Притриса при палене + бяло сивкав пушек?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Мнениеот Zinoto » Сря 10 дек 2008 14:34


Дюзите не ги закачай, не е от тях. Свещите ги провери дали греят на върха. Центровката задължително, но има вероятност да си е ок, в такъв случай проблема е в помпата. Може да си прекарал лоша нафта или такава с вода.




peponiko
Мнения: 39
Регистриран на: Нед 07 дек 2008 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Каварна

Мнениеот peponiko » Сря 10 дек 2008 18:23


И за мен е запчатката направи ми го това лято.Сменяй я на мен и вала ми беше леко ударен от блъскането на проклетата запчатка.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Пет 26 дек 2008 15:56


да не започвам нова тема относно пушеците, реших да питам тук.
Става въпрос за същия почти като на колегата пушек - сиво-бял, който продължава обаче доста, чак докато загрее към 70-80 гр. Ако я форсирам преди тези градуси ми излиза сиво-бял пушек, ако надмине долу горе тези градуси като форсирам излиза вече черен пушек, което е нормално докато се задвижи турбината и т.н. От какво може да е това? Сложих си добавка Редекс за дюзи, но файда май няма никаква..


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Пет 26 дек 2008 16:20


5.Погледнете изгорелите газове излизащи от ауспуха-те са най-добрият тестер за годността на двигателя.Добрият дизел има труднозабележими газове-безцветни.Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос.Сивият пушек с тежък маслен мирис е на изгоряло масло-това е признак за износен двигател.Дайте газ и задръжте на около 2000 оборота.Нормално е колата в началото да припуши черен дим.Това е особено характерно за дизелите на Форд, защото са с щифтови дюзи и вихрови камери за смесообразуване.Проблем е ако след 2-3 секунди от установяване на оборотите на 2000 черният пушек не се изчисти, а продължи да излиза от ауспуха.Това е гаранция за лошо изгаряне на нафтата.Проблемът е или избягала центровка, коксувал разпръсквач /т.нар."пикаеща дюза"/, омекнали пружини на дюзите, но може и да се корени и в горивната помпа, което е твърде лош вариант.Специално френските дизели не припушват дори при рязко подаване на газ, поради радиално-лъчевите си дюзи и по-финото смесообразуване от директното впръскване.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Пет 26 дек 2008 16:46


това го знам колега, но не ми върши работа много в случая. ЗАщото ако съдя по цитата ти, трябва първо да ми изчезва антифриз и то доста. А пък аз съм долял към 100 гр. за повече от година каране. ПО същия начин и маслото, не ми харче много - 300 гр. съм долял за около 6000 км. Не знам...да се изкажат и други


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Пет 26 дек 2008 16:52


Съжалявам, че не мога да ти помогна, но това е което аз знам по въпроса. Нека някой от изтъкнатите дизелджии да се изкаже, че ми стана интересно.


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_manqk » Пет 26 дек 2008 20:50


здр колега не мога да ти кажа от какво ти пуши така голфа но аз имам голф 4 1.9 тди преди не пушеше.Преди няколко месеца махнах катализатора и колата сутрин на студено искарва някъкъв сив пушек почти безцветен не мирише на масло след като леко загрее спира да пуши 13 к съм навъртял и не е пипнала масло.И всичко това се случи след махането на катализатора.Поздрави и скорощно оправяне на колата


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Luciano » Пет 26 дек 2008 21:16


Сигурен ли си, че това не е просто пара?


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Пет 26 дек 2008 21:46


при мен катализатора си стои и пушека заедно с него :D


Потребителски аватар
vw_manqk
Мнения: 1136
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_manqk » Съб 27 дек 2008 0:38


може и пара да е нещо като конденз ми се образува в гърнето


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Съб 27 дек 2008 3:04


може би центровката е малко на закъснение :idea:


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Мнениеот pivv » Съб 27 дек 2008 11:02


niks76 написа:може би центровката е малко на закъснение :idea:

затова не съм се замислил...преди месец като ходих да ми я закачат на компютър, момчетата ми казаха, че цетровката не точната. Само че не разбрах дали е предварение или закъснение. Хмм..освен наистина да е от нея. Възможно ли е да се промени с Ваг-Ком или по-добре механично?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта