Дизел помпа или друго ? 1Z мотор...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Пон 15 сеп 2008 22:00


vladitdrv написа:Понеже колегата каза че само като загрее колата започва да пуши и си губи мощноста не мисля че може да има спукани мъркучи :roll: иначе ще му е все едно на каква темп. е!Имам съмнения или в някой датчик(температурен) или нещо по турбинката.

Възможно е и да е някой датчик, турбото уж е перфектно, това по информация и тест от преди година...

niks76 написа:катализатор?
и проверете стоиностите на дебитометъра :idea:


катализатора го свалих преди доста време, дебитомера е с още година гаранция от Порше БГ (там беше най-евтин:), предполагам и двата варианта отпадат.

Днес разгледах форума за повече информация, видях снимките със всмукателните колектори с мощен нагар... Можеби грешката "Intake Manifold Error" би трябвало да означава това - позапушен входящ колектор, ако не му стига въздух в сместа затова да изхвърля недоизгоряла нафта, да губи мощност и максимална скорост 110-120 при добре загрял двигател....
Имам и друго предположение - центровка, самоче не знам кой друг в София може да я направи качествено, освен в Супер Дизел...




Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот vladitdrv » Вто 16 сеп 2008 13:26


Колега,преди време четах едни бисери,дето един ходел на диагностика и компОта отчел грешка "спукана риза на 1ви цилиндър" :lol: !Не искам да те засегна но тоя комп едва ли би отчел запушен колектор!Това е в следствие на някъкво несъответствие между показанията на други датчици.Ако не се лъжа(на съм сигурен)мисля че МАПа на тоя мотор е в ЕКУто като от тръбата за всмукстелния колектор(до датчика за темп. на въздуха) има едно мъркуче до компа.Виж дали е здраво, да не изпуска от някъде!


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Нед 19 окт 2008 21:23


Темата отшумя в небитието, но все пак да напиша решението на пъзела...Скъсан маркуч на интеркулер... Мястото е трудно забележимо и беше необходимо разглабянето на половината система между турбото и интеркулера, но в крайна сметка си я направих сам...
Дано някой друг не търси толкова дълго като мен подобен проблем...


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Нед 19 окт 2008 22:48


излезе 4е диагностиците са сбъркали ,а форума напредва :lol:


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Пон 20 окт 2008 5:49


Пропуснах да благодаря за мненията на всички по темата, бяха на прав път :)


mac_sz
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 20 окт 2008 15:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

проблем

Мнениеот mac_sz » Вто 21 окт 2008 7:52


galaboff написа:Пропуснах да благодаря за мненията на всички по темата, бяха на прав път :)


Човече как успя да провериш дали са изрядни тръбите които влизат в турбото за мен това се вижда доста трудно поради причината че нямя място да бръкнеш отзад при турбото много ще съм ти благодарен ако кажеш как се проверява тази изрядност на тръпопроводите от интерколера до турбото на 1з мотора.Аз съм с пасат


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Вто 21 окт 2008 8:09


Предполагам при теб мотора е напречно сложен, при мен е надлъжно (Ауди) и място има бол... Ако е трудно да стигнеш до откачане на тръбите за проверка, по-добре ги опипай с пръсти, ако има скъсано ще усетиш, освен това ръката ти ще се покрие с доста масло, тъй като по тези тръби циркулират разни маслени пари ако се не лъжа.
Успех !


Потребителски аватар
nayden_n
Мнения: 55
Регистриран на: Сря 22 окт 2008 21:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково
Контакти:

Мнениеот nayden_n » Пет 24 окт 2008 17:58


към galaboff

Не можах да си обясня само как от маркуч губиш мощност само като загрее колата или така ти се е сторило.Сега след ремонта като е студена как е ? По мощна ли е или ?

P.S два пъти пукам маркуч и един път тръба ,сложил съм си BOOST METER и много бързо ги хващам


Diana25
Мнения: 4
Регистриран на: Пет 27 мар 2009 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Дизел помпа или друго ? 1Z мотор...

Мнениеот Diana25 » Пет 27 мар 2009 14:23


Имам почти същия проблем, когато загрее колата губи мощност, трудно потегля даже. Максимума който дига е 80км/ч. Разликата е, че няма никакъв пушек. Някой може ли да даде идея, каква е причината? Колата е Поло 1,9 дизел, 64к.с. на 9 години.


go6o61
Мнения: 30
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 9:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: Дизел помпа или друго ? 1Z мотор...

Мнениеот go6o61 » Пет 17 апр 2009 17:12


какво се случи с полото?


Потребителски аватар
vladitdrv
Мнения: 265
Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Дизел помпа или друго ? 1Z мотор...

Мнениеот vladitdrv » Пет 17 апр 2009 21:44


Имам почти същия проблем, когато загрее колата губи мощност, трудно потегля даже. Максимума който дига е 80км/ч. Разликата е, че няма никакъв пушек. Някой може ли да даде идея, каква е причината? Колата е Поло 1,9 дизел, 64к.с. на 9 години.


Колега,с каква помпа е полото?(Бош или Лукас)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Asko VW, milench0 и 63 госта