проблеми с палене голф 3 тди - решено
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
equinox написа:Проблема маи наистина е в релето. Когато ми се случи да изгасне и не може да запали, когато размърдам въпросното реле запалва веднага и не изгасва. Да го сменям или може да се прави?
Ако си малко на ти с поялника ще си го оправиш сам.

Няма нищо сложно. Отвори го и разгледай спойките.
Успех!
Пак същия проблем. Тази сутрин запалих и я оставих да загрее. След 1 минута изгасна , светнаха индикаторите за масло и подгряването и повече не запали. При даване на контакт не светва индикатора за подгряването. Върти и не може да запали. Обикновенно я оставям малко време и запалва , но не и този път. Иначе проверих релето още веднъж- добре си е, бушоните също. Възможно ли е да е горивна помпа или нещо свързано с подаването на гориво?
-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
equinox написа:Пак същия проблем. Тази сутрин запалих и я оставих да загрее. След 1 минута изгасна , светнаха индикаторите за масло и подгряването и повече не запали. При даване на контакт не светва индикатора за подгряването. Върти и не може да запали. Обикновенно я оставям малко време и запалва , но не и този път. Иначе проверих релето още веднъж- добре си е, бушоните също. Възможно ли е да е горивна помпа или нещо свързано с подаването на гориво?
Виж отваряна ли е помпата? Откога я имаш колата? Имах такъв случай, след "ремонт" на помпата. Когато я отворих установих лошо направена спойка.
- busat
- Мнения: 30
- Регистриран на: Съб 17 ное 2007 13:56
- Автомобил: Mercrdes-Benz
- Двигател:
- Местоположение: Русе
equinox написа: Възможно ли е да е горивна помпа или нещо свързано с подаването на гориво?

Това е клапана за горивото. Ако се съмняваш в него го отвори и му извади иглата която затваря горивото, мотирай го пак и запали. Може да имаш проблем с гасенето на мотора. Ако не иска да изгасне - на 5-та скорост със спирачка 100% угасва. На снимката пише с какви ключове се развива.
А това е клапана N109

Проблема беше че не стигаше ток до помпата и свещите. Проверих всички релета ,кабели, бушони....И на края се върнах към въпросното реле 109. махнах му капачката и го закачих на таблото. Индикатора за подгряването светна ,колата запали. На излизане случайно го ритнах и двигателя спря. Смених го и сега нямам никакви проблеми. Странното е че два пъти го отварях и нищо не намерих.
Благодаря на всички за помоща.
Благодаря на всички за помоща.