За голф2 1,6 дизел

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 07 дек 2005 12:48


Е те на тва ли му казват "ужасно скъпо"
явни приказките за дизели са плод на дървено философстване.
А под скапан ДВГ какво точно се има предвид в случая?
п.п.Сега не, но обмислям купуването на втора кола и ми се иска да е дизел.Най добре Пасат, ама каквото дойде, може и Г2.
А капризна ли е диагностиката и настройката на ДВГто. Нали дори и добри майстори казват - ходи на дизелджия.




Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Сря 07 дек 2005 12:49


При мен разхода - 4.5/100 извънградско
Градско - 6/100 лятото, интензивно градско каране
6.5/100 зимата , всяка сутрин студено палене.

Ако ти е читав мотора, нямаш грижа с паленето и при -15 градуса, сипвай само хубава нафта, щото се случва да се сгъсти и няма палене докато не се стопли. това е, за останалото Никси ти е написал.


Потребителски аватар
R@do
Батето
Мнения: 5451
Регистриран на: Пон 17 яну 2005 10:47
Автомобил: Audi 80
Двигател: ABK 1993
Местоположение: В планината

Мнениеот R@do » Сря 07 дек 2005 12:51


Много уважавам мнеието на Никси по тези въпроси. :!:


Потребителски аватар
nix
Мнения: 305
Регистриран на: Вто 24 авг 2004 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот nix » Сря 07 дек 2005 12:55


R@do написа:Е те на тва ли му казват "ужасно скъпо"
.....
А под скапан ДВГ какво точно се има предвид в случая?
.....
А капризна ли е диагностиката и настройката на ДВГто. Нали дори и добри майстори казват - ходи на дизелджия.


Скапан, означава да му падне компресията толкова че да не може да пали. При работещ двигател, вдигаш пръчката на маслото и ако оттам духа силно и изхвърля масло, значи си е тръгнал. Просто испуска през сегментите в картера и го издухва през отвора за пръчката.

на по старите дизели ( Г2 - 1.6 Д ) се прави реглаж на клапаните и тайминг на помпата доколкото знам, Това се прави от майстор дизелджия. За новите ТДИ не знам как става. От скоро съм с такъв и ще споделя като добия някакъв опит


Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Сря 07 дек 2005 13:27


За паленето на дизела, разбира се, имат значение и подгряващите свещи. При мен трите бяха сдали багажа и палеше от четвърти път. След смяната и на четирите пали от четвърт оборот.. stumm


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Сря 07 дек 2005 15:10


благодаря на всички за мненията, особенно на никси, събрах необходимата информация.


Потребителски аватар
w_smith
Мнения: 2303
Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
Автомобил: Golf 3_Volvo XC70
Двигател: AHU 1997_D5244T10_2010
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот w_smith » Сря 07 дек 2005 15:57


°niksi° написа:горивния филтър се сменя на около 20 000 км. ~ 20-25 лв.
.
Бате ти ме разби! Аз като го взех моя пролетта и ходих при един майстор дизелджия да си каже мнението и да ми каже кво-що си трябва по поддръжката и ми каза горивния заедно с масления и въздушния да ги сменям(т.е. на 7500). Ако се сменя на 20000 ще ми се облекчи бюджета. :lol:


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 07 дек 2005 17:24


R@do написа:Е те на тва ли му казват "ужасно скъпо"
явни приказките за дизели са плод на дървено философстване.
А под скапан ДВГ какво точно се има предвид в случая?
п.п.Сега не, но обмислям купуването на втора кола и ми се иска да е дизел.Най добре Пасат, ама каквото дойде, може и Г2.
А капризна ли е диагностиката и настройката на ДВГто. Нали дори и добри майстори казват - ходи на дизелджия.

Аз сам си регулирах помпата, и си работи перфектно.
Относно горивния филтър - по принцип като се запуши се усеща, на високи обороти няма мощност. Аз съм си сложил още едно филтърче за по-едри частици преди основния филтър, което допълнително му удължава живота. Струва 3лв.


lady_zp
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lady_zp » Сря 14 дек 2005 12:42


Аз пък съм напълно нова, но карам Голф от 3 години.
Честно казано, резервоара е пълнен до горе и изпразван до капка и показа, че на градско отива 5.5 до 6.5 макс., а извънградско съм напълно съгласна за 4.5.
6.5 отива при много юркане.
:lol:

Превод от маймуница: by Bratt
Пиши на КИРИЛИЦА, моля!!!
Ако нямаш кирилица, ползвай KREDOR.


П.П. Добре дошла
..и не изтрих мнението, защото ти е сефте ;)


Потребителски аватар
ACCELERATOR
Мнения: 2979
Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Враца
Контакти:

Мнениеот ACCELERATOR » Сря 14 дек 2005 12:59


lady_zp написа:Аз пък съм напълно нова, но карам Голф от 3 години.
Честно казано, резервоара е пълнен до горе и изпразван до капка и показа, че на градско отива 5.5 до 6.5 макс., а извънградско съм напълно съгласна за 4.5.
6.5 отива при много юркане.
:lol:

Превод от маймуница: by Bratt
Пиши на КИРИЛИЦА, моля!!!
Ако нямаш кирилица, ползвай KREDOR.


П.П. Добре дошла
..и не изтрих мнението, защото ти е сефте ;)

Не е хубаво да го изпразваш до капка, защото така помпата ти работи на сухо. Тъй като тя се смазва от самото гориво - никак не е препоръчително да го правиш, да не говорим, че на дъното на резервоара обикновенно се събират много боклуци.


lady_zp
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lady_zp » Сря 14 дек 2005 15:41


ama v smisal - do momenta, v koito pochne da pridurpva i na nadolnista da gasne.


lady_zp
Мнения: 3
Регистриран на: Сря 14 дек 2005 12:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот lady_zp » Сря 14 дек 2005 15:42


Ееееееее не го видях това за кирилицата - съжалявам, няма да се повтаря :oops:


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Сря 14 дек 2005 15:44


lady_zp написа:Ееееееее не го видях това за кирилицата

а как аджеба не видя,че в целия форум само твоето мнение е на маймуница?

п.с. добре дошла :D


pakumba
Мнения: 1053
Регистриран на: Вто 01 фев 2005 17:25
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот pakumba » Нед 18 дек 2005 18:02


благодаря на всички отзовали се, особенно на никси. желая ви безаварийно на всички! :D


Потребителски аватар
DIABLO 666
Мнения: 1106
Регистриран на: Пон 26 сеп 2005 11:10
Автомобил: daewoo racer - citroen xsara
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DIABLO 666 » Пет 23 дек 2005 22:45


аз карах моита г 2 дизел година и половина и я карах само на ръчка а беше и модел 86год и незнам но маи беше на около 400000 носи пипаше масалцето и градско ми даваше 5л на 100 нафтица и зимата и лятото а на извън градско съм го свалял до 4 на 100.даже веднъж ми даде 4,5 при постоянно 150-160 км/ч но всеки ще каже чее нереално но и аз се учудих като спрян да заредя.но сега с г3 1.9 дизела ми харчи доста и мее яд чеси продадох г2 1.6 дизелчето.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта