сваляй свещите и ги провери..
с мултицет е пунтамара..
и без тва ще свалиш планката.. хващай ключа и ги изкарай..
казвам ти го от личен опит..
VW Golf II 1.6 TDI не пали на студено след основен ремонт!!!
- LuIS
- Мнения: 1235
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 9:14
- Автомобил: Audi A4 S-Line 2002
- Двигател: 1.9 AWX
- Местоположение: Раковски
rosen79 написа:LuIS написа:кво правим, ако е окасила?
Ако е окислила плюса,зачистваш и проверяваш.Ако е окислила при резбата като се свалят се проверяват пак,само че единия кабел на мултицета в единия край на свеща,а другия кабел на другия край на свеща.По просто казано.
говоря за окасила, а не за окислила.. мултицета ще покаже, че работи, а тя НЕ.
За това му казвам да свали свещите и да ги провери.. минавал съм по този път и без да ги свалиш лесно не става..
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
rosen79 написа:LuIS написа:кво правим, ако е окасила?
Ако е окислила плюса,зачистваш и проверяваш.Ако е окислила при резбата като се свалят се проверяват пак,само че единия кабел на мултицета в единия край на свеща,а другия кабел на другия край на свеща.По просто казано.
другия краи на корпуса на свеща
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
- zlostornika
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Колега, не знам каква е точно тази планка,при мене всяка свещ си е отделна, но със сигурност трябва да я свалиш за да замериш всяка свещ поотделно. Иначе свързваш кабел със + на акумолтора и върха на свеща и трябва да прескочи искра, което показва, че има консумация на ток и свеща е читава.Също трябва да провериш дали имаш 12 волта към свеща докато ти свети лампата за подгрева.
- zlostornika
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Всички свещи са здрави. Стават червени. Но проблемите продължават. Днес отново не запали. Щом не е от свещи и има 12 волта ток към тях и повече даже, тогава от какво би могло да бъде???????
Проблемите за сега продължават. Релето е наред. А най-лошото е че по двигатела на колата са набутани над 1000 лв.
Проблемите за сега продължават. Релето е наред. А най-лошото е че по двигатела на колата са набутани над 1000 лв.
- zlostornika
- Мнения: 56
- Регистриран на: Пет 06 апр 2007 15:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта