Проблем с палене на Г4

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот Zinoto » Съб 17 яну 2009 21:55


Каквото и колкото е трябвало съм отремонтирал въпреки, че това ми е само хоби и затова не дера кожите на колегите от форумите и ако съм слушал твоите съвети ... а те бяха "3-та дюза ли, хората карат така с години...", та затова колегата bojko_78 от ауди форума, който аз ти пратих и после ми рева половин час по телефона как си му взел 200 лева, защото е имал неблагоразумието да те посети и работата е била такава, че не се е налагало да се чисти електрония блок. Ама как иначе ще си платиш интернета бее?!? Мислех че сме заровили томахавката ама нали сте от едно котило с комбинатора...
viewtopic.php?f=24&t=51955&p=657477#p657477

Последна промяна от Zinoto на Нед 18 яну 2009 0:06, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот morfei1 » Съб 17 яну 2009 23:19


Само да напомня на колегите, които се държат като ощипани госпожици.... ако имате дрязги с някой, не е нужно да ни занимавате.

dobrin написа:Ако някой има да добави нещо съществено по въпроса, нека го направи. Ако не, да запази латино коментарите и епитетите за себе си.


Аз продалжавам да следя темата с интерес....


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот Zinoto » Съб 17 яну 2009 23:37


Искам единствено да съм от полза на колегите, защото някои от тях няма да цитирам имена дават по 20 и повече лева за кодиране на автомат, после като не им хареса по още толкова да им го върнат за ръчни и проблема си стои. Освен това не всички искат да си тунинговат колите.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3929
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот Andonov » Съб 17 яну 2009 23:56


Ти сигурен ли че ще оправиш кола която пали трудно, ама много трудно топла?
Ако си навит слагам и оригиналния софт и ти я карам.
Без да се сменят стартер и акумулатор.
Колата дори не е 110 коня а 90.

п.с. и имам една пак 90 която пали и топла и студена но претриса от 1400 до 1700 об/мин. ще ти донеса две три глави ако искаш за проба.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот kombito-tdi » Нед 18 яну 2009 11:08


аиде иното на мен ми отказа да си мерим п.....е
еи сега е момента да се покажеш че можеш а не си само едно ино

п.п и да не забравяш че аз правя не само от ваг групата а всякакви автомобили и не само дизел а и бензин
миналата седмица сьм правил един мл които е обиколил половин бьлгария и ти ша го гледаш кат изтьрван


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот morfei1 » Нед 18 яну 2009 11:51


Добре е също да не забравяме, че се намираме в VW форума в раздел дизелови агрегати..... :idea:


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот Zinoto » Нед 18 яну 2009 13:08


kombito-tdi написа:аиде иното на мен ми отказа да си мерим п.....е
еи сега е момента да се покажеш че можеш а не си само едно ино

п.п и да не забравяш че аз правя не само от ваг групата а всякакви автомобили и не само дизел а и бензин
миналата седмица сьм правил един мл които е обиколил половин бьлгария и ти ша го гледаш кат изтьрван

Ти явно наистина не можеш да схванеш, че форумите не са за реклама на монтьорчета като теб и никой не се интересува какво правиш, а с какво можеш да му бъдеш полезен със съвет най-вече за да си спести нерви и средства от други монтьорчета като тебе. Ти като нямаш нужда от никаква помощ понеже си всеможещ, какво търсиш в този и всички форуми ако не шаранчета? Затова гледаш да осереш всяка тема да не би някой да научи нещо и да се справи сам вместо да те посети. За да те "успокоя", че времето на такива като тебе изтича, ще ти кажа, че снощи на един приятел с Пежо бензин-газ му настроих газовия инжекцион и не съм му взел 1 стотинка, нито ме е черпил, ти щеше да го глобиш със сигурност. Автомобилите които сега се произвеждат няма никога да дойдат при теб.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот kombito-tdi » Нед 18 яну 2009 19:23


много удобно за иното да заобиколи сьшноста на вьпроса
колегата андонов ти предложи да ти предостави коли на които да докажеш че не си само едно ино драскач
но ти нищо неможеш и избягваш директен отговор на предизвикателството
аре докажи дали си ино драскач или разбираш малко


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3929
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот Andonov » Нед 18 яну 2009 22:00


Не го разбирайте поста ми като предизвикателство.Но и да не забравяме темaта кято пуснах за VP37 - кой какво знае и каза?.
Трябва първо да се знае кое как и защо е така и чак тогава да се изтъкваме.
Искам просто да покажа че трудно палещо ТДИ може да се оправи частично след баране на и в главата, но никога няма да запали от раз както след смяна на софта т.е. както е било като ново.
Мапната кола пали дори и със доста паднал акумулатор (или скапан стартер), едвам преодолявайки ГМТ пали с 1 оборот.
Имаше преди въпрос тук във форума защо не са ги правили така по новите коли (с коригиран софтуер)Коли на едни и същи години едната е с опраено топло палене другата не. На това аз не мога да отговоря защо.

дано и тази тема не тръгне към засраните


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот Zinoto » Пон 19 яну 2009 20:09


Ще взема да направя клипче на кола с която съм се занимавал как пали топла и студена. Мисля, че резултата е дори по-добър от това, което ни показа комбинатора на неговите клипове.


Потребителски аватар
Ican40
Мнения: 33
Регистриран на: Нед 22 юни 2008 0:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот Ican40 » Чет 12 фев 2009 23:46


Привет колеги искам само да споделя моя случай тук.... ми имах същия прословут проблем с топлия старт на Г4 ALH двигателче Ta моя случай един ден както отидох за смяна на масло едни приятелчета от едно сервизче ми оправиха по следния начин паленето на колата и то пред мен става всичко... смениха ми повдигачите,всичките 8 броя който са,и сега колата пали от раз като е топла въобщте няма никакви завъртания както преди.Направо като нова :D Ми това е без никавите чипове и софтуери и т.н. те казаха че проблема е изцяло механичен,след това го пробвахме и на един др Г4 110к резултатът беше същият :wink:


Потребителски аватар
bobiwer
Мнения: 328
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 2:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот bobiwer » Съб 14 фев 2009 18:17


Днес едно момче ми каза за този проблем на голф 4 1.9 ТДИ и сподели ,че ги оправял за нула време . http://jn-diagnostic.com/
Каза за прекодиране за автоматик


Потребителски аватар
stenly_m
Мнения: 586
Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
Автомобил: GOLF 4 TDI
Двигател: ASV
Местоположение: Wilmington, NC
Контакти:

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот stenly_m » Съб 14 фев 2009 19:10


смениха ми повдигачите,всичките 8 броя който са,и сега колата пали от раз като е топла въобщте няма никакви завъртания както преди.


Според мене (нищо не разбиращ лаик на тема двигатели) това е решението...защото се имам за средно интелигентен човек и почвам да мисля...софтуера си е зададен 1 и той с течение на времето не се променя...единсвеното което се променя е махниката - тя се износва...и когато колата има някакъв проблем то явно е маханичен.... Колега би ли споделил колко пари струва подмяната на повдигачите ти...


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот morfei1 » Съб 14 фев 2009 19:19


bobiwer написа:Днес едно момче ми каза за този проблем на голф 4 1.9 ТДИ и сподели ,че ги оправял за нула време . http://jn-diagnostic.com/
Каза за прекодиране за автоматик


Ммм да и това е решение, но е съпроводено и с негативни ефекти. Писано е по темата, може да се разтърсиш :wink:

@stenly_m, Luciano миналата година сменяше на неговия 110к.с AHF към 90лв. (с отстъпки) е плащал за 8-те повдивгача.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с палене на Г4

Мнениеот ifidik » Съб 14 фев 2009 20:06


това с повдигачите е нова насока на темата.от голф 2,голф3,голф4 до ауди 2,5 140к ,повдигачите са напълно еднакви.въпроса ми е :защо от цялата ваг група само на ахф ,асв и алх оказват разлика в топлото палене ? ако е от тях :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: domina7or, georgebonev и 79 госта