турбината ми яде маслото. какво да правя ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: здр

Мнениеот kombito-tdi » Сря 10 дек 2008 9:01


The^Maniac написа:
ivankov написа:колега направи си една профилактика на турбината за да ти е чиста работата :077: :да:


За съжаление тази профилактика, която включва сваляне почистване и слагане струва прекалено скъпо, поне според мен. Отбеляззвам го, защото и моята турбина е за чистене, ама не ми се дават толкова пари.


колега ти как разбра че турбината ти е за чистене

и ако можеш да ми кажеш на колко време трябва да се прави манипулацията




Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The^Maniac » Сря 10 дек 2008 17:12


За чистене е, защото е зацапана геометрията. Турбината "свири доста, дори и на празни обороти. С откачено маркуче за вакума на геометрията колата върви добре. На всичкото отгоре няколко пъти ми забива при пълна газ на около 3500 оборота. Обаче както споделих колата си върви добре и не ми се дават едни 200-300 лв само за почистване на турбината.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Сря 10 дек 2008 20:51


Направих ти оферта, градски, и тя е само за теб... Погледни на първа страница на темата...


AntonioLuk
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
Автомобил: Пасат
Двигател: APT 2000г
Местоположение: Бургас

Мнениеот AntonioLuk » Пон 15 дек 2008 15:37


Здравейте, колеги! Бих искал да използвам темата за да попитам по-компетентните относно моя проблем. А той е: От около месец забелязах, че имам масло в антифриза. Подметнаха ми, че не е задължително да е гарнитура. Имало водно охлаждане на турбината и можело да е оттам. Има ли нещо верно в това или да си я водя за смяна на гарнитура? Благодаря предварително!


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Ventoman » Пон 15 дек 2008 16:14


Ако колата ти като моята по светло синята, турбината има водно охлаждане, ако е като по-тъмно синята ми кола, няма водно охлаждане!


AntonioLuk
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
Автомобил: Пасат
Двигател: APT 2000г
Местоположение: Бургас

Мнениеот AntonioLuk » Пон 15 дек 2008 19:37


Извинявам се, пропуснах - Passat 1.9ТД AAZ 1995г.


Потребителски аватар
dani_94
Мнения: 704
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 8:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Монтана
Контакти:

Мнениеот dani_94 » Пон 15 дек 2008 20:00


AntonioLuk написа:Извинявам се, пропуснах - Passat 1.9ТД AAZ 1995г.


Даже си с 2 водни магистрали за охлаждане...
Не се учудвай, но този който ти е казъл тази версия, те е подвел, и ще трябва да си смениш гарнитурата ако не искаш да имаш масло в антифриза, а след това и антифриза ще трябва да смениш...


AntonioLuk
Мнения: 18
Регистриран на: Вто 23 яну 2007 16:14
Автомобил: Пасат
Двигател: APT 2000г
Местоположение: Бургас

Мнениеот AntonioLuk » Пон 15 дек 2008 20:12


За антифриза е ясно, в момента не се знае кое е в повече в охл. с-ма - антифриза или маслото така, че ..... Аз също се усъмних в тезата, но реших да пия вода от извора, както се казва. Благодаря за инфото!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kr1s0o и 59 госта