да се върнем пак на прословутата помпа и настройките и.ако ниските ти обороти не са толкова ниски ,при задействане бутона на спирачния педал ,оборотите да стават такива каквито трябва да бъдат.другия вариант педала на газта да регистрира някакво натискане?
за да разбереш каква ми е идеята и тази на дани която спомена по нагоре ,направи един опит.
подаваш газ ,примерно 3000 оборота и без да отпускаш газта с левия крак или с ръка бутни педала на спирачките.ще видиш как мотора минава на ниски обороти.може да се пробва и в движение
падат оборотите при натискате на спирачка - 1Z
колега Андонов, значи след дискусията вчера, снощи ми се наложи да пътувам пак и се заслушах точно в това, което се случва, гледах също и на таблото с оборотите. Значи, има като че ли малко колебание надолу в оборотите, но не толкова, колкото промяната на шума на мотора. Щото по-рано си мислех, че е от оборотите. Но изглежда, че по-скоро мотора се запъва един такъв шум, а оборотите ако има някакво колебание надолу, то това е минимално, и почти неосезаемо. Така, че възможно и да не падат, но така се усеща от работата на мотора. Карал съм не една кола, а различни, дори със същия двигател Пасат съм карал няколко години, такова чудо не съм виждал при натискане на спирачката, да се променя работата на мотора. При вкл. на климатика съм сигурен, че падат, направо стрелката с оборотите рязко пада надолу, може би към 50-80 оборота по-низко. Но тук със спирачките не е така, но звука на мотора чувствително се променя. Не знам от какво ще е това нещо. Ако ми остане време днес ще ходя да ми видят генератора. Но пък ...знае ли се, че от него...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 54 госта