
1.6 тди или 1.9тд
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
До колкото знам 1.6 дизеловите двигатели са направени на базата на 1.5 първата генерация VW бензинови двигатели(с по-олекотени части)!Бях намерил някакъв сайт за тунинг в който някъкви "ненормалници" описваха процедурата за премахване на мах обороти на помпата така че да вдига над 6к оборота
!Аз лично си мисля че 1.6 е по пъргав двигател.

- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
Естествено че 1,6 е по-пъргаво от 1,9 нали по-лесно се развърта мотора и турбинката по-лесно се развърта от по-голямото Т2 на AAZ-та. Естесвено че голф 2 1,6 SB ще е по-бърз от голф 3 AAZ , но не заради 5-те коня , а заради килограмите. Толкова ли няма грамотни хора в тоя форум ? Преди години в зората на нелегалните гонки имаше една 2-ка дизел (незнам с кой мотор точно) която мачкаше GTI-115 коня
А вие още вярвате на спортния филтър
За колегата с грешния километраж...и моя е грешен 180 на 4300 оборота
самоче с по-тежкото купе на венто 




За колегата с грешния километраж...и моя е грешен 180 на 4300 оборота


- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
didodi написа:Защо е заменен с 1,9 мотор ...та така и до днес ???... за мен класиката си е 1,6 чистия щото 1 милион километра са му норматив...но като гледам всички дизели са турбинирани в днешно време...
Може би защото дизел без турбина става само за кораб или за локомотив. Преди карах 1.6 чист дизел 54 коня (форд) и беше ужасно - на всеки баир бях винаги пръв на колоната. Вярно, че тия мотори са милионници, ама динамиката клони към нула.
- didodi
- Мнения: 1133
- Регистриран на: Сря 23 юни 2004 15:09
- Автомобил: Amarok DOUBLE cab
- Двигател: CSHA 2014
- Местоположение: PB
- Контакти:
аиде и тоя сега
Колеги тук се дискУтират автомобили , не средства за предвижване !!! Имаме служебен форд ескорт чист ама много чист дизел..... ТОЙ НЯМА УСКОРЕНИЕ , него земната гравитация го притиска по-силно от ВСичко друго на света
Ще те посъветвам да погледнеш по-внимателно правилата, и по-точно т.7 и 8 !
mod edit: gr_kanev


Ще те посъветвам да погледнеш по-внимателно правилата, и по-точно т.7 и 8 !
mod edit: gr_kanev
- vladitdrv
- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон 25 сеп 2006 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Не знам за вас но аз карам от 3 години и нещо Jetta 1.6 чист дизел и съм мн доволен.Единствено ме дразни че е малко шумно в купето и малко повече трака но пък си върви доволно за такъв мотор(до 160км/ч но пък оборотите
)!Взех я 125к км,сега е на 270 близо и компресията още е 30-31.Върви като ТД-до 2500 по бавно се набира,после изведнъж и идва силата
.Мисля че старите 1.6 дизели са по-добри и по качествени от 1.9 новите си събратя,поне по това което виждам в сервиза.А друг момент е че мн зависи дали един двигател се обслужва редовно и се подържа.


- passat_1.6TdI
- Мнения: 241
- Регистриран на: Чет 22 май 2008 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
От няколко месеца имаме Голф 1,6 GTD с интеркулер,SB мотор,страхотен автомобил...набира много добре,разхода е 5-6 дори и по малко ако не се настъпва,частите са на смешни цени.Карал съм и Голф 3 1,9 ТD нищо общо като динамика,все едно карам атмосферен дизел,единственото което ми хареса че е малко по тих.Турбината на RA и SB моторите е по малка,по бързо се развърта и най важното има водно охлаждане с отделна ел.водна помпа,интеркулера е друго голямо предимство 

- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Аз скоро смених голф 3 1.9 ТД за това нещо http://vwclub.bg/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=7951
тройката е малко по комфортна и въртящият си момент стига малко по рано. 1.6 СБ е по пъргав не съм съгласен че по бързо развърта турбината но като цяло моторо е по бързо оборотен и еластичен. Турбината е с водно охлаждане и работи на 0.65-0.7 бара.
лед 2500 оборота 1.6 върви повече. Другият плюс са скоростите. Скоростната кутия се води 4+E тоест Е е петата скорост и се води Економик
Доста е по дълга от 5та на ААЗ мотора.
1.9 по мои наблюдения пали по добре (около 10 коли общо съм сравнявал) но може и да е субективно мнение.
като цяло обаче да караш Голф 2 си е по голяма тръпка отколкото с тройката . Всеки фен на VW требва да им апо една двойка в гаража независимо дали я кара или само и се радва
тройката е малко по комфортна и въртящият си момент стига малко по рано. 1.6 СБ е по пъргав не съм съгласен че по бързо развърта турбината но като цяло моторо е по бързо оборотен и еластичен. Турбината е с водно охлаждане и работи на 0.65-0.7 бара.
лед 2500 оборота 1.6 върви повече. Другият плюс са скоростите. Скоростната кутия се води 4+E тоест Е е петата скорост и се води Економик

1.9 по мои наблюдения пали по добре (около 10 коли общо съм сравнявал) но може и да е субективно мнение.
като цяло обаче да караш Голф 2 си е по голяма тръпка отколкото с тройката . Всеки фен на VW требва да им апо една двойка в гаража независимо дали я кара или само и се радва

SACHO7803 написа:аве брат с кви глупости са занимаваш??????те хората скоро 1.9tdi ша го имат за антика ти са хвърляш с някакви дърти печки че и бързина търсиш.земи си форд фиеста 1.1--1980г---е тя ще е най бърза
1.9 е класика в жанра и скоро няма да стане антика, поне при VW. Тъй като времето на грандоманията отминава, малолитражките стават все по актуални

Brezel написа:като цяло обаче да караш Голф 2 си е по голяма тръпка отколкото с тройката . Всеки фен на VW требва да им апо една двойка в гаража независимо дали я кара или само и се радва
Дяволски си прав, като чета, определено ме хваща носталгия за моето Голф двойче

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: w_smith и 73 госта