пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот xxx_man » Пон 26 яну 2015 20:13


За да не отварям нова тема, ще попитам тук:
каква е връзката между разбития маховик и мененето на оборотите при празен ход? Забелязах , че когато маховика изпадне в "резонанс" оборотите се менят между 830- 940, но не мога да си обясня връзката на едното с другото!!!




kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Вто 27 яну 2015 13:41


По скоро зависимостта е обратна- в следствие на лошата работа на мотора на ниски обороти, маховика ти започва да изпада в резонанс и да издава разни звуци.


Kirilpm
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 29 сеп 2013 6:04
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот Kirilpm » Съб 14 мар 2015 10:11


Здравейте колеги,изчетох цялата тема и няколко други,но не намерих отговор,понеже моя случай е малко нестандартен.Става въпрос за Ауди A4 B5 1.9tdi AFN.Преди 4 години колата изтрака и ме остави на пътя,включваше на скорост без проблем но и без движение.След разглобяване се оказа скъсан притискателен диск от пластините.Смених комплект съединител на LuK,без демпферния маховик,една година карах с перфектен съединител без вибрации и без никакви ядове.След точно една година колата този път без да изтрака ме остави на пътя чу се подобен звук все едно се мъчиш да палиш на скорост и затяга стартера - скъсан маховик.Търсих 1 месец по моргите и най евтиното което ми обявиха беше 600 лева за комплект втора ръка маховик и съединител,а имах перфектен съединител за демпферен маховик и се отказах,след 20 хиляди километра още стояха заводските надписи по феродото.Взех нов демпферен маховик на LuK и оттам почна шоуто в движение никакви вибрации нито на 5та с ниска скорост нито на 5та при ускорение,но имам една отвратителна вибрация на празен ход,до около 1200 оборота,просто волана не може да се пипне.От което предполагам че маховика не е добре балансиран,бутах центровка на помпата,почиствах дюзи смених разпръсквачи,почистих колектори,затапих егр,обслужих помпата с нови гумички,но няма абсолютно никаква промяна.Когато взех колата от продавача не можеще да се разбере че е дизел перфектен празен ход без да се усеща вътре в купето че работи двигателя и докато не се скъса демпферния маховик нямаше пробмяна.Сега съм решил да монтирам твърд маховик с комплект съединител за такъв,проблема ми е че този който се намери е с номер 026 105 271H , а не е препоръчвания 026 105 269L,та някой който е препатил може ли да сподели,дали е възможна смяната.И другото което ми направи впечатление е че съединителя за този маховик заводски няма никакви нарези за охлаждане и самопочистване,ами е с плътно феродо.Прилагам снимки на новия маховик,който намерих http://kirilpm.snimka.bg/photos-from-gsm/c11c.795224.35027192


Kirilpm
Мнения: 7
Регистриран на: Нед 29 сеп 2013 6:04
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот Kirilpm » Пон 23 мар 2015 14:37


По всяка вероятност ще стане.Маховика е свален от Ауди 80 Б4,съединителя отговаря по номер на тази кола и пасва на маховика,но самия маховик по номер не мога да го намеря нито в ЕТКА нито в ТЕCDOC.Ще си проличи когато разглобя кутията и ще споделя във форума.


penko_pulev
Мнения: 520
Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
Автомобил: Passat
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот penko_pulev » Вто 24 мар 2015 0:30


Късно ти видях писанията... в гаража ми се мотае един такъв маховик 269L от 1Z и се чудя кво да го правя. Щяхме да измислим нещо... Този който си взел ще стане, той е същия като от 1Z.
Шоздрави


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот vlado_tonev » Вто 24 мар 2015 23:33


kossis написа:По скоро зависимостта е обратна- в следствие на лошата работа на мотора на ниски обороти, маховика ти започва да изпада в резонанс и да издава разни звуци.

Не си прав колега.Маховика,когато е разбит променя оборотите на празен ход и милиграмите. :beer


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Сря 25 мар 2015 11:58


Айде сега ти си прав само.

Като не му работи добре мотора даже не е необходимо да има разбит маховик за да трака и тропа като ерномелка.


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот vlado_tonev » Сря 25 мар 2015 20:50


Само не разбрах,при натиснат съединител има ли ги вибрациите? :gruebel Нека сподели колегата.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот xxx_man » Сря 25 мар 2015 22:11


kossis написа:Айде сега ти си прав само.

Като не му работи добре мотора даже не е необходимо да има разбит маховик за да трака и тропа като ерномелка.

Кефиш ме колега!!! С няколко думи , нищо не казваш!!! Поне да беше написал нещо да потвърди теорията ти!!! Аз така ги виждам нещата , когато маховика изпадне в резонанс, дава отражение на датчика на Хол, който почва да дава грешна информация на екю-то за празния ход и то от своя страна се опитва да компенсира, като променя оборотите на празния ход! При мен лично като подам леко газ на празен ход, маховика се връща в нормалния си ритъм и тресенето спира! Практикувам го повече от година, но един ден ще приключи този маховик и ще сложа нов!


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот vlado_tonev » Сря 25 мар 2015 22:55


Колегата xxx_man,при мен проблема е идентичен и съм напълно съгласен с твоята теория.А опитвал ли си с центровка,промяна на милиграми или нещо друго да отстраниш претрисването? :redface


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот xxx_man » Чет 26 мар 2015 0:14


Няма смисъл поне при мен аз съм в крайната фаза на живота на маховика ми . За сега карам на автоматик и полужението не е толкова зле. Просто чакам тотално да сдаде багажа и ще слагам нов!


Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот vlado_tonev » Чет 26 мар 2015 7:53


Когато е прекодирана на автомат,има ли разлика във вървежа?Казват че N75 не работи правилно и управлението на турбината е различно.....Ако само разкача датчика на скоростната кутия,дали ще има ефект(само за проба) :gruebel

Последна промяна от vlado_tonev на Чет 26 мар 2015 21:44, променено общо 1 път.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот xxx_man » Чет 26 мар 2015 8:52


Има малки разлика геометрията се движи по различен начин идеята е да се пази кутията. Това с датчика не мисля че ще помогне.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот kossis » Чет 26 мар 2015 11:45


xxx_man написа:
kossis написа:Айде сега ти си прав само.

Като не му работи добре мотора даже не е необходимо да има разбит маховик за да трака и тропа като ерномелка.

Кефиш ме колега!!! С няколко думи , нищо не казваш!!! Поне да беше написал нещо да потвърди теорията ти!!! Аз така ги виждам нещата , когато маховика изпадне в резонанс, дава отражение на датчика на Хол, който почва да дава грешна информация на екю-то за празния ход и то от своя страна се опитва да компенсира, като променя оборотите на празния ход! При мен лично като подам леко газ на празен ход, маховика се връща в нормалния си ритъм и тресенето спира! Практикувам го повече от година, но един ден ще приключи този маховик и ще сложа нов!



Аз като те гледам ти имаш доста ясно и непробиваемо обяснение на проблема си и не виждам защо питаш тук, като само ти остава да смениш маховика и това той ще си влезе в Хола направо и си готов. :mrgreen

Значи проблем ще ти е да видиш също това ЕКЮ-то, незнам дали е парична еденица или е нещо друго как ще се оправиш с него.

Аз казвам доста с двете си думи, но дали събеседника ще ме разбере е друг въпрос ????!!!!


Ми сменяй маховиците и това е.
А и невиждам какъв ти е проблема, щом при подаване на газ маховика се оправя, значи форсираш до 5000, може и 6000 моторляка и може за винаги да излекуваш маховика.
Щом от малко газ се оправя за временно значи от яко газ ще се оправи завинаги и това е. :Mr Green Fun


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: пасат б5, ауди а4 замяна на двумасов маховик с едномасов

Мнениеот xxx_man » Чет 26 мар 2015 18:06


Добре пич, теб ще послушам и ще сменя компютъра, двигателя и може би и колата, изобщо няма да слушам нито множеството съфоромци изказали се по тази добре известна тема, нито пък ще слушам Ifidik, абе направо да те извикам и да ми смениш всичко ти !!! :c020



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта