VW Golf II 1.6 TDI не пали на студено след основен ремонт!!!

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Нед 28 дек 2008 19:29


сваляй свещите и ги провери..
с мултицет е пунтамара..
и без тва ще свалиш планката.. хващай ключа и ги изкарай..
казвам ти го от личен опит..




Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 28 дек 2008 19:32


LuIS написа:сваляй свещите и ги провери..
с мултицет е пунтамара..
и без тва ще свалиш планката.. хващай ключа и ги изкарай..
казвам ти го от личен опит..

Не е нужно да сваля свещите.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 28 дек 2008 19:33


multceta излизат два кабела....докосваш ги и въртиш копчето отгоре докато се появи едно пищене....след това ги разделяш идокосваш полюса на свеща с единия кабел ,а другия докосваш некъде на метал /на маса/ ...ако се чува пищене свеща е здрава , ако не пищи - изгоряла


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Нед 28 дек 2008 19:37


кво правим, ако е окасила?


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 28 дек 2008 19:40


LuIS написа:кво правим, ако е окасила?

Ако е окислила плюса,зачистваш и проверяваш.Ако е окислила при резбата като се свалят се проверяват пак,само че единия кабел на мултицета в единия край на свеща,а другия кабел на другия край на свеща.По просто казано.


Потребителски аватар
LuIS
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
Двигател: 1.9 AWX
Местоположение: Раковски

Мнениеот LuIS » Нед 28 дек 2008 19:42


rosen79 написа:
LuIS написа:кво правим, ако е окасила?

Ако е окислила плюса,зачистваш и проверяваш.Ако е окислила при резбата като се свалят се проверяват пак,само че единия кабел на мултицета в единия край на свеща,а другия кабел на другия край на свеща.По просто казано.


говоря за окасила, а не за окислила.. мултицета ще покаже, че работи, а тя НЕ.
За това му казвам да свали свещите и да ги провери.. минавал съм по този път и без да ги свалиш лесно не става..


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Нед 28 дек 2008 19:43


Е тогава вече незнам.Не ми се е случвало.Сменяват се сигурно.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 28 дек 2008 19:45


rosen79 написа:
LuIS написа:кво правим, ако е окасила?

Ако е окислила плюса,зачистваш и проверяваш.Ако е окислила при резбата като се свалят се проверяват пак,само че единия кабел на мултицета в единия край на свеща,а другия кабел на другия край на свеща.По просто казано.


другия краи на корпуса на свеща


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Мнениеот Golf_Diesel_ » Нед 28 дек 2008 19:46


А сутрин преди да палиш си светни плафона.Изчакай около 2 мин.Ако плафона не премигне през тия 2 мин ,значи някоя свещ не работи.Ако премигне и и се увеличи тока значи свещите работят.Нали става въпрос за подгряващите свещи.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Нед 28 дек 2008 19:50


Golf_Diesel_ написа:А сутрин преди да палиш си светни плафона.Изчакай около 2 мин.Ако плафона не премигне през тия 2 мин ,значи някоя свещ не работи.Ако премигне и и се увеличи тока значи свещите работят.Нали става въпрос за подгряващите свещи.


и това е вариант


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Пон 29 дек 2008 16:02


Тази вечер ще ги смъквам да ги гледам. Сложих й и добавка Castrol TDA. Дръпнахме я и запали, но не в дърпането е решението затова ще смъквам свещи. Ще пиша ако има развитие.


mili 75
Мнения: 555
Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот mili 75 » Пон 29 дек 2008 19:40


Колега, не знам каква е точно тази планка,при мене всяка свещ си е отделна, но със сигурност трябва да я свалиш за да замериш всяка свещ поотделно. Иначе свързваш кабел със + на акумолтора и върха на свеща и трябва да прескочи искра, което показва, че има консумация на ток и свеща е читава.Също трябва да провериш дали имаш 12 волта към свеща докато ти свети лампата за подгрева.


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Вто 30 дек 2008 19:54


Всички свещи са здрави. Стават червени. Но проблемите продължават. Днес отново не запали. Щом не е от свещи и има 12 волта ток към тях и повече даже, тогава от какво би могло да бъде???????
Проблемите за сега продължават. Релето е наред. А най-лошото е че по двигатела на колата са набутани над 1000 лв.


Потребителски аватар
zlostornika
Мнения: 56
Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот zlostornika » Вто 30 дек 2008 19:58


Освен да пробвам да подгрея свещите с кабел от акумулатора. Знае ли човек от какво може да е.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Мнениеот kiko946 » Вто 30 дек 2008 20:54


zlostornika написа:Освен да пробвам да подгрея свещите с кабел от акумулатора. Знае ли човек от какво може да е.


преварително запали плафона ...глеай в него и като дадеш на контакт - греене , трябва светлината да намалее.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта