масло в колекторите

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: масло в колекторите

Мнениеот единак » Пет 16 яну 2009 19:35


Малко новини.
Обнадежден от това, че звука намалява с понижаването на температурите, реших да сменя маслото на скоростната кутия. Тъй като нямах необходимия инструмент за развиване на пробката за източване си го купих от нет-а, но докато пристигне се наврях да проверя колко и в какво състояние е маслото. Като бръкнах с пръст не напипах никакво масло, колкото и навътре да го завирах. Реших да долея от това, което си бях купил вече за да не я карам така още няколко дни, докато ми пристигне звездата. Имах три литра, а кутията събира 2,25. Започнах да наливам... и да наливам... и да наливам.... докато налях един литър (!). Пак бръкнах с пръст...и пак нищо. Оставих я така, за да не хабя повече масло и гледах да я карам по-малко и по-леко.
В интерес на истината звука и веднага се пооправи, но все още присъстваше. Реших, че това е проблема и че ще се оправи като сменя цялото масло.
Днес го смених.
Старото си е прозрачно, когато е по-малко, с червеникав цвят, без стружки или утайки.
Звука пак си е там. Още малко променен.
Оставам с впечатление, че е бил причинен от няколко неща и сега, след смяната на маслото е останал само онзи, кофтия, дето прилича на мелачка. Получава се само на скорост, само когато подам газ. Ако отнема газта изчезва. Най-ясно забележим е около 1600-2200 об. Прилича на нещо, което чука с висока честота.
Не знам какво да проверявам вече, но ме притеснява.
Моля, дайте някаква идея. Ако може без тази за ходенето в сервиз - нея я знам и ако се окаже нещо сериозно или специфично пак ще ида.




pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: масло в колекторите

Мнениеот pivv » Пон 20 юли 2009 19:01


ще използвам темата на колегата, но като гледам проблемът може да е идентичен. Значи, днес като изфорсирах на място, от съединението на тръбата от интеркулера и входящия колектор изпръска масло. Знам, че съединението не ми е в ред, дори днес съм тръгнал да търся такова. Но това, което ме притесни е наличието на масло в тръбата. Като надува турбината и това масло излиза от процепа на съединението. Дали е от турбината това чудо или от маслените пари, които влизат в тръбата на колектора? ако може някой да се изкаже компетентно, ще съм благодарен.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: масло в колекторите

Мнениеот dobrin » Пон 20 юли 2009 19:34


Зависи какво е количетвото на маслото.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: масло в колекторите

Мнениеот pivv » Пон 20 юли 2009 20:48


ами като снех съединението, може да се каже, че тече масло по него, тоест не само да си нацапаш пръста.


pivv
Мнения: 182
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 13:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Сливен

Re: масло в колекторите

Мнениеот pivv » Чет 23 юли 2009 7:41


:roll: няма ли кой да каже нещо по въпроса?


единак
Мнения: 189
Регистриран на: Съб 21 юни 2008 19:50
Автомобил:
Двигател:

Re: масло в колекторите

Мнениеот единак » Чет 23 юли 2009 10:31


Виж колко масло ти харчи, а ако ти се занимава си изчисти кулера и пак следи. Иначе се оказва, че всяко турбо омаслява, въпросът е колко.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта