голф 4 1.9 тди/ AHF / проблем в електрониката на помпата

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 28 авг 2008 0:45


Здрасти,

аз не съм и опитвал да прекодирам помпа дюза. Принципно говоря общо как се оправят нещата. Това че не става прекодирането ми е още едно потвърждение че не винаги се получава с прекодирането.
При помпа дюза обаче е добре че почти всички се чипват през ОБД буксата и фактически лесно може да се сложи софтуер с променена карта за старта ....все едно пак интервенцията е само софтуерна само че с други програми.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Чет 28 авг 2008 6:46


напълно съм съгласен и съм ползвал услугите на колегата брезел,като получавам 2 в 1(вървяща и палеща кола).въпроса ми е какво ги правим автоматиците които не палят на топъл мотор.почти не съм виждал 2,5 v6 автомат да пали на топло.наскоро на ауди а6 v6 слагах чисто нова помпа и трудното палене пак си остана.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Чет 28 авг 2008 10:19


Ами ако погледна софтуер ще ти кажа ддали е по същата причина. При 2.5 ТДИ съм срещал много често софтуер при който стойностите за горивото при старт също са с нули и докато не завърти добре стартера няма палене.

Мен ми е чудно защо производителя е решил така д анаправи софта? Наскоро пък срещнах едно Ауди което заводски беше програмирано така че да няма проблем с паленето Ауди А3 АХФ с ръчни . А същия мотор в Голф примерно или при по тарите Аудита пали трудно. Чудех се дали не щадят по някакъв начин стартера, примерно от разни мадами които държат по 10 секунди врътнат ключа (а колата отдавна е запалила)


Rumen
Мнения: 884
Регистриран на: Пет 27 май 2005 21:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Rumen » Чет 28 авг 2008 10:39


Brezel написа:...
Мен ми е чудно защо производителя е решил така да направи софта?

Единственото, което ми идва на ум, че това да "тънък намек" да те подсетят да си смениш акумулатора и стартера като почнат да дават фира


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Чет 28 авг 2008 13:13


ifidik написа:напълно съм съгласен и съм ползвал услугите на колегата брезел,като получавам 2 в 1(вървяща и палеща кола).въпроса ми е какво ги правим автоматиците които не палят на топъл мотор.почти не съм виждал 2,5 v6 автомат да пали на топло.наскоро на ауди а6 v6 слагах чисто нова помпа и трудното палене пак си остана.

има ги и такива дето лесно палят ама са с нови(неизядени)разпределителни валове и кобили4ки


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Чет 28 авг 2008 17:12


niks76 написа:
ifidik написа:напълно съм съгласен и съм ползвал услугите на колегата брезел,като получавам 2 в 1(вървяща и палеща кола).въпроса ми е какво ги правим автоматиците които не палят на топъл мотор.почти не съм виждал 2,5 v6 автомат да пали на топло.наскоро на ауди а6 v6 слагах чисто нова помпа и трудното палене пак си остана.

има ги и такива дето лесно палят ама са с нови(неизядени)разпределителни валове и кобили4ки


Е това ми хареса.
В по-стара тема бях споменал (но не за ПД) за роторните помпи че проблема тръгва от тях, но не от ел.глава. Някой не бяха съгласни с мен.

Радвам се че Брезел е открил как да се отстрани проблема при повечко караните дизели.
Аз лично вече се възползвах от услугата му.
Смея да твърдя, че доста трудно палещо ТДИ оживя.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 30 авг 2008 18:12


здравеите колеги
много ми хареса темата и обяснението на брезел
но много от нещата така и не ми станаха ясни
и за целта направих няколко теста
дне имах перфектно палещо тди 110 кс за проба
и ето какво установих
1. при вьртене на стартер сьс спряно горивоподаване оборотите на мотора по ваг ком бяха 220-250об

та от тук изхождам за няколко от вьпросите си

1. ако тази кола е с такава горивна карта като посочената за пример кога ще запали тази кола?

2. защо все пак колата пали при подадено количество гориво 0мг(нула )
3 защо трудно палещите тди все пак палят до 2-3 сек







Това се дължи на факта че картите записани в чипа на ЕКУто отговарящи за горивоподаването и работата на мотор с ръчни скорости и същите карти на проектирани за автоматика са различни . (в един и същи файл има карти за ръчни скорости и за автоматик и чрез VAG COM се посочва по коя половина от файла да с еръководи мотора)





много бих се радвал ако все пак в обяснението си беше приложил и карта за автоматични скорости а не само за рьчни и не е лошо да посочиш номерата на чиповете и екуто


сьщо тька ми е интересно и дали тези коли трудно палещите като нови са палели тька или са палели от раз

ако и нови са палели тька защо фв не са ги изтеглели от пазара за ремонт или нещо подобно


сьгласен сьм че с определени промени по картата паленето се подобрява
и всеки които разбира го прави независимо дали чипа е купен за 1000лв или е подарьк



но дали е припорьчително кола с трудно палене което се решава за минимална сума да се чипосва за 1000лв

п.п и много бих се радвал да извадиш от твоя софт тези двете карти :lol:


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 30 авг 2008 21:04


Отговора ще ти дам аз макар и по-некомпетентен от Брезел.
Аз мислех, че сам ще си отговориш като гледаш картата която е постната.

Питам те провери ли каква е температурата, когато си правил тези тестове?

Ако не си се задълбочил обърни внимание, че дори и при по ниски обороти от 250, гориво се подава но при по-ниска темепратура.

Е за това ти пали колата. :wink:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Съб 30 авг 2008 22:18


БЛАГОДАРЯ за по-некомпетентния отговор
не ме устроива
колега познаваме се и коит незнаи си траи
тук филма е друг
и колега андонов вьпросите са няколко
а и копие от пьлномощното дет ти е от брезел :deal :beer


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 30 авг 2008 23:41


kombito-tdi написа:1. ако тази кола е с такава горивна карта като посочената за пример кога ще запали тази кола?


след като е перфектно палеща значи не е с такава карта :idea:


2. защо все пак колата пали при подадено количество гориво 0мг(нула )


не пали, просто надминава оборотите в които е 0 и тогава пали. При повечето модели софтуер картите са различни.




3 защо трудно палещите тди все пак палят до 2-3 сек


ако беше срещал повече турдно палещи коли може би щеше да знаеш че има и такива които им трябват много повече от 3 секунди. Ако пък бе осмислил нещата коеито обясних за състоянието на стартера и на акомулатора и затова как те влиаят на стартовите обороти щеше да се сетиш (или пък нямаше) от къде идват разликите във времето на турднопалещи тдита.




много бих се радвал ако все пак в обяснението си беше приложил и карта за автоматични скорости а не само за рьчни и не е лошо да посочиш номерата на чиповете и екуто


да , напълно ми е ясно че би се радвал но неслучайно не съм го направил. За пореден път ти казвам че няма да те уча как да чипваш коли , но колкото и да ми е неприятно пак от време на време идва някой "клиент" за чип и после се оказва че ти е дал файла


сьщо тька ми е интересно и дали тези коли трудно палещите като нови са палели тька или са палели от раз


понеже предполагам е трудно за осмисляне (че дори невъзможно) искам да ти обясня следното:

"Скъпи иване, когато дойде време да си купиш нова кола, погледни под капака и ще видиш че там е сложен НОВ акомулатор. Питай продавача в магазина дали от завода на VW са сложили и НОВ стартер. Ако ти каже че понеже колата е НОВА значи всичко по нея е ново (ама ново , a не като твойто НОВО в магазинчето) завърти ключа и ...оооо чудо колата пали от раз. Когато обаче колата стане на няколко години и батерията на GSMa ти е по силна от акомулатора а стартера върти като кафемашина, от добре палещата кола която едно време с толкова любов си купил ще се получи трудно палещо ТДИ"

ако и нови са палели тька защо фв не са ги изтеглели от пазара за ремонт или нещо подобно


При почти всички 1.9 TDI 110 коня мотори произведени след 2000 та година (тоест производство 2000-2001ва) Това нещо с кофти паленето в картите е оправено. КАто сметнем че 4 години след появяването на първите АФН мотори (95та - 96) проблемите с турдното палене са станали много (понеже много ТДИта са им се скапали акомулаторите и стартерите) , инженерите са оправили проблема в софтуера. Ако обаче смяташ че VAG биха дръпнали от пазара всички коли правени от 96та до 2000 заради трудно палене (което хора като теб обясняват с ремонт, ремонт и пак ремонт) и биха върнали парите на копувачите то явно мислиш прекалено оптимистично.


сьгласен сьм че с определени промени по картата паленето се подобрява


напълно грешно изказване. Трудното палене не се подобрява то ИЗЧЕЗВА.

и всеки които разбира го прави независимо дали чипа е купен за 1000лв или е подарьк


Пак червена точка. Не всеки който разбира го оправя защото не всеки знае къде да пипа. Има хора с чипове които са се учели само от това как да надуват турбината и да пускат колко може повече гориво (което в очите на много клиенти ги прави разбиращи) , че дори хора с наистина добри чипове, и все пак не са наясно за какво говоря . Ако някога успееш да копираш такъв чип правен от мен (както вече знаем няма да ти е трудно нито пък много ще с еколебаеш) ще разбереш за какво говоря. А за цените си прав може и за 1000 лева да е и пак нищо да не оправя.




но дали е припорьчително кола с трудно палене което се решава за минимална сума да се чипосва за 1000лв


Ами... да се пипа само заради паленето не си струва. по добре е да му наравиш ремонт и да го оправиш, ще го прекодираш на аутоматик и е готов. Аз изрично описах кога си струва да се направи и кой варянт е по скъп и по ефикасен. За съжаление с това си изказване искаш да кажеш че това което се оправя за минимална сума от теб е също толкова ефикасно и качествено колкото и това с чипа, но понеже не си попадал на кола оправена с промяна в картите няма как да ги сравниш наистина .

И пак да спомена че чипа нито е 1000 лева нито пък скъпчиийте за по 1000 лева ще го оправят.


п.п и много бих се радвал да извадиш от твоя софт тези двете карти


Еееехххх, мечтииии!


И сега запореден път ти казвам това което ти казах и на лични. Имайки предвид наглото ти отношение към всеки който ти има доверие , искренно те моля да преустановиш всякакви контакти и кореспонденция с мен , директно индиректно или чрез трети хора!

Пред останалите читатели на това мнение се извинявам за грубия тон но за всяко нещо си има причина.

Въпроса съм обяснил и изчерпал. Колегата до колкто разбрах си е и решил проблема. Аз затова спирам да пиша вече защото е време за :lock:
ако някой го интересува нещо друго или има въпроси към мен (и съм нямал личенконфлик с него) нека да пише на лични. Отговарям колкото мога по бързо.

Поздрави


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Съб 30 авг 2008 23:45


andonov написа:Питам те провери ли каква е температурата, когато си правил тези тестове?

Преди да питаш е трябвало да обясниш , "Що е това Температура, как и с какво се мери и има ли то почва у нас"

Виждаш че на въпрсът ти не е отговорено.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 31 авг 2008 0:35


е вече се издигна на последното стьпало в очите на слепите
нямам нищо против теб господин прекупвач
не ми отговори на вьпросите но аз и не очаквам
всеки които се занимава с тунинг като го прочете ще си направи изводите
направил сьм достатьчно тди да палят
винаги мога да променя картата на старта не е нещо кои знае какво
не си измислил топлата вода 16/8 ако разбираш ша са светнеш
скоро като завьртя ключа на новия магазин може да има и промоция за всякакьв софт
а и следи платените обяви някои маи ще продава и софт и ще обучава и други на разумни цени не като галето за 700лв
много се радвам че те има и повечето хора от форума които купуват от мен искат да знаят че нямам нищо общо с теб и тогава купуват
нямам интерес кьм теб не си ми интересен
няма какво да науча от теб
лек пьт и поздрави на берлин


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 31 авг 2008 1:30


винаги има какво да се нау4и(никои не е всезнаещ)а все пак има някои и други мотори помпа дюза които позволяват прекодиране за автоматик
вместо да се дрънкате за глупости помислете защо някъде може и не може да се приложи процедурата за прекодиране при помпа дюза :idea:


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Нед 31 авг 2008 2:12


Никсе виж точно какво съм описал в дизел клуба щото точно за колите където неможе да се прекодира също съмобяснил.

А колкото до Иванчо комбито , успя да усере и тая тема , но понежене му е за първи път са му простени и следващите.
Момче случайно помниш ли че аз ти казах къде и какво е ECU. Ще обучаваш баба си. Само чакам да скапеш някоя колиица с ибейското ЦД което опитваш да предстваиш за чип. Кат си захапал ЕЦМа си мислиш че моеш да мапваш нещо си. И понеже си нямаш и на идея защото въпреки всичко налягането на всеки ТДИ не минава 1 бара и почна да си правиш опити на хората с турбините като ги помпиш механично с разни дупчици по маркучетат и т.н. на въпросите ти отговорих но са нужни УМ и образование 4ти кас за да се прочете и да се разбере.

И не м наричай прекупвач щото до преди 6 месеца ми се молеше да прай бизнес с мене и да препродаваш на свой приятели чиповете ми (ебати приятелите значи)

айде стига спамил и с еправил на тарикат щото всеко второ мнение ти е

"тва го иам за 100 лева и мога да т го дам, оригинално е"

А що се отнася до паленето съм 1000% сигурен че си нямаши представа за какво става дума и по подлия си начин се оптваш да разбереш. Само че това което си купил за 5 евро нема да те оправи там ги нема тия работи. И не се чуди защот след като сложиш на някой чип пуши та се не трае.....щото толкова са ти възможностите....господин Powebox за 600 лева :lol:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 31 авг 2008 10:17


е не господин прекупвач
на сички им е ясно че си прекупвач и това че си преписьл нещо от някьде не те прави герои
и вьпреки всичко не разбираш как работи тази карта
а за дупките не са дупки а високо технологични отвори и се правят на коли 90кс кьстьм за всяка кола ма незнаеш що
преди 6 месеца ти незнаеше че чиповете се копират та разни хора ти го обясняваха
вярно е преди 6 месеца ни трябваше фаил за рекстьн които и ти нямаше господин прекупвач но лично аз сьм направил софта
и да не споменаваме ти на твоите приятели за колко им продавде галетото
не си ми интересен и нямам нищо против теб
лек пьт и поздрави на берлин



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: nikolay_ss, Tsankovski и 47 госта