Каквото и колкото е трябвало съм отремонтирал въпреки, че това ми е само хоби и затова не дера кожите на колегите от форумите и ако съм слушал твоите съвети ... а те бяха "3-та дюза ли, хората карат така с години...", та затова колегата bojko_78 от ауди форума, който аз ти пратих и после ми рева половин час по телефона как си му взел 200 лева, защото е имал неблагоразумието да те посети и работата е била такава, че не се е налагало да се чисти електрония блок. Ама как иначе ще си платиш интернета бее?!? Мислех че сме заровили томахавката ама нали сте от едно котило с комбинатора...
viewtopic.php?f=24&t=51955&p=657477#p657477
Проблем с палене на Г4
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с палене на Г4
Последна промяна от Zinoto на Нед 18 яну 2009 0:06, променено общо 1 път.
Re: Проблем с палене на Г4
Само да напомня на колегите, които се държат като ощипани госпожици.... ако имате дрязги с някой, не е нужно да ни занимавате.
Аз продалжавам да следя темата с интерес....
dobrin написа:Ако някой има да добави нещо съществено по въпроса, нека го направи. Ако не, да запази латино коментарите и епитетите за себе си.
Аз продалжавам да следя темата с интерес....
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с палене на Г4
Искам единствено да съм от полза на колегите, защото някои от тях няма да цитирам имена дават по 20 и повече лева за кодиране на автомат, после като не им хареса по още толкова да им го върнат за ръчни и проблема си стои. Освен това не всички искат да си тунинговат колите.
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Г4
Ти сигурен ли че ще оправиш кола която пали трудно, ама много трудно топла?
Ако си навит слагам и оригиналния софт и ти я карам.
Без да се сменят стартер и акумулатор.
Колата дори не е 110 коня а 90.
п.с. и имам една пак 90 която пали и топла и студена но претриса от 1400 до 1700 об/мин. ще ти донеса две три глави ако искаш за проба.
Ако си навит слагам и оригиналния софт и ти я карам.
Без да се сменят стартер и акумулатор.
Колата дори не е 110 коня а 90.
п.с. и имам една пак 90 която пали и топла и студена но претриса от 1400 до 1700 об/мин. ще ти донеса две три глави ако искаш за проба.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Г4
аиде иното на мен ми отказа да си мерим п.....е
еи сега е момента да се покажеш че можеш а не си само едно ино
п.п и да не забравяш че аз правя не само от ваг групата а всякакви автомобили и не само дизел а и бензин
миналата седмица сьм правил един мл които е обиколил половин бьлгария и ти ша го гледаш кат изтьрван
еи сега е момента да се покажеш че можеш а не си само едно ино
п.п и да не забравяш че аз правя не само от ваг групата а всякакви автомобили и не само дизел а и бензин
миналата седмица сьм правил един мл които е обиколил половин бьлгария и ти ша го гледаш кат изтьрван
Re: Проблем с палене на Г4
Добре е също да не забравяме, че се намираме в VW форума в раздел дизелови агрегати..... 
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с палене на Г4
kombito-tdi написа:аиде иното на мен ми отказа да си мерим п.....е
еи сега е момента да се покажеш че можеш а не си само едно ино
п.п и да не забравяш че аз правя не само от ваг групата а всякакви автомобили и не само дизел а и бензин
миналата седмица сьм правил един мл които е обиколил половин бьлгария и ти ша го гледаш кат изтьрван
Ти явно наистина не можеш да схванеш, че форумите не са за реклама на монтьорчета като теб и никой не се интересува какво правиш, а с какво можеш да му бъдеш полезен със съвет най-вече за да си спести нерви и средства от други монтьорчета като тебе. Ти като нямаш нужда от никаква помощ понеже си всеможещ, какво търсиш в този и всички форуми ако не шаранчета? Затова гледаш да осереш всяка тема да не би някой да научи нещо и да се справи сам вместо да те посети. За да те "успокоя", че времето на такива като тебе изтича, ще ти кажа, че снощи на един приятел с Пежо бензин-газ му настроих газовия инжекцион и не съм му взел 1 стотинка, нито ме е черпил, ти щеше да го глобиш със сигурност. Автомобилите които сега се произвеждат няма никога да дойдат при теб.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Г4
много удобно за иното да заобиколи сьшноста на вьпроса
колегата андонов ти предложи да ти предостави коли на които да докажеш че не си само едно ино драскач
но ти нищо неможеш и избягваш директен отговор на предизвикателството
аре докажи дали си ино драскач или разбираш малко
колегата андонов ти предложи да ти предостави коли на които да докажеш че не си само едно ино драскач
но ти нищо неможеш и избягваш директен отговор на предизвикателството
аре докажи дали си ино драскач или разбираш малко
- Andonov
- Мнения: 3929
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Г4
Не го разбирайте поста ми като предизвикателство.Но и да не забравяме темaта кято пуснах за VP37 - кой какво знае и каза?.
Трябва първо да се знае кое как и защо е така и чак тогава да се изтъкваме.
Искам просто да покажа че трудно палещо ТДИ може да се оправи частично след баране на и в главата, но никога няма да запали от раз както след смяна на софта т.е. както е било като ново.
Мапната кола пали дори и със доста паднал акумулатор (или скапан стартер), едвам преодолявайки ГМТ пали с 1 оборот.
Имаше преди въпрос тук във форума защо не са ги правили така по новите коли (с коригиран софтуер)Коли на едни и същи години едната е с опраено топло палене другата не. На това аз не мога да отговоря защо.
дано и тази тема не тръгне към засраните
Трябва първо да се знае кое как и защо е така и чак тогава да се изтъкваме.
Искам просто да покажа че трудно палещо ТДИ може да се оправи частично след баране на и в главата, но никога няма да запали от раз както след смяна на софта т.е. както е било като ново.
Мапната кола пали дори и със доста паднал акумулатор (или скапан стартер), едвам преодолявайки ГМТ пали с 1 оборот.
Имаше преди въпрос тук във форума защо не са ги правили така по новите коли (с коригиран софтуер)Коли на едни и същи години едната е с опраено топло палене другата не. На това аз не мога да отговоря защо.
дано и тази тема не тръгне към засраните
-
Zinoto
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с палене на Г4
Ще взема да направя клипче на кола с която съм се занимавал как пали топла и студена. Мисля, че резултата е дори по-добър от това, което ни показа комбинатора на неговите клипове.
Re: Проблем с палене на Г4
Привет колеги искам само да споделя моя случай тук.... ми имах същия прословут проблем с топлия старт на Г4 ALH двигателче Ta моя случай един ден както отидох за смяна на масло едни приятелчета от едно сервизче ми оправиха по следния начин паленето на колата и то пред мен става всичко... смениха ми повдигачите,всичките 8 броя който са,и сега колата пали от раз като е топла въобщте няма никакви завъртания както преди.Направо като нова
Ми това е без никавите чипове и софтуери и т.н. те казаха че проблема е изцяло механичен,след това го пробвахме и на един др Г4 110к резултатът беше същият 
Re: Проблем с палене на Г4
Днес едно момче ми каза за този проблем на голф 4 1.9 ТДИ и сподели ,че ги оправял за нула време . http://jn-diagnostic.com/
Каза за прекодиране за автоматик
Каза за прекодиране за автоматик
- stenly_m
- Мнения: 586
- Регистриран на: Пон 17 мар 2008 23:44
- Автомобил: GOLF 4 TDI
- Двигател: ASV
- Местоположение: Wilmington, NC
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Г4
смениха ми повдигачите,всичките 8 броя който са,и сега колата пали от раз като е топла въобщте няма никакви завъртания както преди.
Според мене (нищо не разбиращ лаик на тема двигатели) това е решението...защото се имам за средно интелигентен човек и почвам да мисля...софтуера си е зададен 1 и той с течение на времето не се променя...единсвеното което се променя е махниката - тя се износва...и когато колата има някакъв проблем то явно е маханичен.... Колега би ли споделил колко пари струва подмяната на повдигачите ти...
Re: Проблем с палене на Г4
bobiwer написа:Днес едно момче ми каза за този проблем на голф 4 1.9 ТДИ и сподели ,че ги оправял за нула време . http://jn-diagnostic.com/
Каза за прекодиране за автоматик
Ммм да и това е решение, но е съпроводено и с негативни ефекти. Писано е по темата, може да се разтърсиш
@stenly_m, Luciano миналата година сменяше на неговия 110к.с AHF към 90лв. (с отстъпки) е плащал за 8-те повдивгача.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблем с палене на Г4
това с повдигачите е нова насока на темата.от голф 2,голф3,голф4 до ауди 2,5 140к ,повдигачите са напълно еднакви.въпроса ми е :защо от цялата ваг група само на ахф ,асв и алх оказват разлика в топлото палене ? ако е от тях 
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: domina7or, georgebonev и 79 госта