.

На всички стана ясно - Вентомана взима много пари за неща, които носи да ги прави друг за много по-малко пари.
Колко заблудени хора има, ама какво да правят като са в безисходица. Повечето ги работят.

Аз като знам за елементарни неща как съм ходил по мъките и са ме работили( не обсъждания субект). Но вече не.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Чет 30 авг 2012 12:20


Bora99 написа:
brum написа:Аз пак казвам - авансатора ако отговаря на моята помпа (от 1.9TDI Пасат, 110кс, 99та година, номера е долу в гаража и не мога да го кажа така, но започва с 0 460 404 ххх) ще си го взема. Ако не отговаря - може да се окаже, че този дето ти е на колата е моят.

Каталозите на Bosch не са скрити, всеки с малко акъл ще успее да провери кой номер авансатор отговаря на твоята и на моята помпа. Ако те съмнява дай номерата на двата авансатора и на помпата ти (пак започва така).


BOSCH - 0281002218


Така, двете помпи при мен са 0 460 414 987 (донор помпата) и 0 460 404 969 (помпата на колата ми). Клапаните които съответстват на тях са:

0 460 414 987 -> 0 281 002 649
0 460 404 969 -> 0 281 002 647

Този горе не изглежда да е моят. Ако не вярваш - мога да дам снимка на помпата на колата ми и на тази от гаража за да видиш номерата и после да ходиш да провериш някъде кои са номерата на клапаните.

Ако все пак настояваш на това, че този клапан е моят - дай номерата на клапана на твоята помпа и на корпуса на твоята помпа. Ще проверя и ще пиша кой клапан за каква помпа е.

Относно цените на Вальо - на Сергей му е предложено да му качат помпа втора ръка. Щял е да мине със помпа втора ръка + 100лв труд, но е избрал да му правят помпата. Тъй че той сам се е наказал малко в тази ситуация. Пък колко взема Вальо за себе си - винаги можеш да идеш в друг сервиз като не ти харесат цените. Сервизи - много, механици - много.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Чет 30 авг 2012 14:05


brum написа:Относно цените на Вальо - на Сергей му е предложено да му качат помпа втора ръка. Щял е да мине със помпа втора ръка + 100лв труд, но е избрал да му правят помпата. Тъй че той сам се е наказал малко в тази ситуация. Пък колко взема Вальо за себе си - винаги можеш да идеш в друг сервиз като не ти харесат цените. Сервизи - много, механици - много.



Брум нали ти казах преди дни на лични, когато искаше да ме компенсираш с 100 лв., какво е мнението ми за този случай и още тогава ти казах, че ти нямаш вина в случая и не бих приел пари от тебе. Но ти настояваше за тоя номер, дадох ти го. Сега какво се оказва, че авансатора не е и твой, ами да ти кажа честно изобщо не ме интересува твой ли е или на някой друг, факт е, че сваления от помпата ми ел. магнитен клапан/авансатор/ се оказа работещ, а платих на Вальо 200 лева за още един работещ авансатор. Сега имам един резерва и смятам да си го запазя. Иначе, дори и да беше се оказал твой, пак не щях да ви го дам, защото вие ще кажете например, че е изгорял или там нещо прецакан, че съм излъгал и т.н. и така ще се опитате да прехвърлите вината на мен, а този авансатор щяхте да го пробутате на някой нищо неподозиращ колега като мене и да си върнете парите /100-те лева/.

Относно това, че съм искал изрично моята помпа да се прави, даже съм се и самонаказал :screwy , истината пак не е тази която лансираш /Брум, явно нещо те гъбаркат/!!! Значи това да се прави моята помпа ми предложи Вальо вентоманОФ, като каза, цената на помпа, втора употреба ще излезе колкото да направим твоята, но с тая разлика, че като ти направим твоята помпа ще сложим нови части, а за старата няма гаранция колко ще работи, а аз ако ти я направя твоята и сложа нови части ще ти дам гаранция от 1 година. Това ми прозвуча логично и наистина това е по-добрия вариант.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Чет 30 авг 2012 15:33


Ако Вальо е казал така те е подвел явно. Можел е да каже цените преди да се почне с ремонта и да се намери вариант да минеш тънко. Все пак помпа в моргата като твоята е 200-300 лева максимум.

За авансатора - дай номера на твоя корпус и на авансатора на помпата ти. Да не се окаже накрая, че там е моят авансатор и тоя сваленият си е твоят и че пак нещо не си доразбрал. Тия цифри дето ги пиша тук можеш да ги провериш във всеки сервиз където имат документация на Бош за помпите им.

Аз се опитвам да изясня случая, ама все повече неща не се връзват с тези дето ги приказваш. На теб може и да не ти харесва и да решаваш, че те нападам, но не е така. Това което пиша тук е само истината и се стремя да съм обективен.

Вальо пък написа по-горе, че помпата ти е качвана на стенд и там е показало, че с твоят авансатор авансите не се управляват добре. Т'ва как да се провери в момента не виждам - освен да се свали помпата, да се даде на стенд и да се пробват двата авансатора дето са ти налични. Ама ме съмнява да я свършиш тази работа. Но пък май е единственият начин да докажеш, че и двата авансатора работят. Ако се съгласиш на този вариант - парите за стенд са от мен. И ако двата авансатора работят - ще взема единият обратно. До колкото разбрах Иван то Гара Яна има читава техника за такива тестове. Ще отидем заедно и ще видим какво ще каже.

Ако нещо те съмняват номерата по-горе - заповядай, ще ти покажа помпата на колата ми за да видиш номера, ще ти покажа корпуса в гаража ми за да видиш и неговия номер. Ще идем при човек с документация и ще ги проверим нещата на място. Ако се окаже в последствие, че това е моят авансатор - ще те компенсирам и за пътя, и за авансатора.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот red.devilll » Чет 30 авг 2012 16:05


По твоите думи на колегата авансатора не отговаря на номерата на твоята помпа? А на неговата може да е сложен твоя авансатор така ли да разбирам? ако неговия авансатор е с друг номер-различен от твоя и твоя е станал на неговата помпа защо този да не стане на твоята? Да не би да си си купил колата от магазин та си толкова сигурен,че твоя авансатор не е сменян преди това с някой друг? Може да е минала по време на престоя си при предишните собственици през някой като Вальо и да са го сменили работещ?
Не се правете на интересни вече.На моята кола дузите две по две са ми с различни номера ако искаш да то продам една развалена ПД и като започнеш да ревеш във форума ,че съм ти продал развалена дюза аз спокойно ще ти кажа тази не е моята ако искаш ела да видиш номерата на другите две дюзи,че не отговарят с това което пишеш.
Че не ти се дават пари обратно не ти се дават.Има ли снисъл да пишеш повече че този авансатор не е твоя.Колегата ти писа много ясно Вальо го е сложил този,защото неговия бил изгорял,но се оказал при вр=тория ремонт и той работещ и си е сложил пак стария(този,който са му сменили при Вентомана защото уж бил изгорял.Какво се опитваш да разясняваш още.Можеш да гарантираш за нещо единствено и само когато си си го взел от магазин и само ти си барнинал там без достъп до някой друг,защото ако иде при Вальо може вече да е с друг номер и даже без да разбереш за това и после ходи обяснявай че тове не е твое пак.
5 страници глупоти и накрая нищо.колегата според теб да няма 20 авансатора в тях? Да не дава Господ да е минал през 20 като твоя "ПРИЯТЕЛ". Ако си го взимаш взимай ако не няма смисъл да пишете по темата и да си разтягате глупости.
След като ти е приятел значи ти е пределно ясно какъв е има ли смисъл да пишете още?


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Чет 30 авг 2012 16:24


Според Сергей и двата работят, според Вальо неговият е тестван и не работи добре. Кажи ми ти, ако взема неговият, тестваният дето не работи добре какво да го правя? Ей така, за да съм "коректен" да купя неработещият му авансатор ли? Я мисли малко логично. Тоя авансатор е седял при него цяла година. Не е взет преди месец или два.

И затова казвам - да види номера на авансатора на неговата помпа. Ако е моят там какво правим? Да го свали, да ми прати него и да си монтира този дето му седи обратно на помпата. Пак се приема като вариант.

Нека да докаже, че авансатора работи. После бих го взел. Ама да взема авансатора дето не е ясно, че е моят и в същото време не е ясно дали работи (щото само той го твърди това) - няма как да стане.

Я да те питам теб - ако продадеш нещо на някой и след година разбереш, че не му е нужно ще си го вземеш ли обратно? Особено като няма как да разбереш дали това е твоето или подменено.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Чет 30 авг 2012 16:55


brum написа:Според Сергей и двата работят, според Вальо неговият е тестван и не работи добре. Кажи ми ти, ако взема неговият, тестваният дето не работи добре какво да го правя? Ей така, за да съм "коректен" да купя неработещият му авансатор ли? Я мисли малко логично. Тоя авансатор е седял при него цяла година. Не е взет преди месец или два.

И затова казвам - да види номера на авансатора на неговата помпа. Ако е моят там какво правим? Да го свали, да ми прати него и да си монтира този дето му седи обратно на помпата. Пак се приема като вариант.

Нека да докаже, че авансатора работи. После бих го взел. Ама да взема авансатора дето не е ясно, че е моят и в същото време не е ясно дали работи (щото само той го твърди това) - няма как да стане.

Я да те питам теб - ако продадеш нещо на някой и след година разбереш, че не му е нужно ще си го вземеш ли обратно? Особено като няма как да разбереш дали това е твоето или подменено.



Брум,пак ще повторя това, което ти писах и първия път на лични и още поне 3 пъти тук в форума - Не искам да ме компенсираш за този авансатор. Причините за това мое решение са няколко, които описах в предишния си пост и няма нужда пак да ги повтарям. Авансатора си го запазвам за мен и точка по въпроса.


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот brum » Чет 30 авг 2012 19:15


Добре, съгласявам се. Спираме с историята с авансатора, но остава неизяснено това кой авансатор е на твоята помпа. Та може и там нещата да не са както казваш.

За мен темата приключи.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Чет 30 авг 2012 20:34


brum написа:Добре, съгласявам се. Спираме с историята с авансатора, но остава неизяснено това кой авансатор е на твоята помпа. Та може и там нещата да не са както казваш.

За мен темата приключи.



Брум, за тебе винаги ще останат неизяснени неща, това не ме учудва. В желанието си да спасиш поне малко от доста разклатеното реноме на този сервиз се опитваше постоянно да игнорираш истината и да поставяш под съмнение абсолютно всичко казано от мен. Но аз ти благодаря за многото въпроси, които ми зададе, защото отговаряйки на тях, излязоха наяве доста нелицеприятни неща за работата в този сервиз, които иначе щях да ги премълча, за да не досаждам на съфорумците, но ти реално сам направи така много негативни факти да излязат наяве и по този начин направи мечешка услуга на Вальо Вентоман! Не си мисли, че някакви твой съмнения ще заблудят хората и те няма да направят правилната си преценка за ползите и негативите от това дали евентуално да се възползват от вашите услуги с Вальо.
Въпреки, че тази тема започна като една благодарствена тема за Дани от Монтана, впоследствие се разви като тема, засягаща повече начина по който един сервиз, претендиращ да бъде клубен сервиз, в никакъв случай не трябва така да работи с клиентите си!


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот morfei1 » Чет 30 авг 2012 20:50


@Bora99, виж си номера на помпата, да се види излишния авансьор на нея ли отговаря или на нещо съвсем различно, че му дължа извинения на @brum.


Bora99
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 03 авг 2012 8:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Vidin

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот Bora99 » Чет 30 авг 2012 21:43


morfei1 написа:@Bora99, виж си номера на помпата, да се види, излишния авансьор на нея ли отговаря или на нещо съвсем различно, че му дължа извинения на @brum.



Морфей не знам точно от коя страна на помпата е този номер и дали ще мога утре да го видя. Но тъй като Владо помпаджията, който първия път ми прави помпата е записал номера на помпата на едно листче, което го сложи в един плик заедно с ел. магнитния прекъсвач (авансьора) и ми го даде, при второто ходене си носех това пликче. Това листче е още тук в плика с авансьора. Обаче сега като погледнах листчето виждам, че има и от двете му страни записани номера. От едната страна на листчето със син химикал е изписан следния номер и мисля, че това е номера на моята помпа, така по памет,
- 0 460 404 977, защото има и други цифри под тоя номер, тогава си спомням, че той изписа тези всичките цифри в следната последователност -
R 700 BT 4017
038 130 107 D B00
011 оградено с кръгче
870 943381

а от другата страна на листчето с червен химикал са записани други 2 номера V - 0 460 404 969 и
- 0 460 414 987

и тъй като това V го има само пред тези номера с червен химикал си мисля, че означава „Вальо“, защото пред номера със син химикал няма никаква буква.

явно тези с червен химикал са написани впоследствие при ходенето при Иван от гара Яна, така предполагам за тези последните 2 номера.


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: Голямо благодаря на Дани от Монтана

Мнениеот red.devilll » Чет 30 авг 2012 23:17


brum написа:Според Сергей и двата работят, според Вальо неговият е тестван и не работи добре. Кажи ми ти, ако взема неговият, тестваният дето не работи добре какво да го правя? Ей така, за да съм "коректен" да купя неработещият му авансатор ли? Я мисли малко логично. Тоя авансатор е седял при него цяла година. Не е взет преди месец или два.

И затова казвам - да види номера на авансатора на неговата помпа. Ако е моят там какво правим? Да го свали, да ми прати него и да си монтира този дето му седи обратно на помпата. Пак се приема като вариант.

Нека да докаже, че авансатора работи. После бих го взел. Ама да взема авансатора дето не е ясно, че е моят и в същото време не е ясно дали работи (щото само той го твърди това) - няма как да стане.

Я да те питам теб - ако продадеш нещо на някой и след година разбереш, че не му е нужно ще си го вземеш ли обратно? Особено като няма как да разбереш дали това е твоето или подменено.

Еми как При този Иван от гара Яна са му сложили стария и е тръгнал пак-явно е искал да си почине малко че се е бил преуморил.Като си тръгнал д аразпитваш на ляво на дясно за да защитиш "приятеля си" иди и при Иван за да го попиташ кой авансатор е сложил на помпата-този който е свалил от нея или този ,който е бил в пликчето и ще ти стане ясно.Човека никъде в темата не беше писал ,че иска да му върнете парите за софт или авансатор вие започнахте да му ги връщате.Питаш ме аз какво бих направили ли?На първо време бих се отървал от "приятеля"си,който се опитва да се ебава както теб в случая.Продал го за 200,а на теб 80лв :Mr Green Fun .Е*ах приятелството maikomila .Има една стара поговорка"Крив к*р се изправя само в приятелски г*з",но явно на теб то харесва там да го изправя след като все още се опитваш да го защитиш.
Много хора от форума го познават и доста знаят как като е работил като монтьор неговото венто е ремонтирано от Виктор и от други майстори,а не като него"майстор",защото не му знаят името.Как може да ми вземеш пари за нещо,което ще направиш некадърно,а в същия случай твоя личен автомобил е на майстор за ремонт на същите детайли? Е*х майстора



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта