Е те на тва ли му казват "ужасно скъпо"
явни приказките за дизели са плод на дървено философстване.
А под скапан ДВГ какво точно се има предвид в случая?
п.п.Сега не, но обмислям купуването на втора кола и ми се иска да е дизел.Най добре Пасат, ама каквото дойде, може и Г2.
А капризна ли е диагностиката и настройката на ДВГто. Нали дори и добри майстори казват - ходи на дизелджия.
За голф2 1,6 дизел
При мен разхода - 4.5/100 извънградско
Градско - 6/100 лятото, интензивно градско каране
6.5/100 зимата , всяка сутрин студено палене.
Ако ти е читав мотора, нямаш грижа с паленето и при -15 градуса, сипвай само хубава нафта, щото се случва да се сгъсти и няма палене докато не се стопли. това е, за останалото Никси ти е написал.
Градско - 6/100 лятото, интензивно градско каране
6.5/100 зимата , всяка сутрин студено палене.
Ако ти е читав мотора, нямаш грижа с паленето и при -15 градуса, сипвай само хубава нафта, щото се случва да се сгъсти и няма палене докато не се стопли. това е, за останалото Никси ти е написал.
R@do написа:Е те на тва ли му казват "ужасно скъпо"
.....
А под скапан ДВГ какво точно се има предвид в случая?
.....
А капризна ли е диагностиката и настройката на ДВГто. Нали дори и добри майстори казват - ходи на дизелджия.
Скапан, означава да му падне компресията толкова че да не може да пали. При работещ двигател, вдигаш пръчката на маслото и ако оттам духа силно и изхвърля масло, значи си е тръгнал. Просто испуска през сегментите в картера и го издухва през отвора за пръчката.
на по старите дизели ( Г2 - 1.6 Д ) се прави реглаж на клапаните и тайминг на помпата доколкото знам, Това се прави от майстор дизелджия. За новите ТДИ не знам как става. От скоро съм с такъв и ще споделя като добия някакъв опит
- w_smith
- Мнения: 2303
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
- Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
- Местоположение: София
- Контакти:
Бате ти ме разби! Аз като го взех моя пролетта и ходих при един майстор дизелджия да си каже мнението и да ми каже кво-що си трябва по поддръжката и ми каза горивния заедно с масления и въздушния да ги сменям(т.е. на 7500). Ако се сменя на 20000 ще ми се облекчи бюджета.°niksi° написа:горивния филтър се сменя на около 20 000 км. ~ 20-25 лв.
.

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
R@do написа:Е те на тва ли му казват "ужасно скъпо"
явни приказките за дизели са плод на дървено философстване.
А под скапан ДВГ какво точно се има предвид в случая?
п.п.Сега не, но обмислям купуването на втора кола и ми се иска да е дизел.Най добре Пасат, ама каквото дойде, може и Г2.
А капризна ли е диагностиката и настройката на ДВГто. Нали дори и добри майстори казват - ходи на дизелджия.
Аз сам си регулирах помпата, и си работи перфектно.
Относно горивния филтър - по принцип като се запуши се усеща, на високи обороти няма мощност. Аз съм си сложил още едно филтърче за по-едри частици преди основния филтър, което допълнително му удължава живота. Струва 3лв.
Аз пък съм напълно нова, но карам Голф от 3 години.
Честно казано, резервоара е пълнен до горе и изпразван до капка и показа, че на градско отива 5.5 до 6.5 макс., а извънградско съм напълно съгласна за 4.5.
6.5 отива при много юркане.
Превод от маймуница: by Bratt
Пиши на КИРИЛИЦА, моля!!!
Ако нямаш кирилица, ползвай KREDOR.
П.П. Добре дошла
..и не изтрих мнението, защото ти е сефте
Честно казано, резервоара е пълнен до горе и изпразван до капка и показа, че на градско отива 5.5 до 6.5 макс., а извънградско съм напълно съгласна за 4.5.
6.5 отива при много юркане.

Превод от маймуница: by Bratt
Пиши на КИРИЛИЦА, моля!!!
Ако нямаш кирилица, ползвай KREDOR.
П.П. Добре дошла
..и не изтрих мнението, защото ти е сефте

- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
lady_zp написа:Аз пък съм напълно нова, но карам Голф от 3 години.
Честно казано, резервоара е пълнен до горе и изпразван до капка и показа, че на градско отива 5.5 до 6.5 макс., а извънградско съм напълно съгласна за 4.5.
6.5 отива при много юркане.
Превод от маймуница: by Bratt
Пиши на КИРИЛИЦА, моля!!!
Ако нямаш кирилица, ползвай KREDOR.
П.П. Добре дошла
..и не изтрих мнението, защото ти е сефте
Не е хубаво да го изпразваш до капка, защото така помпата ти работи на сухо. Тъй като тя се смазва от самото гориво - никак не е препоръчително да го правиш, да не говорим, че на дъното на резервоара обикновенно се събират много боклуци.
- DIABLO 666
- Мнения: 1106
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
- Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
- Двигател:
- Местоположение: София
аз карах моита г 2 дизел година и половина и я карах само на ръчка а беше и модел 86год и незнам но маи беше на около 400000 носи пипаше масалцето и градско ми даваше 5л на 100 нафтица и зимата и лятото а на извън градско съм го свалял до 4 на 100.даже веднъж ми даде 4,5 при постоянно 150-160 км/ч но всеки ще каже чее нереално но и аз се учудих като спрян да заредя.но сега с г3 1.9 дизела ми харчи доста и мее яд чеси продадох г2 1.6 дизелчето.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта