Проблем тресене на 3, 4, 5 и 6 предавка. Решен проблем

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Мнениеот Brezel » Сря 12 ное 2008 1:39


Dobromirski написа:Предполагам вътрешните карета си ги проверил !!! Ако не си , вземи се гмурни в канала и поразмандахерцай полуоските на ръка.


Аз също съм на мнение че е от карета. Миналото лято кат карах един пасат към БГ и се прецака така едното каре. Вибрацийте нямаха нищо общо с вибрацийй от чип. Просто когато и да натиснеш газта скоростния лост почва да играе ненормално много а колата имах чуството че вибрира наляво надясно. Над 120 вече не се караше изобщо.
Факт е обаче че вибрираше постоянно тоест на всички предавки и на всички обороти.

Пуши ли иначе много колата?




nikireflexa
Мнения: 24
Регистриран на: Съб 10 май 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nikireflexa » Сря 12 ное 2008 19:40


Карета или тампони 100%


ninjaman
Мнения: 20
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 18:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот ninjaman » Чет 13 ное 2008 14:24


батка аз го имам сьштия проблем придьрпва колата ама при мен е ел.блок на помпата и двигателя работи странно


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Мнениеот Phoenix9000 » Съб 15 ное 2008 9:42


Направихме в Еуратек следният експеримент: Колата е спряна с вдигната ръчна спирачка, запелен двигател. На пета предавка на с 2200 оборота в минута плавно зацепване на съединителя до почти напълно зацепване (доста добре запуши съединителя) но треперене никакво. Дали е правилно да си мисля че не е маховика от този експеримент.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 15 ное 2008 16:11


За теста не мога да ти кажа дали показва че маховика е читав.
Направи следното: на прав участък при ускоряване (когато ти претриса) завърти волана единия път на дясно (но съвсем леко) а после на ляво и кажи дали това претрисане се променя.


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Dobromirski » Пон 17 ное 2008 8:15


:no-no
На ситроена имам прецакано вътрешно каре (просто едното лагерче го нямаше и направих временно от 40Х, но се е посплескало малко). Нещата седят така:
1-ва и 2-ра... никакъв проблем. 3-та гаазз.... и почва да се тресе цялата кола. Не говоря да присецва , а да се тресе все едно има крива джанта. При една и съща скорост и обороти, тресенето се промена в зависимост от натоварването (демек колко си натиснал газта). При ляв-десен завой докато тресе, абсолютно нищо не се случва. на 4-та -5-та - 6-та нещата са същите но по-леко изразени. Смених "лагерчето" и сега имам още 1000 километра гювеч :)


Phoenix9000
Мнения: 18
Регистриран на: Пет 31 окт 2008 20:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Царево

Мнениеот Phoenix9000 » Чет 04 дек 2008 20:26


На всички колеги благодяря за съветите. Много се оказаха прави. Проблема е остранен. Вътрешните карета на мойта кола са тетраподни не бяха се изяли нито лагерите нито триещите се канали на лагерите а ябълките на които седят трите лагерчета с ролките. Дадоха ми съвет да го разменя лявото с дясното, но при нормално износено каре става - в моя случай не. Смених дясното каре с ново и всичко заспа. Леко и безавариино шофиране на всички.
П.П. Личен мой съвет към свсички: Проверявайте си от време на време какво е количеството грес в каретата под маншоните. Причината да се изяде така мойто е навлязла вода през маншона (въпреки че е здрав маншона)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Merdin2004 и 60 госта