Притриса при палене + бяло сивкав пушек?
да не започвам нова тема относно пушеците, реших да питам тук.
Става въпрос за същия почти като на колегата пушек - сиво-бял, който продължава обаче доста, чак докато загрее към 70-80 гр. Ако я форсирам преди тези градуси ми излиза сиво-бял пушек, ако надмине долу горе тези градуси като форсирам излиза вече черен пушек, което е нормално докато се задвижи турбината и т.н. От какво може да е това? Сложих си добавка Редекс за дюзи, но файда май няма никаква..
Става въпрос за същия почти като на колегата пушек - сиво-бял, който продължава обаче доста, чак докато загрее към 70-80 гр. Ако я форсирам преди тези градуси ми излиза сиво-бял пушек, ако надмине долу горе тези градуси като форсирам излиза вече черен пушек, което е нормално докато се задвижи турбината и т.н. От какво може да е това? Сложих си добавка Редекс за дюзи, но файда май няма никаква..
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
5.Погледнете изгорелите газове излизащи от ауспуха-те са най-добрият тестер за годността на двигателя.Добрият дизел има труднозабележими газове-безцветни.Белият пушек е признак за вода в цилиндрите-дали ще е спукан блок, глава или издухана гарнитура е отделен въпрос.Сивият пушек с тежък маслен мирис е на изгоряло масло-това е признак за износен двигател.Дайте газ и задръжте на около 2000 оборота.Нормално е колата в началото да припуши черен дим.Това е особено характерно за дизелите на Форд, защото са с щифтови дюзи и вихрови камери за смесообразуване.Проблем е ако след 2-3 секунди от установяване на оборотите на 2000 черният пушек не се изчисти, а продължи да излиза от ауспуха.Това е гаранция за лошо изгаряне на нафтата.Проблемът е или избягала центровка, коксувал разпръсквач /т.нар."пикаеща дюза"/, омекнали пружини на дюзите, но може и да се корени и в горивната помпа, което е твърде лош вариант.Специално френските дизели не припушват дори при рязко подаване на газ, поради радиално-лъчевите си дюзи и по-финото смесообразуване от директното впръскване.
това го знам колега, но не ми върши работа много в случая. ЗАщото ако съдя по цитата ти, трябва първо да ми изчезва антифриз и то доста. А пък аз съм долял към 100 гр. за повече от година каране. ПО същия начин и маслото, не ми харче много - 300 гр. съм долял за около 6000 км. Не знам...да се изкажат и други
- vw_manqk
- Мнения: 1136
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 23:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
здр колега не мога да ти кажа от какво ти пуши така голфа но аз имам голф 4 1.9 тди преди не пушеше.Преди няколко месеца махнах катализатора и колата сутрин на студено искарва някъкъв сив пушек почти безцветен не мирише на масло след като леко загрее спира да пуши 13 к съм навъртял и не е пипнала масло.И всичко това се случи след махането на катализатора.Поздрави и скорощно оправяне на колата
niks76 написа:може би центровката е малко на закъснение
затова не съм се замислил...преди месец като ходих да ми я закачат на компютър, момчетата ми казаха, че цетровката не точната. Само че не разбрах дали е предварение или закъснение. Хмм..освен наистина да е от нея. Възможно ли е да се промени с Ваг-Ком или по-добре механично?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта