Проблем с паленето! Решен !

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Нед 14 дек 2008 6:48


Смених помпата В резервоара но проблема си остана :cry: . Пак припалва на 2-3 цилиндъра при първоначален пуск. Сега мисля да сменя релето за подгрева щото ми го нема предварителния подгрев. Като дам на контакт не отива ток до сврщите. Започват да греят след като мотора заработи(допълнителен подгрев) аси е студеничко вече за да няма предварителен подгрев.




Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот mimojef » Нед 14 дек 2008 6:52


Някой занае ли кой номер е релето за подгрева и каде се намира. Сменям го и него и на края ще предприема и смяна на оплатнителите на дюзите! Не знам вече кво да правя :!:


cobra_11
Мнения: 86
Регистриран на: Пон 15 дек 2008 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Благоевград

Мнениеот cobra_11 » Пон 15 дек 2008 20:31


Koлега правилно си се насочил , О - пръстените са за смяна . За 100 % сигурност закачи 2 прозрачни маркуча м/у горивния филтър и тандемната помпа . По спомен мисля че на изхода на тандемната помпа трябва да има 7 бара при 3000 оборота на мотора . Успех


Потребителски аватар
mimojef
Мнения: 82
Регистриран на: Пет 07 ное 2008 23:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Проблем с паленето! Налягане на помпата в резервоара на Б5

Мнениеот mimojef » Пон 02 фев 2009 18:09


Проблема с паленето е решен !!! :P 200 лв. и Всичко си е наред :banana Смених Уплътнителите на Дюзите и сега колата е Барут ! Пали от четвърт оборот.
Моля Заключете темата



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта