Разлики между 1.9 TDI ALH (90 к.с.) и AHF (110 к.с.)?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Пет 26 дек 2008 19:03


ехх ванко,извинявай че ти ангажирах 20мин. от ценното време.
сравнявам два голфа 98г само с различни номера на мотора.освен дюзите на които не съм видял номерата всичко друго е напълно еднакво.дебитомера ,помпата и скоростната кутия също са напълно еднакви




Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Мнениеот kombito-tdi » Пет 26 дек 2008 22:50


прав си ценно е и почети не ми остава но за теб ще отделя още 5 мин :lol:

след направеното от мен още по задьлбочено проучване сьм забелязал неща които са ми обягнали на пьрво четене

прав си за дебитомерите грешката е моя
за мен единствените разлики са софта и дюзите
дано сьм ти бил полезен :wink:


litex_112
Мнения: 14
Регистриран на: Съб 20 яну 2007 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Троян

Мнениеот litex_112 » Вто 30 дек 2008 17:18


Мен пак ме интересува външно дали има разлика между двата двигателя,защото искам да си взимам 110,но да не ми пребутат 90 коня.Освен по кода на двигателя по друго може ли да се различи,ако няма капака над двигателя????


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Вто 30 дек 2008 21:28


litex_112 написа:Мен пак ме интересува външно дали има разлика между двата двигателя,защото искам да си взимам 110,но да не ми пребутат 90 коня.Освен по кода на двигателя по друго може ли да се различи,ако няма капака над двигателя????
По номер на мотора е най-сигурно. Все пак някой тигър може да реши последната буква да я боядиса червена, знае ли човек. :lol:


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Вто 30 дек 2008 21:37


до колкото знам червената буква означава -променлива геометрия,така че не е изключено и заводско да е така


Потребителски аватар
Passat_bs
Мнения: 595
Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Мнениеот Passat_bs » Сря 31 дек 2008 4:44


ifidik написа:до колкото знам червената буква означава -променлива геометрия,така че не е изключено и заводско да е така
Мислил съм си го и това, защото съм виждал ALH с червено I, та наистина може и да е заводско, но на едно приятелче Golf 4 ALH-а няма червено. :roll:


Потребителски аватар
The_Game
Мнения: 251
Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
Автомобил: Golf IV
Двигател: ALH 1999
Местоположение: Ловеч

Мнениеот The_Game » Сря 31 дек 2008 13:35


Passat_bs написа:
ifidik написа:до колкото знам червената буква означава -променлива геометрия,така че не е изключено и заводско да е така
Мислил съм си го и това, защото съм виждал ALH с червено I, та наистина може и да е заводско, но на едно приятелче Golf 4 ALH-а няма червено. :roll:


И моето е без, но е с променлива геометрия


Потребителски аватар
plmitev
Мнения: 63
Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
Автомобил: VW Golf
Двигател: ALH 2000
Местоположение: Ловеч

Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)

Мнениеот plmitev » Нед 18 яну 2009 21:56


тъй като темата ме заинтересува много, като собственик на ALH, въпроса ми е може ли с малко доработки да се вдигне мощността на мотора и как по точно става това, ако някой е опитал?


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)

Мнениеот dobrin » Нед 18 яну 2009 23:49


Може, напиши в търсачката Чиптунинг.
Иначе това с червеното I отдавна мисля е обсъдено и е въпрос на 3-5 лева/евро. По него едва ли може да се съди за характеристиките на двигателя, не винаги.


Потребителски аватар
Brezel
Мнения: 1117
Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Годеч / Берлин
Контакти:

Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)

Мнениеот Brezel » Пон 19 яну 2009 0:10


Иво само да допълня че АЛХто работи с съсвсем малко повече предверение. както каза Иван 5 мг разлика в горивото. при АЛХ е 38.5 макса на АХФа 43.2 визирам твоя софт и на киро софта.

Налягането е същото иначе. Картата на педала на газта е малко по друга ама това са само софтуерни дребулий.

Дюзите са 184 uM а на киро 205 ма тва си го знаеш. Помпата требва да е същата Абе смяна на дюзките и чип и само зор :Mr Green Fun


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)

Мнениеот dobrin » Пон 19 яну 2009 0:19




Потребителски аватар
plmitev
Мнения: 63
Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
Автомобил: VW Golf
Двигател: ALH 2000
Местоположение: Ловеч

Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)

Мнениеот plmitev » Пон 19 яну 2009 15:29


Благодаря на колегата Добрин за чувството за хумор с червеното "И" :lol:
Чиптунинга го оставяме настрани за момента.
Въпроса ми беше неправилно зададен, за което се извинявам!
Може ли със замяна на дюзите и промяна във софтуера, да се постигнат параметрите на АФН мотора и дали някой се е опитвал да направи такъв ъпгрейд на АЛХ мотор?


Потребителски аватар
Adnan
Мнения: 3536
Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)

Мнениеот Adnan » Пон 19 яну 2009 16:41


plmitev написа:промяна във софтуера,

То това е чип тунинга ;) Освен ако не може да пише директно през ОДБЦ'то.


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)

Мнениеот Zinoto » Пон 19 яну 2009 20:20


plmitev написа:Благодаря на колегата Добрин за чувството за хумор с червеното "И" :lol:
Чиптунинга го оставяме настрани за момента.
Въпроса ми беше неправилно зададен, за което се извинявам!
Може ли със замяна на дюзите и промяна във софтуера, да се постигнат параметрите на АФН мотора и дали някой се е опитвал да направи такъв ъпгрейд на АЛХ мотор?

Аз съм с АЛХ мотор и след някой оптимизации смятам, че върви по-добре от всяка кола 90 коня. Имам идея да пробвам с по-големи дюзи - от АХФ, ама то е хубаво и по-голяма турбина пък не ми се разбутва таман всичко е на 6. Нещо от тези неща ако стане за смяна или ремонт ще ъпгрейдна със сигурност.
Иначе софтуера има малка разлика и с ваг-ком може да се компенсира донякъде, но след хардуерните промени с един чип за съответните параметри направо ще биеш дори чипнат АФН.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)

Мнениеот ifidik » Пон 19 яну 2009 20:27


идеалния мотор за 200коня+ срещу данък от 40 лв.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 42 госта