Ролки и ангренажен ремък Golf 4 TDI

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
lrlmodo
Мнения: 4356
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 19:51
Автомобил: Zafira OPC
Двигател: Z20LET
Местоположение: София, Овча купел

Мнениеот lrlmodo » Сря 29 окт 2008 12:57


Само да вметна , че частите продавани от вносителя не са с качеството на първоначално вгражданите - имайте го в предвид.
Каквато и марка са - те си имат качество за първоначално вграждане и за афтърмаркет - не се заблуждавайте.
И все пак са на прилично качество в сравнение с останалия пазар :wink:




Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Сря 29 окт 2008 16:56


възможно е, но разликата според мен м/у тези за вграждане и тези за афтермаркет не е много голяма, но докато тези за афтермаркета и най-доброто на пазара...мисля, че е много по-голяма...лично мнение


franzy
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот franzy » Сря 29 окт 2008 21:37


Вижте ся тва за гаранцията която давали от сервиза на ВАГЕН малко ще поспоря,защото нее така,как ще ти дадат гаранция при положение че колата нее нова и нее гаранциионна,поне аз немога да си го обясня това нещо за гаранцията,Ако колата е купена от тях и те ти правят пално обслужване тогава да ама да искочиш да ти сменят ролка примерно неби трябвало да е така.....


Другия ми въпрос ВАГЕН 4 нямали защита при касане на агренажен ремък???


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 29 окт 2008 22:02


има защита ,не при късане ,а против късане.
смяна на комплект ремък с ролки на 60 000км


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Чет 30 окт 2008 8:14


@franzy - дават си гаранция без значение дали колата е купена от тях или не...те дават гаранция за това, че ако ремъка е купен и сложен от тях ще си изкара километрите...дори на човека пред мен като му обясняваха му казаха, че ако водната му помпа е оригинална ще я вземат и ще плати примерно 100 лв, а ако не е оригинална ще трябва да плати 160 лв...цените са примерни не си ги спомням...


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bdemona » Чет 30 окт 2008 12:12


Ок - гаранцията кво е ако се скъса ремъка да го сменят с нов безплатно :yeaha:

Начи сме спокойни че нема да се пре****е с ~500 лв.

Но като се скъса ремъка и го сменят безплатно кво праим с буталата и останалите екстри дето са отсвирени от скъсан ремък? :dontknow: :banghead:

Е значи пълната гаранция ни е ако колата е в гаранция.
Ако не е в гаранция просто се доверяваме поради факта че ремъка ни го провадава VW - уж тествали, късали, рязали и т.н. та установили че марката която предлагат е най здрава.

А гаранцията остава само една думичка с 10 буквички за извънгаранционни коли. :wink:


bobidi
Мнения: 525
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 11:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bobidi » Чет 30 окт 2008 13:18


bdemona написа:Е значи пълната гаранция ни е ако колата е в гаранция.


Колега те такова жУвотно нЕма. Вземи си нова кола, и тогава приказвай. Всички вносители имат гаранционни УСЛОВИЯ, и не всичко, а също и не винаги, нещото което се е счупило бива покрито от гаранцията. Във всеки сервиз могат да те извъртят така, че да ти се наложи да платиш нещо което по принцип , ако имат желание и т.н. могат да сменят по гаранция.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Мнениеот morfei1 » Чет 30 окт 2008 22:53


bdemona написа:Е значи пълната гаранция ни е ако колата е в гаранция.


Абе по принцип е така, но дефакто ако имаш проблем се почва едно ходене по мъките, където.......... на никой не го пожелавам.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пет 31 окт 2008 16:39


виж, прав си...сменят ти ремъка и не плащаш примерно 500 лв. а при на дядо митко сервиза...като се скъса ремъка каккво става и това не ти сменят...нали се сещаш...а и не съм сигурен какво включва гаранцията и дали наистина при проблем ти подменят само ремъка или щетите причинени от него...малко е водниста тая материя...но определено сигурното е че ще ти сменят ремъка...


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Пет 31 окт 2008 19:31


Пресен пример да дам...Работя за Софийска дистрибуторска фирма и имаме служебни Пежо Боксер,Партнери. След като гаранцията им изтече прекратиха договора със София Франс Ауто и специялно тука за Бургас сключиха договор за след гаранционна поддръжка с ФУлда България.Имах на няколко пъти контакт с тях и макар,че момчетата са млади и отзивчиви нищо не разбират от коли,а ма грам нищо.Нямат и инструмент изписан като хората,а още работят с едни ръждясали гаечни ключове като ги пипнеш мое те хване тетанус :evil: Ходих един път за смяна на,горивен,маслен,въздушен филтър на Боксера и знанията им стигнаха да ми сменят само въздушния :evil: Няма да споменавам,че ме размотаваха цял ден да ходя до базата им където поддържат камиони,защото видиш ли Боксера бил дълга база и подемника не можел да го вдигне за да сменят маслото.Ако бил къса база можело.Дадоха ми филтрите и маслото отидох до другата им база там един дълъг и студен канал само и един пич с яке на Фулда,който имах чувството,че никога в живота си не е виждал микробус :evil: .Казвам му,че са ме пратили от централата им тук да ми смени маслото,щото плаща фирмата по банков път и след много увещания калтака слезе в канала с един квадрат,който беше за пробката на картера и кво блъска,кво чука там после ми вика с някакъв тембър на гласа,който още усмислям и до днес...."мииииии пробката се заобли :evil: трябва да отидеш до друг сервиз някой да ти заварят една гайка и пак да дойдеш?? Нервите ми вече не издържаха и като сложих една работна дреха слязох в мръсния канал да видя кво сЪ изака оня гей.Досега викам си за първи път няма да слагам синия кат дрехи(досега все шофьор и монтьор съм бачкал и имам доста опит така да се каже) понеже нали сме в Европа туй-онуй и си плаща фирмата в края на краищата,но белите които причини клефука за има няма 10 минути бяха големи.Почуках малко пробката с чука,между квадрата сложих острието на отверка и с малко мъка я отвих и оня като му видях очудената мутра,щото той твърдеше,че посмъртно тая пробка не може да се отвие.После почнаха другите проблеми :evil: смотания им приемчик го гледал в компа не го знам,но ми дал друг маслен филтър по-голям и с друга резба,но аз вече съм източил маслото и не мога да мръдна.Обадиха се дойде една кола след два часа и 40 минути взеха масления филтър и след 4 часа и 10 минути ми докараха правилния маслен филтър.Дойде ред да си сменя и горивния филтър и пак ядец :evil: тъпия приемчик ми дал не със сменяем елемент както трябва да е за конкретния модел ми цял филтър.Пак приблизително същите часове за вземане на горивния филтър и доставяне на новия и деня горе-долу си замина и майстора си замина,щот му свърши работното време,а аз останах в канала.Най-накрая вече одисеята като и се видя края и остана само да си налея новото масло ударих пак на камък,защото "умния" им приемчик ми дал 6 литра масло,а Боксера събира 7 литра и пак обаждания пак писане на нови фактури,а бе ужас.След този си контакт с ФУлда България дълго сънувах кошмари,избиваше ме студена пот и се изнервих,но все пак дойде заветния ден,в който трябваше да се сменят ангренажния ремък и ролките.Единственото момче дето сменя ремъци във Фулда Бургас-Пейо категорично отказа,като видя,че е малко тясничко около двигателя и сменял само на Опел Астра по-старичките и Ауди 80 яйце,щото там имало място около коша на мотора и лесно се бъркало,пък не ми направи впечатление да има нещо големи Ръчища за да не може да бръкне,ма айде.Това ми беше последния контакт с Фулда и се надявам никога вече да не минавам даже оттам за видя как се блъскат над някое кола и я гледат на нея като на извънземна технология :evil: След доста разговори със шефовете от София ни казаха да ходим да правим бусовете в град Сливен в техния сервиз Ситроен.Първо отиде колегата с неговия бус и му смениха ремъците подчертавам с комплект ДАЙКО,който бил и за първоначално вграждане на тези бусове.След известно време отидох и аз да сменя ремъци и бях възхитен от разбирането на тези хора и тяхното топло отношение към всеки клиент.Цените им като за провинциялен град им са добри сравнено с други сервизи и така лека-полека се сприятелих с момчетата там,защото и една крушка да изгори бяхме задължени да ходим в Сливен да я сменяме.После малко ми направи впечатление,че малко товарят фактурите със нереални суми,които наникъде не се връзват,ма нали буса беше фирмен и фирмата си поема разноските та и това се преглътна.Сега след толкова много приказки точно на темата :D ма ми тежеше и исках да го споделя.Първия път на буса по книжка му дават да се сменят ангренажи и ролки на 90000-100000км :shock Когато смениха моите на 95 хиляди в книжката беше записано,че следващата смяна трябва задължително да е след 60000км или на 155 хиляди километра,като до този пробег ДАВАТ ГАРАНЦИЯ НА РЕМЪКА И НА РОЛКИТЕ.Един ден(преди три седмици)колегата ми се обажда и ми вика да вземам въжето и да идвам да го дърпам,щото на път за Царево буса изгаснал и стартера въртял,но като вентилатор.Като отидох на място го накарах да завърти стартера като бях отворил капачката на маслото и видях,че разпределитения вал не се върти,а коляновия се вътри от стартера ми стана лошо.Оказа се БЛОКИРАЛА ПАРАЗИТНА РОЛКА НА АНГРАНАЖНИЯ РЕМЪК,скъсан ангренажен ремък,изкривени 6 броя клапани.ТОВА СТАВА НА 21000 км СЛЕД СМЯНА НА КОМПЛЕКТ АНГРЕНАЖ.На буса му смениха комплект ремъци и ролки,8 броя клапани с водачи и хидравличните им повдигачи,гарнитура на главата,шлайф 5 стотни на главата и там квото е имало друго дребно за смяна.Приемчика(Румен) ми каза,че са снимали блокиралата ролка,скъсания ремък в последствие и факта,че не се подписахме на никаква фактура,която после да пратим в София за да им преведат после парите за ремонта ме наведе на мисълта,че всичко се поема от производителя на ремъка т.е на комплекта.Аз отначало не можах да повярвам,като си мислех,че поне трябва поне ТРУДА да се заплати за отваряне и затваряне на главата,но дело ли се води незнам,ще се води ли,производителя без много-много да се чува дава сума която поема тези разходи не ми каза подробности приемчика,но не платихме и стотинка за всичко.Само дето буса стоя три седмици там в Сливен.След тази случка вече лично,аз няма да си сменям ангренажния ремък сам в гаража,защото никой няма да ми признае гаранцията,ако не ДАЙ БОЖЕ блокира някоя ролка или самия каиш се скъса.Макар че си купих ремък Гейтц(уж най-добрия) и ролки ИНА (уж най-добрите) смених си ги най внимателно сам обаче гаранция отде сега? Още повече,че самия комплект идва винаги по-скъпо отколкото да си купиш всичко на парче.Така направих и аз от един магазин си купих ремъка Гейтц,но ролките ги вземах от друг магазин,защото в този нямаха "Ина".И друг съвет лично от мен,ако някой иска да послуша,ако не негов избор.Работил съм в Евро 07 известно време и не съветвам и най-големия си враг да не си купува ремък и ролки от там.Впрочем нищо да не си купува от там,щото верно частите им са евтини обаче за пети човек чета по-форумите за блокирали ролки от там,а колко не пишат по форумите?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Пет 31 окт 2008 21:58


itan75 Не че нещо,ама брада пуснах докато прочета поста ти :012:
За в бъдеше не бъди толкова изчерпателен :idea:


Потребителски аватар
itan75
Мнения: 123
Регистриран на: Пет 01 дек 2006 10:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот itan75 » Пет 31 окт 2008 22:21


Dorian написа:itan75 Не че нещо,ама брада пуснах докато прочета поста ти :012:
За в бъдеше не бъди толкова изчерпателен :idea:
А аз пуснах брада,че и даже я обръснах :D .кЪ не ти харесва не чети има леснУ.


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Мнениеот stenly_m » Пон 03 ное 2008 16:10


itan75 евала пич за поста...точно и ясно това е разликата м/у сериозен сервиз и всички останали...вече всичко си сменям във фолксваген ако трябва и 10 дена да не си карам колата и да събирам пари...


franzy
Мнения: 11
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 14:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот franzy » Съб 08 ное 2008 13:45


Искам да попитам на Golf 4 ми изписва service in 2900km. това възможно ли е да е за ролките и ремъка....????


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Мнениеот Dorian » Съб 08 ное 2008 19:45


franzy написа:Искам да попитам на Golf 4 ми изписва service in 2900km. това възможно ли е да е за ролките и ремъка....????

Май нее за ремъците и ролките,а за маслото кога даго сменяш :wink:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта