голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Вто 18 ное 2014 13:03


:screwy




Потребителски аватар
svetlio8
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот svetlio8 » Пон 24 ное 2014 21:16


Със АХФ съм, имам същите проблеми и следя с интерес. Все още не съм правил ревизия на стартера.Помпата уж е настроена в норми. Под 5 градуса на въздуха, колата пали с въртене,притриса и работи неравномерно около минута, след това се чува едно цъкане (според мен отпред някъде под капака) и заработва нормално. Бяло не пуши. В допълнение от известно време е по-мудна в ниските обороти и мотора е по-шумен. След 2000 оборота колата си върви на пушка. Също тази мудност ми направи впечатление ,че е когато загрее ,ако студена не е мудна.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот xxx_man » Пон 24 ное 2014 21:21


Бас държа че колата ти е прекодирана на автомат и почети съм сигурен че маховика ти е заминал и ако е така каквото и да правиш ще пали по този начин! Пробвал съм всичко и паленето си е все така един път пали ор раз един път върти и не пали! Моето обяснение е че разбития маховик пречи на доброто зацепване на стартера спрямо него и съответно не развърта добре самия двигател!!!


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Пон 24 ное 2014 21:32


Колата ми няма карти за автомат, колега. Със сигурност поне при мен не е тук разковничето.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот °niksi° » Пон 24 ное 2014 22:31


xxx_man написа:Моето обяснение е че разбития маховик пречи на доброто зацепване на стартера спрямо него и съответно не развърта добре самия двигател!!!

Само че стартера върти на твърдата част на маховика, а на демпферната част се държи съединителя.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8979
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот samo_pechka » Пон 24 ное 2014 22:39


Да, така е. Но разбит ли е яко , стартера не може да "засили" добре маховика, лашка се вътрешната част . Някак си на импулси работи ( стартера ), не знам дали го обясних добре :redface


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот xxx_man » Пон 24 ное 2014 23:08


samo_pechka написа:Да, така е. Но разбит ли е яко , стартера не може да "засили" добре маховика, лашка се вътрешната част . Някак си на импулси работи ( стартера ), не знам дали го обясних добре :redface

Аз съм на 100% убеден че при мен там се крие ключа за палатката и докато не го сменя това пусто желязо ,два дни ще пали от раз един ден ще върти като луда !!!Даже ме хвана яд че онзи ден не взех един комплект твърд с съединител лук за 200 лв. ама аре пак ще изкочи нещо :)


Потребителски аватар
svetlio8
Мнения: 75
Регистриран на: Нед 06 яну 2013 17:32
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1.9 TDI AHF 110 p.s.
Местоположение: Sofia

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот svetlio8 » Вто 25 ное 2014 8:31


Има наистина логика да е от маховика, моята АХФ, е прекодирана на автоматични скорости. Но сега се мъча да се сетя, мисля,че и от преди това палеше трудно. Маховика , ако е разбит няма ли допълнителни признаци, тропане, вибриране и то не само на студен, но и на загрял мотор ?


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5091
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот °niksi° » Вто 25 ное 2014 9:48


Ама пичове вие не знаете какви са симптомите за маховик, но знаете че вие там проблема.
Сменяйте ги и се надявайте да е там проблема.


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот vanesto » Вто 25 ное 2014 10:15


Съгласен съм с Niksi, не е от маховика. И моята беше така, докато не дадохме повечко аванс на помпата. Докато ги правите на 1,3гр, щото компа така искал, така ще палят. И мудността в ниските също е от това.


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот xxx_man » Вто 25 ное 2014 11:01


1.Моят маховик е тотално разбит вече повече от година,именно за това карам на автомат защото в другия кодинг поччти не става за каране!
2.С новата центровка тайминг 59 ,грам не изпушва бяло и пали от раз но когато тя си реши!Ако всеки път палеше тегаво разбирам,но как ще ми обясниш че 5 пъти пали от раз 3 пъти пали от третия път???
3.Да не при всеки е от разбит маховик!Пуши ли бяло 90% е лоша центровка,върти ли бавно е или стартер или акумулатор,има ли много въздух в тръбите има нужда от клапан или подмяна на филтъра и клапана на него!Предполагам че изтървам нещо ,но основно това са болежките на нашите ТДИ-та ,включително и силно разбит маховик!


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот vanesto » Вто 25 ное 2014 11:19


По втора точка, може да дърпа малко въздух от помпата, тогава на маркучите няма да го виждаш. В тоя случай и възвратният клапан няма да ти помогне, защото той ограничава въздуха, ако ти дърпа след него, т.е. от към резервоара. Аз съм с горивен филтър от Голф 2 /без клапанче/ и без възвратен клапан на входящата нафта. И както пишат тук във форума, че при такъв филтър, трябва да се сложи задължително клапан на входящата, аз как паля тогава. Имам едно малко балонче на маркуча, ама не е проблем. Та искам да ти кажа, че в повечето случаи този клапан не помага. От маркучетата за излишната нафта също може да дърпа въздух.


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот streetracer1 » Вто 25 ное 2014 11:33


Колега Vanesto, имаш предвид, че сте бутнали тайминга като казваш, че си дал повече аванс ли? :gruebel Малко ми се мешат понятията вече...


Потребителски аватар
vanesto
Мнения: 6346
Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
Автомобил: Octavia 3 FL
Двигател: DGTE 2018
Местоположение: Varna

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот vanesto » Вто 25 ное 2014 11:40


Да, само че не мога да ти кажа на колко тайминг съм сега, защото го правихме с друг кабел, не с Ваг ком. Преди да бутнем колелото на помпата, показваше 1 градус предварение, а сега е на 4 градуса.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: голф 4 1.9 ТДИ ASV проблем с палене

Мнениеот Zinoto » Вто 25 ное 2014 11:52


Лоша центровка, голямо предварение... стана пълна каша, виждал съм доста дизели на голямо предварение, които палят трудно и пушат бяло. Само ще ви кажа, че не случайно софтуера иска по-малко предварение при студен старт отколкото при топъл и това е при всички дизели с директно впръскване.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта