Ahf с настройки на автоматик

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8372
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Мнениеот Stivi » Съб 22 ное 2008 19:34


sastezatelya написа:Всичко хубаво,но няма ли някой колега с автоматик да каже при него какви са отзивите след това прекодиране :roll:


Директно в бисерите отиваш :lol: :lol: :lol:




Потребителски аватар
sastezatelya
Мнения: 1334
Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот sastezatelya » Съб 22 ное 2008 20:01


morfei1 написа:
sastezatelya написа:Всичко хубаво,но няма ли някой колега с автоматик да каже при него какви са отзивите след това прекодиране :roll:


При автоматична скоростна кутия едва ли се налага прекодиране :wink:

..............

Последна промяна от sastezatelya на Вто 04 сеп 2012 21:07, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3927
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Съб 22 ное 2008 20:07


sastezatelya написа:
morfei1 написа:
sastezatelya написа:Всичко хубаво,но няма ли някой колега с автоматик да каже при него какви са отзивите след това прекодиране :roll:


При автоматична скоростна кутия едва ли се налага прекодиране :wink:

Ми кат толкова се споменава за това,че ставала като автоматик предположих,че и на такива кутий се прилага..


Да и става DSG mhihi mhihi


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 23 ное 2008 0:30


няма да имаш проблеми с паленето нито зима нито лято


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Нед 23 ное 2008 10:15


До тук в написаното се изтъкват само плюсове ?!?!? Само xpyc казва за някакви недостатъци (да не кажа и проблеми)! Ако е само за едното палене има ли смисал да се прави, с нов акомулатор и профилактика на стартера няма ли да се постигнат по-добри резултати :roll: А прословутия маховик ако си е тръгнал и ние "замажем" проблема чрез прекодиране той не продължава ли да си отива?!? Или това с прекодирането е просто най-ефтиния вариант да се прекрият проблмите с претрисането и топлия старт :wink: и ние да си мислим " ... е***и как за без пари си оправих колата ...." :idea:
Въпросът е имали смисъл в това прекодиране :?:


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Нед 23 ное 2008 11:40


за мен има смисьл от прекодирането защото
повечето коли са за продаване и всеки иска да я направи за клиента с минимум средства
ако не ти се наливат пари в бездьнната яма наречена кола
когато купиш един посран голф за 10000лв и тези пари ти са само началото на едно голямо приключение на което не му се вижда края
ти какво би избрал
да налееш 1000лв за маховик
300 за стартер
200 за акумулатор
и още толкова за работа
и колата пак да ти е на сьщото положение
99% дори няма да забележат никаква разлика вьв вьрвенето на колата
1% са тези дет тьрсят нещо да се закачат

от ифидик сьм чувал че е сменял толкова разбит маховик на някакво ванче шаран или нещо подобно че вратите му се тресят и толкова се е разбил че е бльскал в кожуха на кутията
така че всеки може да достигне това ниво рано или кьсно


Потребителски аватар
EXPLOSIVE
Мнения: 63
Регистриран на: Пон 21 яну 2008 19:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот EXPLOSIVE » Нед 23 ное 2008 11:57


kombito-tdi написа:за мен има смисьл от прекодирането защото
повечето коли са за продаване и всеки иска да я направи за клиента с минимум средства
ако не ти се наливат пари в бездьнната яма наречена кола
когато купиш един посран голф за 10000лв и тези пари ти са само началото на едно голямо приключение на което не му се вижда края
ти какво би избрал
да налееш 1000лв за маховик
300 за стартер
200 за акумулатор
и още толкова за работа
и колата пак да ти е на сьщото положение
99% дори няма да забележат никаква разлика вьв вьрвенето на колата
1% са тези дет тьрсят нещо да се закачат

от ифидик сьм чувал че е сменял толкова разбит маховик на някакво ванче шаран или нещо подобно че вратите му се тресят и толкова се е разбил че е бльскал в кожуха на кутията
така че всеки може да достигне това ниво рано или кьсно

Това което си написал е от гледна точка на всеки един авто джамбазин и съм напълно съгласен с това и аз и който и да е ако иска да продаде нещи ще цели максимална печалба за минимум разходи :wink: (няма какво да се лъжем)! Но ако колата си я вземаш за себеси и искаш да я караш 4-5 години тогава според мен няма смисъл! Това с прекодирането си е заобикаляне на проблемите НЕ Е РЕШЕНИЕ !
За това исках да чуя и минусите които са в следствие на прекодирането ;)


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Мнениеот djdaka » Нед 23 ное 2008 19:51


а как може да се разбере дали колата е прекодирана на автоматични скорости , евентуално от автотърговец-а ?
С Ваг - ком има ли начин и как
Благодаря :)


Потребителски аватар
uBO_1
Мнения: 141
Регистриран на: Пон 01 сеп 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Мнениеот uBO_1 » Нед 23 ное 2008 20:01


Точно с Ваг-Ком иначе нема как да разбереш ако не си карал такава кола преди това.Първо кодирана на ръчни и после кодирана на автоматични за да видиш разликата


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Вто 25 ное 2008 8:37


uBO_1 написа:Точно с Ваг-Ком иначе нема как да разбереш ако не си карал такава кола преди това.Първо кодирана на ръчни и после кодирана на автоматични за да видиш разликата


точно с Ваг Ком разбираш дали е прикрит проблема или го няма!


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот xpyc » Вто 25 ное 2008 8:56


xpyc написа:
uBO_1 написа:Точно с Ваг-Ком иначе нема как да разбереш ако не си карал такава кола преди това.Първо кодирана на ръчни и после кодирана на автоматични за да видиш разликата


точно с Ваг Ком разбираш дали е прикрит проблема или го няма!


ако видиш, че си с автоматик настройки слагаш ръчни и пускаш по енерция да видиш дали има проблем. всъщност прекодирането не оправя само тресенето, а и паленето, така че не е ясно кои от проблемите е прикрит

[quote="EXPLOSIVE"]До тук в написаното се изтъкват само плюсове ?!?!? Само xpyc казва за някакви недостатъци (да не кажа и проблеми)! Ако е само за едното палене има ли смисал да се прави, с нов акомулатор и профилактика на стартера няма ли да се постигнат по-добри резултати :roll: А прословутия маховик ако си е тръгнал и ние "замажем" проблема чрез прекодиране той не продължава ли да си отива?!? Или това с прекодирането е просто най-ефтиния вариант да се прекрият проблмите с претрисането и топлия старт :wink: и ние да си мислим " ... е***и как за без пари си оправих колата ...." :idea:

имай впредвид, че ми взеха 60 лв пърия път като я занесох в сервиз заради това тресене! даже ми казаха, че са я кодирали, но тогава бях далече от тези неща. откакто реших сам да си диагностицирам всичко научих доста неща а и със сигурност има доста да научавам :)


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

кодиране

Мнениеот djdaka » Вто 25 ное 2008 13:43


всичко добре , но къде се вижда кодировката
п.с. отскоро имам ваг :D


xpyc
Мнения: 82
Регистриран на: Вто 04 мар 2008 17:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Re: кодиране

Мнениеот xpyc » Вто 25 ное 2008 18:31


djdaka написа:всичко добре , но къде се вижда кодировката
п.с. отскоро имам ваг :D


engine->coding
1 мисля, че беше автоматик
2 ръчка


Потребителски аватар
djdaka
Мнения: 207
Регистриран на: Чет 06 апр 2006 20:39
Автомобил: VW Tiguan R-line
Двигател: CUV 150hp
Местоположение: Русе

Re: кодиране

Мнениеот djdaka » Вто 25 ное 2008 21:14


xpyc написа:
djdaka написа:всичко добре , но къде се вижда кодировката
п.с. отскоро имам ваг :D


engine->coding
1 мисля, че беше автоматик
2 ръчка


супер , благодаря :)


Потребителски аватар
joro09
Мнения: 241
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 15:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Re:

Мнениеот joro09 » Съб 19 дек 2009 8:16


:!:

Последна промяна от joro09 на Чет 10 мар 2011 22:41, променено общо 1 път.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: tdi fen и 34 госта