ехх ванко,извинявай че ти ангажирах 20мин. от ценното време.
сравнявам два голфа 98г само с различни номера на мотора.освен дюзите на които не съм видял номерата всичко друго е напълно еднакво.дебитомера ,помпата и скоростната кутия също са напълно еднакви



Разлики между 1.9 TDI ALH (90 к.с.) и AHF (110 к.с.)?
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Passat_bs
- Мнения: 595
- Регистриран на: Пон 08 авг 2005 22:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
По номер на мотора е най-сигурно. Все пак някой тигър може да реши последната буква да я боядиса червена, знае ли човек.litex_112 написа:Мен пак ме интересува външно дали има разлика между двата двигателя,защото искам да си взимам 110,но да не ми пребутат 90 коня.Освен по кода на двигателя по друго може ли да се различи,ако няма капака над двигателя????

- The_Game
- Мнения: 251
- Регистриран на: Нед 24 фев 2008 21:25
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: ALH 1999
- Местоположение: Ловеч
Passat_bs написа:Мислил съм си го и това, защото съм виждал ALH с червено I, та наистина може и да е заводско, но на едно приятелче Golf 4 ALH-а няма червено.ifidik написа:до колкото знам червената буква означава -променлива геометрия,така че не е изключено и заводско да е така
И моето е без, но е с променлива геометрия
- plmitev
- Мнения: 63
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Ловеч
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
тъй като темата ме заинтересува много, като собственик на ALH, въпроса ми е може ли с малко доработки да се вдигне мощността на мотора и как по точно става това, ако някой е опитал?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Може, напиши в търсачката Чиптунинг.
Иначе това с червеното I отдавна мисля е обсъдено и е въпрос на 3-5 лева/евро. По него едва ли може да се съди за характеристиките на двигателя, не винаги.
Иначе това с червеното I отдавна мисля е обсъдено и е въпрос на 3-5 лева/евро. По него едва ли може да се съди за характеристиките на двигателя, не винаги.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Иво само да допълня че АЛХто работи с съсвсем малко повече предверение. както каза Иван 5 мг разлика в горивото. при АЛХ е 38.5 макса на АХФа 43.2 визирам твоя софт и на киро софта.
Налягането е същото иначе. Картата на педала на газта е малко по друга ама това са само софтуерни дребулий.
Дюзите са 184 uM а на киро 205 ма тва си го знаеш. Помпата требва да е същата Абе смяна на дюзките и чип и само зор
Налягането е същото иначе. Картата на педала на газта е малко по друга ама това са само софтуерни дребулий.
Дюзите са 184 uM а на киро 205 ма тва си го знаеш. Помпата требва да е същата Абе смяна на дюзките и чип и само зор

- plmitev
- Мнения: 63
- Регистриран на: Чет 04 яну 2007 20:16
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: Ловеч
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
Благодаря на колегата Добрин за чувството за хумор с червеното "И"
Чиптунинга го оставяме настрани за момента.
Въпроса ми беше неправилно зададен, за което се извинявам!
Може ли със замяна на дюзите и промяна във софтуера, да се постигнат параметрите на АФН мотора и дали някой се е опитвал да направи такъв ъпгрейд на АЛХ мотор?

Чиптунинга го оставяме настрани за момента.
Въпроса ми беше неправилно зададен, за което се извинявам!
Може ли със замяна на дюзите и промяна във софтуера, да се постигнат параметрите на АФН мотора и дали някой се е опитвал да направи такъв ъпгрейд на АЛХ мотор?
- Adnan
- Мнения: 3536
- Регистриран на: Чет 08 фев 2007 14:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
plmitev написа:промяна във софтуера,
То това е чип тунинга

-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
plmitev написа:Благодаря на колегата Добрин за чувството за хумор с червеното "И"![]()
Чиптунинга го оставяме настрани за момента.
Въпроса ми беше неправилно зададен, за което се извинявам!
Може ли със замяна на дюзите и промяна във софтуера, да се постигнат параметрите на АФН мотора и дали някой се е опитвал да направи такъв ъпгрейд на АЛХ мотор?
Аз съм с АЛХ мотор и след някой оптимизации смятам, че върви по-добре от всяка кола 90 коня. Имам идея да пробвам с по-големи дюзи - от АХФ, ама то е хубаво и по-голяма турбина пък не ми се разбутва таман всичко е на 6. Нещо от тези неща ако стане за смяна или ремонт ще ъпгрейдна със сигурност.
Иначе софтуера има малка разлика и с ваг-ком може да се компенсира донякъде, но след хардуерните промени с един чип за съответните параметри направо ще биеш дори чипнат АФН.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: разлика между алх(90коня) и ахф(110коня)
идеалния мотор за 200коня+ срещу данък от 40 лв.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Steels и 42 госта