Турбо дизел + интеркулер? Как?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
dafi_dimo
Мнения: 165
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dafi_dimo » Нед 25 фев 2007 19:13


Какви маркучи трябва да използвам за връзка между Турбо-Кулер-Двигател?
Могат ли да се обикновени за антифриз?




Потребителски аватар
TT
Мнения: 64
Регистриран на: Вто 04 юли 2006 10:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот TT » Нед 04 мар 2007 14:09


Мисля че идеята на по специалните маркучи които се слагат е те да не губят от налягането което създава турбината т.е. да не се разтягат като балони ... така, че .. dafi_dimo .. няма да стане с такива за охладителната система
П.П. :gruebel


dafi_dimo
Мнения: 165
Регистриран на: Нед 12 юни 2005 18:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот dafi_dimo » Нед 04 мар 2007 18:46


Благодаря за мнението. Жалко, че е единствено.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Нед 04 мар 2007 21:27


мисля че това раздуване е твърде незначително за да повлияе, така че слагай каквото има :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Нед 04 мар 2007 22:23


Колега Alpine не е ли малко опасничко да монтираш кулера пред радиатора при условие че този мотор се слави с пукането на глави от прегряване :?


td_dls
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот td_dls » Чет 08 мар 2007 12:28


A къде е удачно да се монтира кулера ?


Потребителски аватар
galaboff
Мнения: 426
Регистриран на: Пет 03 ное 2006 20:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот galaboff » Чет 08 мар 2007 12:41


на Ауди В5 е под левия фар, до радиатора за мотора, мисля че като идея е добре :)


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 08 мар 2007 13:47


galaboff написа:на Ауди В5 е под левия фар, до радиатора за мотора, мисля че като идея е добре :)

Ауди Б5 ? Не съм много запознат, ама мисля че имаха Б4, и после А4 (което е почти 1:1 с Фолксваген Пасат Б5), А6, А8, ...
Иначе на Фолксваген Пасат Б5 е също там (ама е сравнително малък като размер - пред радиатора може да се събере по-голям кулер).
За питането за маркучите - според мен преди всичко трябва да са маслоустойчиви. Много ли е сложно да се намерят от такава (или подобна кола) ? А, и още - на Фолксваген пасат Б5 освен гумени маркучи, се използват и пластмасови тръби, че и метални такива (елементи от купето).
Успех с операцията !


Потребителски аватар
faint
Мнения: 704
Регистриран на: Вто 23 май 2006 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот faint » Съб 10 мар 2007 11:03


spam аз маааалко оффтопик ама..
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=39907
:oops:


Потребителски аватар
Amorphiss
Мнения: 237
Регистриран на: Съб 12 авг 2006 11:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Мнениеот Amorphiss » Съб 10 мар 2007 12:21


Rabbit_TDI написа:Колега Alpine не е ли малко опасничко да монтираш кулера пред радиатора при условие че този мотор се слави с пукането на глави от прегряване :?

и аз си мислих такива работи но в момента карам със наполовина запушен радиатор и нямам никакви проблеми със прегряване и ако е добър радиатора ( не запухен като моя ) интеркулера няма да попречи с абсолютно нищо на нормалното охлаждане :wink:


getzata_diesel
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 14 мар 2010 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: vratza

Re:

Мнениеот getzata_diesel » Съб 27 ное 2010 16:33


alpine написа:на мен ми предстои тази операция така че ще снимам step by step
ако някой има интерес да каже тук за да ги кача.

колега моля те пиши ми на getzata_diesel@abv.bg качи и снимки благодаря преджарително!!!


Потребителски аватар
didodi
Мнения: 1133
Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
Автомобил: Amarok DOUBLE cab
Двигател: CSHA 2014
Местоположение: PB
Контакти:

Re:

Мнениеот didodi » Пон 29 ное 2010 10:16


dafi_dimo написа:Какви маркучи трябва да използвам за връзка между Турбо-Кулер-Двигател?
Могат ли да се обикновени за антифриз?

Дебита е по-малък !!


Потребителски аватар
martin4o_mom4e
Мнения: 376
Регистриран на: Нед 15 юни 2008 12:56
Автомобил: VW Golf II
Двигател: PF 1988
Местоположение: Пазарджик

Re: Турбо дизел + интеркулер? Как?

Мнениеот martin4o_mom4e » Вто 30 ное 2010 0:25


Колеги дайте по една снимка ако ви се намира на монтираните кулери,защото съм пред дилема дали стандартния кулер за голф 3 в подкалника или челен.Карам AAZ Голф :да:


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Турбо дизел + интеркулер? Как?

Мнениеот don hose » Вто 30 ное 2010 8:58


Челен много ясно.Карам 1,6тд с 7л кулър пред радятора и всичко е ок.Ако нещо ти трябва питай.


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1820
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Турбо дизел + интеркулер? Как?

Мнениеот vinixxx » Вто 30 ное 2010 9:18


Като пуснете повече нафта и сложите тоя кулер пред водния радитор не згрява ли прекомерно колата?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, TheEx0rcist и 195 госта