
голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
- svetlio8
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Със АХФ съм, имам същите проблеми и следя с интерес. Все още не съм правил ревизия на стартера.Помпата уж е настроена в норми. Под 5 градуса на въздуха, колата пали с въртене,притриса и работи неравномерно около минута, след това се чува едно цъкане (според мен отпред някъде под капака) и заработва нормално. Бяло не пуши. В допълнение от известно време е по-мудна в ниските обороти и мотора е по-шумен. След 2000 оборота колата си върви на пушка. Също тази мудност ми направи впечатление ,че е когато загрее ,ако студена не е мудна.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Бас държа че колата ти е прекодирана на автомат и почети съм сигурен че маховика ти е заминал и ако е така каквото и да правиш ще пали по този начин! Пробвал съм всичко и паленето си е все така един път пали ор раз един път върти и не пали! Моето обяснение е че разбития маховик пречи на доброто зацепване на стартера спрямо него и съответно не развърта добре самия двигател!!!
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Колата ми няма карти за автомат, колега. Със сигурност поне при мен не е тук разковничето.
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
xxx_man написа:Моето обяснение е че разбития маховик пречи на доброто зацепване на стартера спрямо него и съответно не развърта добре самия двигател!!!
Само че стартера върти на твърдата част на маховика, а на демпферната част се държи съединителя.
- samo_pechka
- Мнения: 8979
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Да, така е. Но разбит ли е яко , стартера не може да "засили" добре маховика, лашка се вътрешната част . Някак си на импулси работи ( стартера ), не знам дали го обясних добре 

-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
samo_pechka написа:Да, така е. Но разбит ли е яко , стартера не може да "засили" добре маховика, лашка се вътрешната част . Някак си на импулси работи ( стартера ), не знам дали го обясних добре
Аз съм на 100% убеден че при мен там се крие ключа за палатката и докато не го сменя това пусто желязо ,два дни ще пали от раз един ден ще върти като луда !!!Даже ме хвана яд че онзи ден не взех един комплект твърд с съединител лук за 200 лв. ама аре пак ще изкочи нещо :)
- svetlio8
- Мнения: 75
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
- Автомобил: VW Golf IV
- Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
- Местоположение: Sofia
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Има наистина логика да е от маховика, моята АХФ, е прекодирана на автоматични скорости. Но сега се мъча да се сетя, мисля,че и от преди това палеше трудно. Маховика , ако е разбит няма ли допълнителни признаци, тропане, вибриране и то не само на студен, но и на загрял мотор ?
- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Ама пичове вие не знаете какви са симптомите за маховик, но знаете че вие там проблема.
Сменяйте ги и се надявайте да е там проблема.
Сменяйте ги и се надявайте да е там проблема.
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Съгласен съм с Niksi, не е от маховика. И моята беше така, докато не дадохме повечко аванс на помпата. Докато ги правите на 1,3гр, щото компа така искал, така ще палят. И мудността в ниските също е от това.
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
1.Моят маховик е тотално разбит вече повече от година,именно за това карам на автомат защото в другия кодинг поччти не става за каране!
2.С новата центровка тайминг 59 ,грам не изпушва бяло и пали от раз но когато тя си реши!Ако всеки път палеше тегаво разбирам,но как ще ми обясниш че 5 пъти пали от раз 3 пъти пали от третия път???
3.Да не при всеки е от разбит маховик!Пуши ли бяло 90% е лоша центровка,върти ли бавно е или стартер или акумулатор,има ли много въздух в тръбите има нужда от клапан или подмяна на филтъра и клапана на него!Предполагам че изтървам нещо ,но основно това са болежките на нашите ТДИ-та ,включително и силно разбит маховик!
2.С новата центровка тайминг 59 ,грам не изпушва бяло и пали от раз но когато тя си реши!Ако всеки път палеше тегаво разбирам,но как ще ми обясниш че 5 пъти пали от раз 3 пъти пали от третия път???
3.Да не при всеки е от разбит маховик!Пуши ли бяло 90% е лоша центровка,върти ли бавно е или стартер или акумулатор,има ли много въздух в тръбите има нужда от клапан или подмяна на филтъра и клапана на него!Предполагам че изтървам нещо ,но основно това са болежките на нашите ТДИ-та ,включително и силно разбит маховик!
- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
По втора точка, може да дърпа малко въздух от помпата, тогава на маркучите няма да го виждаш. В тоя случай и възвратният клапан няма да ти помогне, защото той ограничава въздуха, ако ти дърпа след него, т.е. от към резервоара. Аз съм с горивен филтър от Голф 2 /без клапанче/ и без възвратен клапан на входящата нафта. И както пишат тук във форума, че при такъв филтър, трябва да се сложи задължително клапан на входящата, аз как паля тогава. Имам едно малко балонче на маркуча, ама не е проблем. Та искам да ти кажа, че в повечето случаи този клапан не помага. От маркучетата за излишната нафта също може да дърпа въздух.
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Колега Vanesto, имаш предвид, че сте бутнали тайминга като казваш, че си дал повече аванс ли?
Малко ми се мешат понятията вече...

- vanesto
- Мнения: 6346
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Да, само че не мога да ти кажа на колко тайминг съм сега, защото го правихме с друг кабел, не с Ваг ком. Преди да бутнем колелото на помпата, показваше 1 градус предварение, а сега е на 4 градуса.
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене
Лоша центровка, голямо предварение... стана пълна каша, виждал съм доста дизели на голямо предварение, които палят трудно и пушат бяло. Само ще ви кажа, че не случайно софтуера иска по-малко предварение при студен старт отколкото при топъл и това е при всички дизели с директно впръскване.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта